Medyanın güzelliği 😍
Jimin
Okul çıkışı öncelik olarak kuaför'e gidip saçlarımıza bakım yaptırdık şuan ise saçlarımızı boyamak için katalogtan saçlarımıza yakışacak güzel bir renk arıyorduk, Yoongi'de bekleme koltuklarından birisine oturmuş işimizi bitirmemizi bekliyordu.
"Taehyung sence sarı bende nasıl durur?"
Taehyung incelediği katalogtan başını kaldırıp bir müddet beni süzdü.
"Yakışır ancak başlangıç için daha iyi bir renk olabilir."
Kafamı sallayıp tekrar renkleri incelemeye başlayacaktım ki Taehyung'un çığırmasıyla korkudan yerimde zıpladım.
"Jimin şuna bak bence ikimiz de kırmızı yapalım çok iyi olur"
Biraz düşündükten sonra dudaklarımı kıvırdım.
"Sence de çok iddialı değil mi Taehyung?"
"Ne güzel işte amacımız da bu değil mi?"
"Benim içime pek sinmedi istersen sen yaptır"
Taehyung üzülmüş gibi yapıp bana döndü.
"Sen öyle diyince benim de hevesim kaçtı"
"Siz hâlâ karar veremediniz mi gören de Grammy almak için törene hazırlanıyorsunuz sanacak"
Yoongi'nin birden yanımıza gelmesiyle bakışlarımızı ona doğru çevirdik.
"Öyle deme Yoongi bu önemli bir operasyon bu yüzden karar vermesi zor"
Taehyung'un söylediklerine karşı onaylayıcı sesler çıkardım. Yoongi kataloğu eline alıp bir süre bakındı.
"Gri yapın işte dikkat çekici aynı zamanda havalı"
Yoongi'nin söylediği fikirle Taehyung'la birbirimize baktık.
"Yoongi sen bir dahisin"
"Biliyorum Jiminie"
Kararlarımızı çalışanlara söyleyip boyama işlemlerine başladılar. Yoongi tekrar koltuğa oturduğunda bir yandan saçım boyandığı için göz irislerimi ona doğru çevirdim.
"Yoongi sende saçlarını boyatsana eminim çok iyi olursun"
Taehyung'da önerdiğim fikirle atıldı.
"Evet Yoongi lütfen uzun zamandır seni renkli saçla görmüyorum"
"Siz önce kendi işinizi halledin veletler ben böyle mutluyum"
Verdiği cevapla üzülsemde zorlamadım.
~
Başımda sarılı olan havluyla aynada kendime baktım, ortaya nasıl birşey çıkacağını bilmediğim için biraz tedirgindim, Taehyung ise benim aksime sonucu biliyormuş gibi mutlu ve heyecanlıydı.
"Hadi Jimin açalım artık meraktan çatlayacağım"
"Tamam hadi 3 diyince aynı anda"
"Siz ikiniz kafayı mı yediniz alt üstü saç boyadınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Direction of fate | Jikook
FanficOkulun havalı ve kimseye taviz vermeyen çocuğu Jungkook yaptığı bir iyilikle hayatının aşkı'yla tanışacağını nerden bilebilirdi ki