-Aleksi-
Päätin yllättää y/n silleen että tai en tiiiä onks tää ees yllätys ajattelin vaa mennä y/n luokse ja olla vaan siellä koska miks ei. No päätin hakea y/n lempi ruokaa kauoasta ja valmistaa sen loppuun hänen luona.
Kaupassa*
Okei eli nyt mä vaan ostan Mama nuudeleita makuna kana ja sitten soijaa ja juomaksi viiniä. Menin sit kassalle ja ny sain ostettuakin joten menin y/n:lle ja Aloin keittämään nuudeleita ja kattasin pöydän. "Meen kotiini 17:25 about ni tuun sit teil ku syön kotona" No onneksi päätin tulla tekemään tänne ruokaa.
Time skip 1.5h
Nonniin oon saanut nyt ruuan tehtyä ja pöydän katettua ja ruoka on nyt pöydässäkin. Enään 5min niin y/n..
"Oven avausta" "Aleksi?"Ja niin hän sanoi mun nimen ja juoksi täysiä luokseni , hyppäsi syliini ja niin suuteli minua niinkuin ei olisi nähnyt minua vuosiin "Noniin mulla olisi yllätys mennään keittiöön"keittiössä*
"OMG SÄ OOT NIIN IHANA" Y/n Huudahti ja halasin tätä tyttöä takaanpäin ja sanoin että syömään siitä. No saatiin siitä sitten syötyä ja alotettiin katsomaan kauhu elokuvaa. Elokuvan puolessa hän nukahti rinnalleni. Ja yritin olla herättämättä Y/n:ntä niin kannoin hänet sänkyynsä pussasin otsalle ja sanoin "Mä rakastan sua oot ihan vitun ihana ja kaunis oot vaa täydellinen, hyvä yötä muru<3" "Sä oot ihanin Hyvää yötä rakas" Noin parin tunnin päästä kuuluu raskasta henditystä ja pieni ääni "A ale e en saa henkee k kun kunnol"
-Y/n-
Yritin parhaani hengitellä mutta se tuli kokoajan vaikeammaksi ja raskaammaksi. Meidän pitäisi mennä sairaaalan ilmoitin ja Aleksi nyökkäsi ja mentiin hänen autollaan vauhdilla. Sairaalalle
Sairaalalla
Mut kutsuttiin sinne huoneeseen ja Aleksi sai tulla mukaan lääkäri sanoi "Sinä taisit saada paniikki kohtauksen" Onko ollut muita kipuja" Ööh... No pääkioee, on oksettanu,oon kai pyörtynyt vähän väliä ja maha ihan vitunkipeä ja selkä." No lääkäri ohjeisti että jos on mahdollista on vain normaalin raskauden isoja supistuksia ota särkylääke kassalta ja rauhoittavaa niin sitten voittekin lähteä jo hei hei Ja moikattiin ja lähdettiin sanoin että olen viikolla 27 eli vähän yli puolivälissä. Me mentiin sitten suoraan Aleksille ja hän teki ruokaa ja sanoin anteeks jälleen.. hän ihmetteli ja kysyi "Miksi pyydät anteeks?" Näytän ranteeni ja Aleksi järkyttyy ja huolella hän soitti jätkille että tulee HETI tänne ja olin vain itkuisena kokoajan.
Skip 45min
Pojat tulivat ja alkoivat juttelemaan Aleksille mutta Joonas tuli luokseni ja kysyi onko kaikki hyvin mutts en vastannut joten hän meni jätkien luokse ja sitten hetken päästä pojat alkoivat mennä ympäri kämppää ja ihmettelin meni yhtäkkiä yli 10min ja Olli huusi "Ei löydy enempää kattokaa y/n taskut!!!!!!" Ja yhtäkkiä Joonas alko katsomaan mitä taskuissani oli ja huusin "ÄLÄ KOSKE MUHUN OK?!?!?!?!" Juoksin makkariin äkkiä ja menin nurkkaan itkemään....
-Aleksi-
MITÄ VITTUA SÄ TEIT Y/N:LLE?! Huusin täysillä porkolle ja hän vastasu "en tehny mitää olin vain katsomassa hänen taskut?" Olisin hyvin itsekin voinut katsoa ne mutta porko meni mun on pakko mennä y/n luo joten meen no avaan oven ja sanon y y/n ootko sä tääl MITÄ VITTUA IRTI TOSTA PUUKOSTA HETI VITTU"Huusin koska järkytyin ja et y/n säikähtää ja hän heitti sen sillee hienosti seinään mun viereen niin että se oli pääni vieressä "A anteeks mä lähden...." ja olin lähtemässä kunnes y/n "Ei " sanoi ja heitti täydellisesti puukkoja ympärilleni muotoon ja sanoin o o oke okei erittäin pelokkaana mutta sitten y/n tuli luokseni ja halasi minua tiukasti purskahtaen itkuun. Suutelin häntä ja kysyin että "mikä sua vaivaa mitä porko teki ja et ei hänen olisi tarvinnut käyttää puukkoja etten lähtisi" ja no niin hän alkoi vielä kovemmin ja pyysi että lähden ja hän tulee kun on parempi olo. Lähdin jätkien luokse pelokkaana ja jätkät kysyi mikä mulla on ja sanoin y/n:ntä EI kannata häiritseä ellet halua puukkoja ympärillesi :D ja Jätkät kattoi mua järkyttyneenä. No mentiin nukkuun js pojat omii koteisiin ja mä jäin omaani y/n takia ofc no en uskaltanut mennä y/n luo sen puukkojen takia joten menin sohvalle.
Aamulla
Heräsin "heräsithän sä viimein" ja se oli y/n ketä puhui ja hän tuli viereeni mutta väistin häntä ja jatkoin matkaani keittiöön."Hä mikä sulla nyt on tiiän tein puukkojen kans väärin anteeks mut se meni jo eiks?" Ignooraan hänet kun ei mua kiinnosta jutella vittuakaan join karhua kolme tölkkiä ja menin vessaan. Tein siellä viiltoja ranteisiini kunnes lopetin ja menin ulko ovelle "Ja mihis sä oot menos?"Y/n kysyi sanoin vaan hiljaa et "ulos.." no sit paiskasin ulko-oven Ja aloin kävelemään kauas talostani no sitten kadulla joku mies tuli mua vastaan ja sitten kaikki pimeni mutta tunnen hirveitä kipuja.
Herään ulkoolta maasta ja yritän nousta vaikka se sattuikin jalkoihin ja kylikiin ja ranteisiin.Pääsin ylös ja menin kotiini ja suoraan itkien vessaan kipujeni takia, Otin paitani ja housuni pois. Nään peilistä että jalkani ovat mustelmissa ja kyljet mutta kyljissä on hirveitä viiltoja jotka ovat tyrehtynyt. Romahdan vessan lattialle ja purskahdan itkuun, Y/n tulee ovelle paniikissa,rynkyttää ovea ja huutaa "Avaa tää ovi mun pitää nähdä sut Aleksi!" Kunnes hän alkaa yskimään kunnolla ja avaan vessan oven lukosta ja olen ainoastaan shortseilla ja y/n järkyttyy ja häneltä valuu suusta verta ja alkaa yskimään. Y/n menee nopesti vesaan pöntölle oksentamaan verta ja sitten alaa mua tiukkaalla otteella ja sanoo hiljaa "Anteeks tää on mun vika myös se mitä sulle kävi ANTEEKS KAIKESTA m musta t tuntuu e et että k kuo kuolen"Ja menin ihan paniikkiin pyyhein y/n naaman verestä ja yritin ottaa hänen paitaa pois kunnes jokin oli kiinni hänessä katon hänen selkäänsä ja selässään oli puukko ei iso mutta sellainen veistely veitsi puukko. Autoin y/n:ntä ja kun hän pysyi pystyssä ja siitä pari tuntia me mentiin nukkumaan.Time skip 3vk
hänen haava on melkein parantunut ja y/n on viikolla 30 enään 10vk ja mun haavat on parantuneet mutta arvet jäi
-Y/n-
Olen viikolla 30 nyt. Kerroin Äsken Aleksille miksi kaikki oli mun syytä ja hän halasi mua ja pyysin anteeksi KAIKESTA ja sain anteeksi kunhan näin ei tapahdu enään. Mulle tuli huono olo joten menin vessaan ja oksensin ja tulin Aleksin luo takas kunnes tämä komea mies otti kädestäni kiinni veti keittiöös ja otti purkan ja antoi että syön sen niin henkeni oksennuksen jälkeen ei haise. Sain syötyä purkan ja syljin sen roskiin no Aleksi otti lantiostani kiinni ja toisella kädelläni poskestani ja alkoi suutelemaan. Me suudeltiin joku 15 ja myös halailtiin ja kun Aleksi halas mua ja mä häntä niin yhtäkki mahaani alkoi sattumaan ihan järkyttävästi ja "SUPISTUKSIA VAAN EI HÄTÄÄ KAI"huusin nii Aleksi ymmärtää minua paljon paremmin sitten. Supistukseni loppuivat ja Nousin ylös ja suutelin Aleksia ja sanoin "kaikki on nyt hyvin" ja hän nyökkäsi ja vastasi suudelmaani. Aleksi kysyi et haluanko katsoa elokuvaa ja sanoin "Joo" ja sitten alettiin katsoa elokuvaa. Hain popparia ja jatkoin matkaani takaisin Aleksin kainaloon ja hän pisti kätensä mahalle "Oho se vauva potkas" hän hymähti kun sanoi ja hymyilin ja sanoin että tiedän rakas ja hymyili hän takaisin minulle. Joonas soittaa mulle ja sanoo "Ootteks tulos studiolle vai ette?" Ja meidän olisi kai oitänyt mennä mutta molemmat unohdettiin.
YOU ARE READING
Blind Channel + Sä
ActionTw kiroilua itsetuhoisuutta seksuaalista ahdistelua seksuaalisuutta/en tie kiroitetaanko se noin😅