-Joonas-
Ku heräsin ni ajattelin laittaa Aleksil viestii et mis hän on ku tänään on treenit joten hän ei vastannut niin kun sain syötyä niin lähdin Aleksin kämpille tietenkin no sit siin puoles välissä matkaa laitoin Alel viedtii et tuun hakemaan häntä ja no sit ku pääsin pihaan niin menin iha normaalist mun avaimilla sisälle kun Aleksi joskus antoi ja en olettanut yhtään sitä mitä tapahtui mut anyways ni menin sisäl ja tein itselleni aamupalaa kunnes huomasin et jonku muijan kengät oli ja no en välittäny siit sen enempää.
Time skip 2h
No sit yhtäkkiä Aleksi ja joku random muija tulee aleksin huoneest ja ne vaa suuteli ja meni vaatteet päällä suutelemaan sohvalle ja ajattelin vaan et mitä aktuaalista vittua no sit katoin niide kuherteluu siin pari minaa kunnes se Aleksin uus muija huus et "mitä vittua porko" Ja mä en tiä et mist vitust se ties mun kutsuma nime ja sit mun katse meni sen muija rintoihi ja sitten Aleksi anto tyynyn etten kato ja se naine laitto sen rintoje etee sen tyynyn ja olin ottanu kuvan niist ku ne oli sohval ja laoitoin jötkie ryhmää ja sanoin siin jotai et Aleksil on uus muija. No sit vaa huomasin et molempien yläkroppa on täyn fritsui ku molemmat oli vaa shirtseil ja se naine rintsikoil myös tietenkin ja no sut päätin vhä huomauttaa niist fritsuist ja no sit ne molemmat juoksi täysil makkarii laittaa vaatteit ja ootin et Aleksi o valmis.
-Y/n-
no sut me oltii valmiita ja mentii keittiöö tosi nolostuneina porkon luo ja se mist tiiän porko ni tunsin hänet lapsuudest. No porko oli sillee "y/n?!" Ja olin sillee "Joonas?" Ja me vaa halattuin hetke ja Aleksi vaa katto meit sillee et wtf ja me kerrottii mist me tunnetaa ja se oli ok Aleksil ja kysyin Porkolt et kui hän on tääl ni kerto et ne o jossai Blind Channel nimisessä bändissä ja kysyin pääsenks sin studiol myös ja porko vaa ihmetteli mist tiiän et niil o studio ja vastasin vaa et"Joo me oltii siel Aleksin kanssa ja siel kans tapahtu ja sit joo olin hengitys laittees ja ni" ja kerroik kaiken ja Porko vaa sen jälkee halas ja sano et onneks oon elos ku ollaa parhait kavereit harmi vaa ettei olla nähty pitkää aikaa ja joo sit "Mennääks me vai ei?" Aleksi kysyi turhautuneena ja me vaa Joonaksen kanssa nyökättiin.
*Autossa*
"Ootteks yhdes vai tai ootte varmaan ku sil vauhdil suutelitte😂" Joonas sanoi ja me oltii vähän noloina siinä sitten. No kun päästiin studiolle niin Aleksi huomasi että maassa on mun käsistä verta ja siivosi äkkiä no sit mä ootin et jätkät on saanu treebattuu ja sit ne alko kysyy ketä oon ja esittäydyin ja ne mulle. He vaikutti tosi rennoilt ja mukavilta kyllä. No sit Niko pyys et "Y/n mul on asiaa ni tuuks ton " ja me mentii sitten sin sivulle ja Niko sanoi että
"Kai sä ymmärrät et oot eka muija josta aleksi välittää kunnolla ku Aleksi ei oo normaalisti oma itsensä naisten seuras paitsi sun" Ja ymmärsin ja mentiin takas muiden luo ja menin Aleksin syliin.-Aleksi-
No y/n ja Niko meni jonnekki juttelee ja tuli aik pia takas ja yhtäkkii y/n tuki syliini ja halasi mua ja sit suuteli ja vastasin tämän kauniin tytön suudelmaan. No me jätkie kans ja
y/n kans mietittii et mitä oelattaus ja päädyttiin pelaamaan totuut ja tehtävää no olli sano et "Aleksi totuus vai tehtävä?" Ja vastasin et "Ööhh... öö... hmm..... tehtävä?" No Suutele sun lempi ihmistä töst kaveri porukast ja tietenki suutelin kunnolla y/n:ntä ja hän suuteli takaisin mua intohimoisestu kunnes Niko sanoi että "Noni iitte nii innostuneit Sä ja Y/n et jos teust tulee vähänki intihimoisii enemmä ni saatte mennä makkarin puolel et tässä ei tarvi" Ja me katotaa y/n:nän kans toisiamme ja hymyillää ja hän hymähtää ja nukahtaa olalleni.Time skip huominen Aamu
-Y/n-
Herään noin 7.46 ja vieressäni on tuo ihana pörröpää ja olen juuri lähtemässä kun Aleksi kysyy kui mulla ei ole paitaa päällä ja vastaan vain "Mulla on kuuma ja täs talis on kuuma ni älä sinäkää lait hupparii tai mitään et vout ol niinku mäki ilman paitaa ja shortseilla ja nä tietty rintsikoil"okei😏"Aleksi vastaan. No meen siitä sitten tekeen aamu palaa ja Aleksi tulee perässä ja pussaa kaulalle ja halaa takaanpäin mua ja sanoo että "Mä rakastan sua ja oon onnellisin täs maailmas kun mulla on sut❤︎"Ja käännyn oikein päin ja halaan häntö ja alan itkemään ja romahdan vaan maahan istumaan. Aleksi ihmettelee siinä että mikä mulle tuli ja tulee, viereeni istumaan ja halaamaan. Ja sen jälkeen kysyy mikä mulla on ja valitan että sattuu ihan HELVETISTI mahaan ja oksettaa , ja vähän pyörryttää.
-Aleksi-
Ai no pääseks tohon sohvalle kysyn ja y/n vastaa että hän voi yrittää ja noin 2 metriä ennen sohvaa niin Y/n romahtaa kunnolla maahan ja kätensä osuu saksiin viereusellä pöydällä niin yksi viilto aukee ja alkaa tulla verta, ja y/n huuto itkuen täysillä et "AIIII MUN MAHAAAA AUTA MUA EN VOI NOUSTA SATTUU MAHAAN😣😭". Sitten nostan hänet sohvalle ja tuon ämpärin viereen että voi oksentaa ja ämpärussä on hiukan vettä. Soitan Joonakselle ja muille että tulee HETI ja tuo särkylääkettä.
time skip 1h
Pojat ovat tulleet ja joonas huutaa "ONKO Y/N:LÄ KAIKKI HYVIN!?" Ja vastaan et on mutts meidän pitää jutella voit Joonas men y/n luo jos haluut ja niin hän menikin no me muut pojat olimme jutellee joku 5 minuuttia ja Joonas huuta taas "Y/N SAA JONKU PANIIKKIKOHTAUKSEN TAI JONKU SE VAA TÄRISEE!?!?!?!?!?!?!?!?!?" Ja me muut juostiin niiden luo ja otan y/n tiukkaan halaukseen ja y/n kuiskaa mulle että "A a aleksi a a auu aut auta m m mu mua" Ja annoin särkylääkettä ja sanoin että häneklä on kaikki hyvin niin kauan kun minä olen tässä ja suutelin tätä erittäin kaunista tyttöäni.
TIME SKIP 48MIN
On mennyt 48 minuuttia ja y/n:nän Paniikkikohtaus on mennyt jo ohi ja y/n alkaa uudestaan itkeä ja halaan häntä ja sanon et sul ei oo vieläkään mitään hätää kai tiedät et mul voi kertoa kaiken ja hän vastaa että"Joo kiitos kulta" ja valittas mahastaan ja juoksee vessaan oksentamaan vaikka hänellä onkin siinä vieressä ämpäri.
YOU ARE READING
Blind Channel + Sä
ActionTw kiroilua itsetuhoisuutta seksuaalista ahdistelua seksuaalisuutta/en tie kiroitetaanko se noin😅