11||Todolida.

69 7 53
                                    

Bu bölüm Todolida göreceğiz tatlı kirazlar~

Evett artık onlar birleşecek. Yetti Shoto'nun istekleri ya a aaa~

Shoto; Külliyen yalan.

Ayrıca medyadaki şarkıyı küçükken söylerdik sevgilimle. Gözlerine bakarak söylemek çok güzeldi >~<

İyi okumalar!
____________________

3 Ay sonra...

Yazar

Todoroki, elindeki kitabı bıraktı ve arkadaşlarında gözünü gezdirdi. Herkes farklı alemlerdeydi. Yanında oturan Lida'nın yüzünde dondu bakışları.

İlk başta ona şaka amaçlı yavşasada bir zaman sonra hoşlanmaya başladığının kendide farkındaydı. Onu etkilemek için yapmadığı şey kalmamıştı. Lâkin Lida gibi öküz ve derslerine düşkün biri artık ne kadar farkına vardıysa...

Kitap okumuyordu zaten bu kitabın elinde ne işi vardı bilmiyordu. Lida belki etkilenir diye almıştı eline. Okur gibi yapmıştı. Elindeki kitabı bıraktı ve kalktı koltuktan. Artık dayanamıyordu. Lida'ya çıkma teklifi edecekti. Ama birinden tavsiye alması lazımdı. Malum kendisi öküzdü.

Mina ve Denki'nin yanına gitti. Bakugou ile Midoriya'nın birleşmesine yardım etmişlerdi. İlişki konusunda en iyisi ikisiydi ona göre. "Mina, Denki size birşey söyleyeceğim, gelin." dedi. Mina ve Denki kalkıp Shoto'yu takip etmeye başladılar. Arka bahçeye geldiklerinde Shoto durdu. "Bana yardım edin." dedi ağlamaklı bir ifade ile.

Mina "Ne konuda?" dedi. "Oyunumdan önemli ne gibi bir konu var da bizi bu nadiren çıktığımız gereksiz sadece manzara olsun diye eklenmiş olan arka bahçeye getirdin Shoto?" dedi Denki. Shoto göz devirdi. Ne boş yapmıştı ama.

Derin nefes aldı. Hızlı bir şekilde "Lida'dan hoşlanıyorum ve çıkma teklifi etmem için sizden tavsiye almaya geldim." dedi. Denki ile Mina sinsice birbirlerine baktılar. Sonra bir anda gülmeye başladılar. "SEN VE AŞIK OLMAK HA!?" dedi Mina.

"Aşk olsun, ben insan değil miyim? Kalbim yok mu benim?" dedi Todoroki.

Aradan biraz geçti ve Denki ile Mina sakinleşti. Bahçedeki masaya oturdular ve konuşmaya başladılar.

"Bak şimdi, şöyle yapacağız-"

________________

Shoto elindeki kağıda tekrar baktı. Gece olmuştu ve saat geçmişti. Şu an tam olarak Lida'nın balkonunun önündeydi.

Eline taş aldı ve balkonun camına attı. Ki taş çok büyüktü sanırım, cam paramparça olmuştu. Todoroki'nin götü tutuştu o an. Ama kararlıydı. Bu gece açılacaktı.

Lida'nın o sırada götünde pireler uçuşuyordu. Kırılan camdan içeri giren taş münasip bir yerlerine gelmişti. Anında uykusundan uyanmış ve bağırarak balkona gitmişti. "HANGİ ANASINI SİKTİĞİM ATTI LAN BU TAŞI!?" dedi.

"ANA SİKMEK AYIP OLUYOR YALNIZ YA BİZ BABA SİKERİZ!" diye aşağıdan bağırdı Todoroki. Tabii hala götü tutuşuyordu ya. "NE VAR LAN GECE GECE!?" dedi Lida. Todoroki "Ha dur, o mesele." dedi ve cebinden kağıt çıkardı. Diz çöktü ve bağırdı.

"KENETLENMİŞSİN KALBİME! İLMEK İLMEK!! İŞLENMİŞ GİBİSİN HASRETINLE-YÜREĞİME! NEREYE BÖYLE BİLEYİM SÖYLE! BENİMLE ÇIKSAN ŞÖYLE ZEVKİN TEPESİNE!"

Balkona sınıftan İzuku, Bakugou, Denki, Mina ve Ochaco'da çıkmıştı ve gülmekten balkondan düşeceklerdi birazdan. Lida ayağındaki terliği çıkardı ve Shoto'ya fırlattı. "AĞZINA SIÇTIĞIMININ ÇOCUĞU! BEN OROSPU MUYUM LAN!? SEKS TEKLİFİ Mİ EDİYOR ÇIKMA TEKLİFİ Mİ BELLİ DEĞİL! KABUL EDERDİM AMA ETMİYORUM LAN! GİT BAŞKA YAP OÇ!" diye bağırdı ve içeri girdi. Perdesini çekti.

"Ananı sikeyim Denki. Orospu evladı." diyerek ayağa kalktı Shoto ve yurda girdi. Yarın bayağı dalga geçilecekti.

Hırs yapmıştı. Lida'nın odasının kapısına geldi ve kapıyı tıkladı. "NE VAR YİNE NE!?" diye açtı kapıyı Lida. Todoroki beklemeden hızlıca kendine çekti Lida'yı ve dudaklarına yapıştı. Ayrıldıklarında "Özür dilerim. Bunlar benim işlerim değil. Bu yüzden Mina ve Denki'den tavsiye alayım dedim ama-agghh! Batırdım. Seni seviyorum Lida. Sen sevmesende ben vazgeçemiyorum işte." diyerek kafasını eğdi Shoto.

Lida elini yüzüne koydu ve kafasını kaldırdı. Gülümsedi. "Keşke böyle yapmadan önce gelip sadece seni seviyorum deseydin. Herşeyin sadesi güzeldir Shoto. Sende doğalınla iyiydin." dedi. Sonra sarıldı ona. Lida'nın elleri Shoto'nun boynuna dolandı, Shoto'nun elleri Lida'nın beline. "Bende seni seviyorum Shoto. Seninle çıkmayı da kabul ediyorum." diyerek dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu Shoto'nun Lida.

Shoto'nun gözleri doldu. Gülümsedi ve "Hadi benim odama gidelim." dedi. Lida anında ayrıldı ve "Höst ulan, daha yeni sevgili olduk." dedi. Shoto kahkaha patlattı ve yere çöktü. "Odanın-bjdbkddn-camı-bdksbdks-kırık diye-bdkbfks öyle dedim." dedi.

"Haa, tamam." dedi Lida ve odadan çıktı. İkisi de birbirlerine sarılarak rahat bir gece geçirdiler.

Shoto, bana teşekkür etmelisin.

____________________

Bu bölümde böyle bitti. Ee, sizce Todolida uyumlu bir ship mi? Ben çok yakıştırıyorum ikisini ya çok tatlışlar.

Ayrıca Shoto bana teşekkür et isteğini gerçekleştirdim.

Shoto: Ayaklarını öpeyim gel ağ yaşasın

Öpme kalsın. Keyfim yerinde diye şeettim yani sevgili yaptım diye sizi de yaptım yani sevgili bak ne güzel oldu

Shoto: Yengemiz kim 👁👄👁 düğün ne zaman çocuk ne zaman ağ söyleee

Daha 15'iz biz evlenemiyoz😞 ayrica hayali bir çocuğumuz var ehe ehe

Shoto: sen bizden TORUN istiyorsun bizde sizden istiyoruz hadi bakayım

Al torun👶

Neyse umarım beğenmişsinizdir^^

Ve evet takip etmeyenler bilmediği için sevgilim oldu, lezbiyen değilim ama biseksüelim. Hep erkeklerle çıktım ve çok ilgisizdim, ama ona karşı gerçekten bir ilgim var>~<

Umarım mutlu oluruz~~

Sizi seviyorum tatlı kirazlarım, görüşürüz!!

Ama bu ahh çok güzeeeelll

ᴅᴇᴀʀ ꜰᴜᴛᴜʀᴇ ʜᴜꜱʙᴀɴᴅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin