7. Shh..

542 18 7
                                    

-Y/n-

Jätkät tulivat minun ja Aleksin luokse ja "MITÄ VITTUA OOTTE TEHNY" Niko huusi meille purskahdin itkuun ja päästäni valui verta,käsistä ja mahasta eli olin puoliksi veressä otin Aleksin kädedtä kiinni autoin hänet ylös ja aloin viemään häntä mäkeä ylös ja me käveltiin 18km kunnes oltiin bussi pysäkilla no me mentiin hänen luo otettiin lapset ja mahd. Paljon tavaroita mukaan ja haettiin mun luota myös ja meillä oli ihan vitusti tavaraa mukana ja oltiin kävelemässä kaverini Mikaelin lainaamaa paketti autolle. Laitettiin lapset turvaistuimille ja tavarat paketti autoon ja menin ratille ja Aleksi pelkääjän paikalle. "Mihin vittuun me mennään?" Aleksi sanoi kännykkä kädessä ja otin omani ja hänen puhelimet paiskasin ikkunasta maahan ja aloin ajamaan pois kaupungista.

Time Skip 3h

Lapset nukkuvat ja Aleksi myös ollaan 4h päästä perillä mökilläni.
Alan itkeä mutta yritän olla hiljaa ja näköni sumenee pyyhin silmiäni ja ajan melkein rekkaa päin mutta Aleksi otti ratista kiinni ettei mennä päin rekkaa "Nyt kerrot mihin vittuun me mennään meijän molempien talot on melkein tyhjiä koska tavarat on täs pakettiautossa" "OLE NYT VITTU HILJAA!!!!" Huudan Aleksille ja hän menee hiljaiseksi "A a anteeks" Sanoin ja jatkoin ajamista.
On mennyt nyt 3h ja ajattelin että voitaisiin käydä kaupassa. Ajan kaupan pihalle ja kaikki nukkuu joten päätin itse mennä kauppaan. Ostin kaupasta parin viikon ruuat ja menin autolle takaisin. Jatkoin matkaa tunnin ja oltiin sitten jo perillä.

Mökillä/Asunnossani

Menin Aleksin syliin ja aloin suudella häntä että hän heräisi ja hän heräsi ja alkoi suudella mua takasiin suudeltiin hetken aikaan kunnes Aleksi kysyy et ollaanks perillä ja nyökkään. Aleksi otta minusta kiinni ja pitää minua sylissään, nousee autosta ja laskee minut. Vietiin tavarat sisälle ja sanoin "Tää on meidän koti jos haluut" hymyilen ja "TÄÄ ON IHAN HELVETIN KAUNIS TALO JA TÄYDELLINE" Aleksi hymyilee ja sanoi ton. Haettiin Emil ja Emilia autosta ja vietiin sisälle. Alettiin purkaa tavaroita. Kaikki oli nyt siistiä ja purettu. Enään vauvat ruokkimaan ja nukkumaan vauvat siis. Ruokinnan jälkeen ja heidän nukkumaan laiton jälkeen mentiin makkariin. Aleksi otti minut syliin ja alkoi viemään makkarin puolelle. Hän alkoi suutelemaan intohimoisesti ja minä häntä. (Tiiätte mitä tapahtuu ja skipataan se:) )
Nukahdin Aleksin kainaloon tyytyväisenä.

-Aleksi-

Y/n nukahti rinnalleni/kainaloon/ ja mietein et kuinka kaunis hän on ja kuinka hyvä elämä mulla on ainoo et MISSÄ VITUSSA ME OLLAAN JA MIKS SE PASKO MUN PUHELIMEN?!?!?! Onneks mul on työpuhelin erikseen

Aamulla

Nousin ja laitoin jätkil mun työpuhelimella "Anteeks et jätettiin teidät mutta olen nyt iloinen mun tän hetkiseen elämään<3"

Viestit
N/Niko
T/Tommi
O/Olli
Jh/Joel
Jp/Joonas
A/Aleksi

𝙹𝚙: 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙰̈ 𝚅𝙸𝚃𝚄𝚂𝚂𝙰 𝚃𝙴 𝙾𝙻𝙴𝚃𝚃𝙴

𝙽: 𝙽𝙸𝙸𝙼𝙿𝙰̈!!

𝚃: 𝙰𝚕𝚔𝚊𝚒𝚜 𝚓𝚘 𝚜𝚎𝚕𝚒𝚝𝚝𝚊̈𝚊̈

A: Tiiän olette vihaisia mutta mulla on edelleen nyt hyvä olla näin kun ympärillä on ihmiset jota raksstan teitäki mut en sil taval ku tyttöystävääni ja lapsiani u know

𝙹𝚑: 𝙰𝚕𝚎𝚔𝚜𝚒 𝚎𝚝 𝚟𝚘𝚒 𝚝𝚎𝚑𝚍𝚊̈ 𝚗𝚊̈𝚒𝚗 𝚜𝚞𝚗 𝚘𝚗 𝚙𝚊𝚔𝚔𝚘 𝚙𝚊𝚕𝚊𝚝𝚊 𝚔𝚘𝚜𝚔𝚊 𝚔𝚘𝚔𝚘 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒 𝚟𝚘𝚒 𝚑𝚊𝚓𝚒𝚝𝚊 𝚒𝚕𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚞𝚊 𝚝𝚊𝚒 𝚜𝚒𝚝 𝚎𝚛𝚘𝚘𝚝 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊̈

𝙽: 𝙴𝚒 𝚎𝚒 𝚎𝚒!!!𝙰𝚕𝚎𝚔𝚜𝚒 𝚎𝚒 𝚕𝚘̈𝚑𝚍𝚎 𝚋𝚊̈𝚗𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊̈ 𝚖𝚎 𝚝𝚊𝚛𝚟𝚒𝚝𝚊𝚊𝚗 𝙰𝚕𝚎𝚜𝚔𝚒𝚊 𝚓𝚊 𝚢/𝚗 𝚔𝚘𝚜𝚔𝚊 𝚜𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚊̈𝚛𝚔𝚎𝚊̈ 𝚖𝚎𝚒𝚕𝚕𝚎𝚔𝚔𝚒𝚗 𝙰𝚕𝚎𝚔𝚜𝚒 𝚖𝚎 𝚝𝚞𝚕𝚕𝚊𝚊𝚗 𝚜𝚒𝚗𝚗𝚎 𝚓𝚊𝚊 𝚖𝚎𝚒𝚕𝚕𝚎 𝚜𝚞𝚗 𝚜𝚒𝚓𝚊𝚒𝚗𝚝𝚒

𝕂𝕒̈𝕪𝕥𝕥𝕒̈𝕛𝕒̈ 𝔸𝕝𝕖𝕜𝕤𝕚✌︎ 𝕁𝕒𝕜𝕠𝕚 𝕤𝕚𝕛𝕒𝕚𝕟𝕥𝕚𝕟𝕤𝕒

A: Olkaa hyvä veljet

𝚃: 𝙺𝚒𝚒𝚝𝚘𝚜 𝚝𝚞𝚕𝚕𝚊𝚊𝚗 𝚜𝚒𝚗𝚗𝚎 5𝚑 𝚙𝚊̈𝚊̈𝚜𝚝𝚊̈

______________________________________

Y/n ei vrm haluu nähä jätkii mut mun on pakko kertoo että he tulevat
Y/n rakas herätys muru sanon ja pussaan häntä mahaan ,rintakehälle, huulille ja otsalle. Alkaa kuulua hihitystä ja "Minäkin rakastan sinua❤︎" Y/n sanoo ja kääntyy mun päälle, ottaa poskistani kiinni ja antaa KUNNOLLISEN PITKÄN ISON JA INTOHIMOISEN Suudelman ja hän nousee ja menee Emilin ja Emilian luokse *ping* Y/n katoks ketä laitto mul viestii" kysyn y/n:ltä "Joo tottakai rakas" "AU AI SAATANA JA MITÄ VITTUA ALEKSI?!" Juoksen y/n luo ja hän makaa maassa alan panikoimaan ja y/n sanoo "E e ei h hä hätää t tä tää on v vaa p pani paniikki k koh kohta kohtaus"hän alkaa hengittämään raskaasti ja otan hänet tiukkaan halaukseen. Hänen Paniikki kohtaus alkaa mennä ohi ja hän voi hengittää taas normaalisti ja ei tärise enään."Sori ku en kertonu et jätkät tulee" se on ok hän vastaa ja halaa mua ja halaan takaisin.

Jätkät koputtaa

Rakas meeks avaamaan oven?" Kysyin juu hän vastasi ja näki pojat ja päästi sisälle mitta y/n oli vain hiljaa.. hetken päästä y/n otti Emilian syliin ja meni sohvalle. Mä ja muut jätkät mentiin y/n luo olkkariin ja y/n selitti kaiken tapahtuman silta jutun ja kaiken kunnes "Pelataaks totee" Joel kysyi ja kaikille kävi "Y/n to vai te?" Joonas kysyi y/n:ltä ja y/n vastasi että tehtävä ja hänen tehtävä oli hakea bisseä jääkaaoista joten hän antoi Emilian minulle ja käveli keittiöön hakemaan bisseä kun tuli takas y/n otti kädellään yhtäkkiä pikaisesti seinästä kun hän horjahtelee välillä. Annoin Emilian Nikolle ja "Y/n tuuks ton sivummal?" "Okei?" Me mentiin hänen kanssa sivummalle ja " Onks sulla rakas kaikki hyvin kun sö horjahtelet välillä?"Joo on vrm joku veren puute tai emt sattuu vaan sydämmeen vhä tai no semi paljon" okei no tuu ja otin y/n:nän kädestä kiinni ja y/n tuli Sohvalle makaamaan päälleni ja otin jäykän otteen hänen sydämmen/Keuhkojen kohdalta ja hieroin samaan aikaan siitä. "Ööhh.. ok.. mitäs te nyt teette:D?" Olli kysyi "Aa joo autan y/n:nää ettei sitä ota sydömmest "O o okei?" Olli vastas pojat meni nukkumaan vieras huoneisiin koska oli ilta/yö. Minä ja y/n nukahdettiin sohvalle.

Aamulla

"HYYVÄÄÄ HUOMEENTAA HYYVÄÄ HUOMENTAA" Joonas alkaa huutamaam keittiössä ja huudan takas "mee vittuu sin huoneesee tai pidä pääsi kiinni" huomenta rakas y/n sanoi ja vastasin "Huomenta muru<3" meen kävelylle ni joo " juu" vastasin y/n:lle.

-Y/n-

Menin kävelylle ja kun olin kävellyt 1.3km niin mun ex poikaystävä Viljami tulee vastaan ja tulee luokseni " Kappas en tiennykkää et tälläsii huoria liikkuu täällä päin ihan yksin:^" Viljami sanoi ja työnsi minut puuta vasten ja slkoi suutelemaan kaulaani. "Älä oikeesti vittu lopeta!"Korotin ääntäni ja hän alkaa suutelemaan huuliltani ja ottaa toisella kädellä mun kaulasta kiinni ja alkaa kuristamaan "L lo lope lopeta!!" Huudan Viljamille ja jatkan avun huutamista mutta kukaan ei kuule minua. Viljami alkaa vielä kovemaa kuristamaan minua jolloin en saa henkeä ja saan sanottua "E ei m mä p p pyy pyydä pyydän" tiesin että hän raiskaa minut. Hän vain hyssytteli ja vei minut jonkun talon seinustalle ja otti vyönsä pois, ja hakkasi persettäni ja koko kroppaa paitsi päähän/naamaan. Sitten hän alkaa tekemään kaulaani fritsuja PALJON ja lyö mua silmään ja sanoo "Jos sanot sanankin nyt niin mä tapan sut!" Ja alkoi ottamaan paitaani ja Shortsejani pois niin että olen alasti ja sitten hän alkoi hakkaamaan mua ja tekemään sitä, hän ottaa hiuksistani kiinni ja pakottaa ottaa suih*n ja jouduin niellä kaiken sen ja sitten hän alkoi tehdä sit ja kun lopetti niin hän alkoi nuolla mahastani huuliin saakka. Sitten hän vielä teki kroppani täyteen mustelmia ja fritsuja viimeiseksi veti kaulaani vhä auki ja ranteeni kokonaan melkein ja lähti.

1560 Sanaa:)


Blind Channel + SäTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang