6. Sä pystyt siihen

427 11 2
                                    

-Y/n-

Me mentiin Aleksin kanssa sitten studiolle muiden jätkien luokse ja he treenasi ja halusin katsoa heitä vierestä koska miks en haluaisi:D
he treenasi pari tuntia ja "Mä en jaks kyl enää"Joel huudahti "No sama tääl" Tomni sanoi  jakysyin et lopetatteks vaikka sitten  ja he nyökkäsi ja tuli luokseni Ja Aleksi viereeni sohvalle istumaan  ja laittoi kätensä ympärilleni. "No kuinka mones viikko ?" Niko uteli vastasin että 37 että aika loppu vaiheilla ollaan ja Olli onnitteli ja nuut vielä kerran. Pelataanks jotai pullon pyörityst kaikille kävi "Kukaan ei koske sit mun tyttöihin tässä pelissä eikä muutenkaan ilman hänen lupaansa tai minun !" Aleksi ilmoitti tyytyväisenä "Okei isä😏" vastasin ja sitten Aleksi hymyili ja alettiin pelata peliä ja olin ulkopuolinen mutta saniin tehtäviä silti. Me päätettiin jäädä kaikki yöksi studiolle koska miksi ei jäätäisi. Alkoi ilta tulemaan ja päätettiin katsoa elokuvaa. Menin hakemaan Joelille,Nikolle,Ollille ja Tommille bisset ja huomasin lattialla jonkun laatikon ja menin kyykkyyn ja huusin täydellä äänellä "VOI VITTU ALEKSI AUTO PÄÄLLE!" Noh.. Joonas löys jostai kaljaa ja viinaa ja tais olla pienessä kännissä josiitä asti kun tultiin tänne Aleksin kanssa joten Joonas huusi "Kusitko sie housuus" Ja olin paniikissa ja huudahdin että nää on laosivedet ja Aleksi juoksi laittamaan auton päälle ja tuli ottamaan mut syliin ja kantoi autoon. Aleksi ajoi ihan helvetin lujaa ja oltiin jo 5min päästä sairaalalla ja samalla minä ponnistelin jo vähän(aika paljon) Aleksi ottaa mut syliin ja menee sairaalaan sisälle ja huutaa että "MUN MUIJA SYNNYTTÄÄ KAI KOHTA" Ja niin lääkärit tuli  ja Aleksi laittoi mut pyörätuoliin ja riisuin vaatteeni mahd* pian yhdessä vessassa ja menin huoneeseen johon pyydettiin sängylle makaamaan Aleksin piti mennä odottamaan hetkeksi pois huoneesta ja pian hän sai tulla takaisin jolloin odotin hänen kanssaan pari tuntia ja aloin huuto itkua "AUUU ALEKSI AUTAA" Lääkärit kuulivat minut ja Synnytys prosessi alkoi. Aleksi piti tiukasti kädestäni kiinni ja kannusti "Ponnista vielä 3kertaa niin kaikki on ohi kyllä sä rakas pystyt siihen!"

Synnytyksen jälkeen"

Sait kaksoset ja molemmat ovat terveitä ja ei ole allergioita" lääkäri huudahtaa ja kertoo että tuli tyttö ja poika ja alan itkemään ilosta ja halaan Aleksia ja hän minua.

-Aleksi-

Synnytys loppui ja tuli tyttö ja poika eli kaksoiset no synnytyksen jälkeen emme ole kumpikaan y/n:nän kansaa nähty jätkiä. Viikon päästä y/n ja lapset pääsevät pois ja on mennyt viikko  joten he pääsevät tänään pois kotiin  "Voinko muuttaa sun luokse?" Y/n kysyy ja vastaan "Todellakin, tottakai rakas" ja suutelen tätä ihanaa tuoretta lapsieni äitiä. no alettiin siirtämään tavaroita mun luokse ja kun kaikki olivat siistit niin  vaihdettiin vauvojen vaipat ja kysyin että mitkä heidän nimet voisivat olla ja sanottiin samaan aikaan  y/n kanssa "Emil ja Emilia"ja naurahdettiin kun sanottiin samat nimet ja viel  samaan aikaankin ja se on nyt päätetty ne ovat heidän nimet ja sanoin perään "niin Emil ja Emilia kaunisvedet ja Y/n Kaunisvesi" y/n on ihan hämmästynyt ja polvistun ja rasian kanssa ja siellä on sormus, Avaan sen ja kysyn "Y/n rakas tulisitko vaimokseni?" Olin ihan hermostunut ja "TOTTAKAI MÄ TULEN!!!" Y/n intoili täysillä ja suudeltiin. Kysyin että laitetaanko vauvat nukkumaan ja mennään itsekkin ja hän nyökkäsi ja sitten laitettiin Emil ja Emilia nukkumaan ja me mentiin myös.

Aamulla*

*Puhelin soi" Se oli Joonas ja hän huusi holtittomasti puhelimessa "TULKAA TÄN STUDIOLLE JO TEIJÄ PITI TULLA 3 TUNTIA SITTEN BRUHH" Ja herätin Y/n:nän ja ouettiin syltiin Pakattiin pilttiä mukaan ja lämmitettyä maitoa kahdessa tuttipullossa ja kaksois rattaat mukaan vaan ja lähdettiin kävellen studiolle koska ei ollut oitkä matka ja vauvojen vaatteet olikin ja lelut mukana.Päästiin studiolle ja mentiin sisälle olohuoneeseen ja alettiin kiirellä lämmittämään vauvojen tuttipullot uusiksi pukemaan vauvat ja syöttämään heitä. "Oho" "Aaws" "No onhan ne nyt söpöjä" pojat huuteli välistä. Kun vauvat on syötetty ja puettu ja vaihdettu vaipat otan  Emilin ja y/n ottaa Emilian syliinsä "Mitäs kerrottavaa kaikkea teilläs on ?" Joel kysyi ja alettiin kertoa että heidän nimet ovat Emilia ja Emil ja molemmat ovat terveitä ja niinku näette niin kaksosia ja kosin eilen Y/n:ntä ja olemme nyt kihloissa. Pojat onnitteli ja halasi meitä kaikkia. Niko pyysi että saako ottaa Emilian tai Emilin syliin ni y/n antoi Emilian ja sanoi tiukasti käskyttävällä äänellänsä että älä tiputa ja pidä varovasti jos satutat häntä niin sulle ei käy hyvin ja  "Joojoo peace"  Niko rauhotteli y/n:ntä vakuuttavalla äänen sävyllä.

 Niko pyysi että saako ottaa Emilian tai Emilin syliin ni y/n antoi Emilian ja sanoi tiukasti käskyttävällä äänellänsä että älä tiputa ja pidä varovasti jos satutat häntä niin sulle ei käy hyvin ja  "Joojoo peace"  Niko rauhotteli y/n:ntä vakuutta...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*kuva Emilistä ja Emiliasta ☝︎*

Niko antoi Emilian takaisin äidilleen hetken päästä ja oli aika treenata jolloi annoin Emilin Y/n:lle ja aloimme jätkien kanssa treenaamaan kunnes huomattiin että y/n laulaa  Shine bright like a diamond laulua viereisessä huoneessa ja alettiin soittamaan hänelle samaan tahtiin kun hön laulo ja kun laulaminen loppui kaikki alkoi taputtamaan y/n:lle ja hön punastui ja huolella  kaikki kehui y/n:ntä ja päätettiin antaa y/n:nän laulaa jotain muitakin biisejä ja niin hän laulo ja Joel taisi olla aika kännissä kun oli vrm juonut nion hän löi y/n:ntä täysillä poskeen ja samalla hänella alkaa tulemaan suusta verta ja hän lkaa yskiö kun Joel löi häntä niin  Joel sanoi"Sä eT vIe MuN pAiKkAa TäS bÄnDiSsÄ" ja vauvat alkavat itkeä kovaa ja huudan "VITTU PÄÄ KIINNI JA ÄLÄ KOSKE MUN NAISEEN JA VAUVAT ITKEVÄT VITTU SUN TAKIA VITUN MULKKU!!"Huudan Joelille ja alamme tappelemaan Olli ja Joonas ottivat y/n ja lapseni  toiseen huoneeseen ja y/n rauhoitteli siellä vauvoja ja y/n otti särkylääkkeen ja itki all the time

1.5h myöhemmin

-y/n-

Meen tonne ku noi taooelee vieläkin "Ei älä mee" Olli ehtii sanomaan ennenkuin lautan oven kiinni ja lähden jätkien luokse "NYT IRTI MUN MIEHESTÄ JA VITTU LOPETTAKAA" Yritin huutaa  ja he eivät lopettaneet. Joel ja Aleksi olivat  molemmat Ihan veressä ja silti jatkoivat ja  menin poikien luokse ja sanoin  "SANOIN LOPETTAKAA  NYT TAI ISKEN KAULAANI TAI MAHAANI TÄN PUUKON SITÄ SAATTE MITÄ TILAATTE!!!!"  lähdin studiolta itkiessäni kävelemään lähimmälle siltaa. Menin sillan kaiteelle  olin juuri hyppäämässä kun joku ottaa  käsillänsä ala vatsastani kiinni ja vetää täysillä itseensä   ja me kaadutaan  maahan kovaa ja kaadun hänen päällensä olin nousemassa istumaan kunnes kun käännyin näin aleksin ja hän painoi lantiostani että istun hänen sen päälle  ja Aleksi sanoi "Ei rakas mitään hätää kaikki on nyt hyvin sain sovittua Joelinkin kanssa anteeks" Aleksilta tulee kyyneleitä ja kysyy miksi olin tappamassa itseni kun hän tarvii mua ja lapset aloin itkemään ja huusin "MÄ EN JAKSA ELÄÄ ENÄÄN" Nousen äkkiä menen kaiteelle ja hyppään ja näköjään Aleksi oli mua nopeampi niin ottin musta kiinni ja  meni eteeni silleen että oleen hänen päällään kun tipun hänen kanssaan veteen ja molemmat tippuivat. Aleksi oli vetämässä meitä rantaan kunnes hän vetää  keuhkoihinsa kunnolla vettä tahalleen ilmeisesti ja melkein heti kuolee ja hän ajautuu virran mukana kunnes otan Aleksin kädestä ja vedän itseni ja hänet loppuun rantaan ja alan elvyttämään Aleksia. Aleksi alkoi yskimään 3min päästä paljon vettä ja kysyin itkien että "MIKSI ALEKSI MIKSI?!?!?!?!" Ja hän vastasi "Smaa sulta pitäisi kysyä ja tein koska mielummin lapsemme ovat ilman isää kuin äitiä ja teen mitä vaan sun vuoksi. Muut jätkät näkee meidät sillalta ja tuleva rinnettä alas luoksemme.                                                                 

Blind Channel + SäWhere stories live. Discover now