4. EI ALEKSI

487 12 0
                                    

-Joonas-

No y/n meni juosten vessaan oksentamaan vaikka siin oli ämpäri vieres en ymmär kui  hän meni vessaa mut ihan sama. No y/n tuli hetken päästä ja kysyin vointiaansa ja "Ihan hyvä parempi ku aikasemmin" Ja joo olin vaa et "Ok no hyvä". Aleksi pyys et  voinks tehö ruokaa ja suostuin no tehtiin kaikki yhdessä kauppalista ja sit lähdin lähikauppaan kävellen.
______________________________________
KAUPPALISTA:

24 Bissee
2 Pkt/pakettia naudanjauhelihaa
1 Purkki bolognese kastiketta
2 Ps/ Pussia irtokarkkeja
2 Paprikaa
4 Tomaattia
3 Maissia
1 Kurkku
2 tölkkiä yogurttia
1 Pkt juustoraastetta
2 maitoa
5 Purkkia pringelsei (onion and sour) maku
______________________________________

-Y/n-

No tulin sit vessast ja me tehtiin kauppalista jätkien kanssa ja Porko meni sitten kauppaan. Sit me pelattiin totuutta vai tehtävää  joku 15min ja tuli mun vuoro "Y/n to vai te" Olli kysyi Ja vastasin et totuus.
no sit Olli sanoi et "kui mont kertaa oot nussinu Ale kans?" Ja menin ihan  punaseks ja sit Aleksi kans meni punaseks ja sano "Jotai asiallisempia kysymyksiä kiitos" Ja no sit "No fine öö.. hmm... jos saisit lapsen ni mikö häne nimi olis ja sano tytöl ja pojal nimi" Ja vastasin et ööm okei? Ja mietein hetken joku 5min ja vastaus oli et "Aleksi sais päättää kosk se o mun rakas" ja Aleksi otti mut syliin.

Time skip 30min

No oltii pelattu jonki aikaa ja nousin Aleksin sylistä ku olin hakemas vettä ja kun tulin  vesi lasin kanssa takas niin tiputin kunnolla koko lasin maahan ja huusin vaa "AUUU AI SAATANA AAUUUUUUU" Huusin ja itkin täysillä ja pojat kaikki meni paniikkiin. Aleksi juoksi mun luo ja ja yritti nostaa mua ylös et menisin sohvalle ja sit "AI VITTU ÄLÄ ÄLÄ TOI SATTUUU AAHHHHUUUUUUUUUUUUU TÄÄ ON IHAN HELVETIN KIVULIASTA AUTTAKAA MUA PLIIS.........MÄ PYYDÄN" Sit Aleksi alko itkeen ja sano "Anteeks mä satutin suaaa.. ku yritin nostaa.." ja huusin "EI SE MITÄÄ NYT VITTU AUTATTE TAI ITKETTE JA AUTATTE" Ja Aleksi ja Olli nostaa mua käsistä yhtä aikaan "ÄLKÄÄ AU AU AAAUUUU TE VAAN VITTU PAHENNATTE TÄTÄ" Kunnes Aleksi  nosti mut  nopeesti syliin ja laittoi äkkiä sohvalle."KIITOS ALE OOT RAKASS AAUUUU" Ja niin Aleksi huusi että "MITÄ SULLE TAPAHTUU" Ja Olli sanoi että on parempi soittaa  112 kun ei me olla avuksi. Tommi soitti 112 ja he hakivat mut lanssiin ja Aleksi oli mukana ja piti mua kädestä.

-Aleksi- No olin ihan paniikissa koska en tiä vittuakaan mitä on taoahtumassa kuoleeko y/n vai mitä. No Olli sit soitti Joonaksen tänne kun hän on vienyt ruuat y/n ja mun taloon no se on enemmä y/n:nän mut asun melkein siellä.

Time skip 2h

Porko tuli ja odotettiin kaksi tuntia ja sitten.. Lääkäri tulee ja sanoo että "y/n halusi minun kertovan jollekin Aleksille niin kuka teistä on Aleksi? "
Ja ilmoitin itseni ja lääkäri oyys mut sivuun ja kysyin "Onks y/n:llä kaikki  hyvin " Ja lääkäri nyökkäsi ja sanoi vielä että "Y/n on raskaana ja olet luultavasti tämän lapsen isä.. mutta hän on vasta viikolla 12" ja sanoin et ok ja menin jätkien luokse takasisin itkukurkussa. Jätkä huolestu vielä enemmän ja olin vaan hiljaa kunnes Joel kysyy et onks y/n:näl  kaikki hycin ja olin hiljaa ja nyökkäsin ja siitä ehk noin vartti tai alle niin sain mennä katsomaan y/n:ntä.

Juoksin y/n luo ja suutelin tätä ihanaa tyttöä ja y/n alkoi itkemään ja "Anteeks" ja vastasin hänelle ettei tarvi olla pahoillasi vaikka tämä ei ollut heti ekana mitä toivoin... ja y/n sanoi että anteeks ku huusin sulle tänään mul oli vaan lääkärin nukaan ERITTÄIN vakava supistus  ja olin hiljaa ja sanoin hiljaa et o- okei? Ja kysyin "Mitä tehdään pidetäänkö me  se vauva?" Ja y/n "NO EN OLE VALMIS NIIN EI!!!"Hän huusi  mulle ja tiesi et oon ain halunnu lapsen vaik ei ollut eka toiveeni  "VOITKO MENNÄ VITTUUN TÄÄLTÄ!!!!!!!!!??" Y/n huusi täysillä itkien ja lähdin ovet paukkuen  erittäin vihaisena. Niko huusi perään "Mihi vittuun sää meet odota!" Mutta lähdin Kiallani pois koko helsingistä mökilleni hämeenlinnaan. Y/n yrittää soittaa monta kertaa ja hylkään puhelut vain ja laitoin viestiä ja vietittelin Y/n kanssa

Viestit

Y: Anteeks voiks tulla takas mun ei olisi pitäny huutaa oon vaan niin Shokissa..

A: No mua ei vittuakaan kiinnosta sun jutut  nyt niin jätä mut rauhaan!

Y: A-Ant- Anteeks..

Time skip 3vk 

-Y/n-

Olen nyt viikolla 15 ja jätkien kanssa päätettiin men katsoo onks Aleksi hänen mökillä

mökillä* (Siin läheises ties)

"Jätetää auto tänne" Tommi sanoi ja lähdettiin etsimään Alea kunnes näin Aleksin  ja olin juoksemassa hänen oerään ja huusin "ALEKSI ODOTA" Mutta sitten joku  mies osotti minua pyssyllä ja Aleksi juoksi täysillä eteeni ja mies amoui Aleksia mahaan ja niin Aleksi kaatui maahan. Miehellä oli enemmä luotejs kuin 1  nimittäin Hän ampu minua jalkaan ja kaadui Aleksin ihan viereen.Mies lähti pakoon ja muut juoksivat luoksemme. Joonas sanoi soittavansa 112 ja huomasi että verkkoa ei ole joten ei päästä sairaalaan vaan olemme keskellä isoa metsää. Sitten Aleksi ottaa kädstäni kiinni nousee istueltaan laittaa toisen käden mahalleni ja irrottaa kädedtäni ja ottaa poskestä/päästäni kiinni ja suutelee minua. Suutelen takaisin ja Alan näke erittäin sumuisesti ja nään vain kun Aleksi kaatuu selkä maahan pöin ja menettää tajunsa/Pyörtyy. Huudan viimisillä voimilla että "EI ALEKSIII" Ja menetän tajuni/pyörryn kans.

Time skip 2.5h

Herään ja nään Aleksin vieressäni jonka käsi on mahallani ja Aleksi herää ja huomaa että itken ja sanoo/ kysyy "Onks kulta kaikki hyvin sattuuko mahaan? ja reiteen kyllä varmasti." Vastaan itkukurkussa että supistaa ja otan tiukasti Aleksin kädestä kiinni.

-Aleksi-

Yritän pidättää itkuani koska meinasin menettää mun elämän tärkeimmän ihmisen sen kenen vuoksi elän ja oman lapseni ja koska mahaani on ammuttu. Niko ja Tommi tulevat huoneeseen ja sanoo "Huomentaa teilt molemmilt on luodit otettu pois kun me otettii ni voi ol kipeempi ku kuuluis:)" Ja kiitetään y/n kans.

Skip 6vk

No enään 11vk niin lapsi syntyy herranjestas aika menee nopeasti no mut ollaan y/n kans muutettu mun kämppään ja molemmat on parantuneita ainos on et on jäänyt molemmille arvet.

1003 Sanaa

Blind Channel + SäWhere stories live. Discover now