6. Bölüm

731 58 33
                                    

Yazar

Jungkook: Selam

Jimin: Selam

Jungkook: Konser hakkında konuşmak için yazdım o günde demiştim zaten.

Jimin: Evet hatırlıyorum, herhangi bir fikrin var mı? Çünkü benim yok da.

Jungkook: Var elbette daha çok dark bir konsept olabilir diye düşündüm Namjoon hyung'a da söyledim. Onlar şarkı sözlerini yazmaya başlamışlar bile sözlere üstten bir göz attım kesinlikle dark olmalı. Namjoon hyung'da ona göre ilerleriz dedi.

Jimin: Pekâlâ.. Ben de en kısa zaman da sözlere bakıp fikirlerimi beyan edeceğim.

Jungkook: Tamamdır.

Jimin: İyi Geceler.

Jungkook: Ve bir şey daha var. Yarın parti varmış sadece kulüp üyelerinin katılabildiği.. bilmek istersin diye söyledim.

Jimin: Ah anladım teşekkürler.

Jungkook: Gelecek misin?

Jungkook: Yani gelecek misiniz?

Jimin: Büyük ihtimalle evet, başımızda Taehyung gibi parti delisi birisi olunca mecbur kalıyoruz.

Jungkook: Anladım, iyi geceler.

Jimin: Sana da.

Jimin kaşlarını çatıp telefonu sehpaya koydu. Az önce Jungkook onu parti'ye mi davet etmişti? Proje için buluştuklarında da bir garipti zaten.. Jimin bunların nedenini çok iyi biliyordu ancak bu durum içten içe hoşuna gitmişti. Telefonu koyduğu yerden alıp yatak odasına geçti, Kendisini dağınık olan yatağına bırakıp yarını düşünerek uyudu.

-Jimiiin uyan artık.
Jimin gözlerini aralayıp sesin geldiği yöne yani dolabına doğru baktı. Taehyung arkası dönük bir şekilde bir yandan dolabını karıştırıyor bir yandan avazı çıktığı kadar bağırıyordu.

- JİMİİİ-

Taehyung arkasını döndüğünde kaşları çatılı olan arkadaşını gördüğünde gülümsedi.

-Uyanmışsın neden konuşmuyorsun? Hem kaşlarını çatma öyle kırışıklık yapar.

Jimin çatılı kaşlarını düzeltip yataktan kalktı, önce banyoya girip elini yüzünü yıkadıktan sonra tekrar odaya gelip yatağını toplamaya başladı.

-Sen nasıl içeriye girdin?

-Jimin hâlâ ayılamadın galiba anahtarın bende de var aloooo

Jimin yeniden hatırladığını belli edercesine kaşlarını kaldırıp hımladı.

-Ee ne giyeceksin?

-Normal bir kombin yaparım abartmaya gerek yok bence.

-Olsun yine de şık olmalıyız yakında ünlü olacağız geçmişimiz de şık olsun.

Direction of fate | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin