MEDYA AĞAAĞAA İzuku orda altı aylık hamile gibi duruyor evet karnı biraz daha küçük işte bundan
Ve sevdim seni bir kere şarkısı o kadar hoşuma gidiyor ki...asigim şarkıya...
İyi okumalar!
____________________
Hamilelikte 3. AyYazar
"Kacchan! Biraz daha yavaş git lütfen!" diye bağıran sevgilisi ile yavaşladı Katsuki. Hızlı yürümek onun için alışkanlık olmuştu. Geri dönüp İzuku'nun yanına gitti ve kolunu ona uzattı. "Koluma gir." dedi. İzuku gülümsedi ve koluna girdi.
Hastaneden dönüyorlardı. On üçüncü hafta kontrolleri yapılmıştı. Minik bebeklerinin ağırlığı ve boyu gayet yerindeydi. Dokuz santimetrelik boyu vardı. Çok minik...
İzuku bir elini hafif çıkan karnına koydu ve okşadı. Şu an sağlıklı bir şekilde ilerliyordu hamileliği. Ayrıca doktor düşük riskinin azaldığını söylemişti. Vitamin kullanmaya devam ediyordu. Hem kendisi içindi hem de bebeği için.
Bu ay göğüsleri büyümüştü. Normalde süt üretimi başladığı için büyüyor diye biliyordu ama hamilelikte genel birşeydi. Katsuki zor dayanıyordu onun bu hâline gerçi.
Ferah meltemlerin estiği, kiraz çiçeklerinin yolun kenarlarını kapladığı taptaze bir Nisan ayındaydılar. Herkesin içinde bir coşku vardı. Baharın getirdiği o mükemmel his insanın içini huzurla dolduruyordu. İzuku, yavaştan hamile elbiseleri giymeye başlamıştı.
Şimdi de arkadaşları ile buluşmaya gidiyorlardı. Herkesin boş olduğu bir günü değerlendirmek istemişlerdi. Bu arada Todoroki artık nispet yapamıyordu. Balayından dönmüş hemen işlerine başlamışlardı.
Buluşacakları kafenin önüne geldiklerinde girişte karnı kocaman olmuş Denki'yi gördü. Geçen ay onlar da evlenmişti. İzuku Katsuki'den ayrıldı ve Denki'nin yanına gitti. "Kami-kun!" diye yavaş yavaş koşarak onun yanına vardı. Ellerini tuttu.
"Nasılsın Kaminari? Hamileliğin nasıl geçiyor?" diye hemen sohbete başlamışlardı bile. Katsuki, Eijirou ile tokalaştı. Onlarda sohbete daldılar.
Aradan geçen bir süre sonra herkes toplanmıştı işte. Momo ve Jirou'nun minik kızları Keiko İzuku ve Denki'ye doğru koşup hemen gelecekte ablalık yapacağı kuzenlerine şimdi dönmeyen dili ile birşeyler söylüyordu.
Zaman öylece akıp gitti. Eve döndükleri anda İzuku hemen vitaminlerini alıp çatlak kremini sürdü. Çatlakları da çıkmaya başlamıştı. Ve bu onu kötü etkiliyordu.
Aynada vücuduna baktı bir süre. Sonra gözleri doldu. Göbeğinde, bacaklarında çatlaklar çıkmış, beli ve basenleri genişlemişti. Gerçekten kadın vücudu gibi olan minik vücudu şimdi tam kadın vücuduydu. Kıvrımları çıkmıştı.
O aynada öyle kendine bakarken Katsuki duştan çıkıp odaya girmişti. Girmesi ile şaşırması bir oldu. İzuku sessizce gözyaşlarını bir bir akıtırken "İzuku? Ne oldu?" diye seslendi. İzuku panik oldu ve hemen göğsüne kadar çektiği tişörtü indirdi. Konuşamadı. Ağlaması şiddetlendi.
Katsuki onun yanına gidip yüzüne kapattığı ellerini çekti. "Bebeğim, sorun ne?" dedi usul çıkan sesi ile nazikçe. İzuku "Be-ben, Katsuki ben-çok çirkinim! Artık beni beğenmeyeceksin!" dedi. "Nerende ne sorunun var ki de beğenmeyeceğim?"
"Çatlaklarım var! Baksana mor morlar. So-sonra belimde kalı-kalınlaştı. Yanaklarım tombikleşti. Kalçam ve basenlerim bü-büyüdü! Çok çirkin oldum!" diye yakındı sevgilisine İzuku. Katsuki güldü ve o 'kalın' olduğunu söylediği beli tutarak, bebeğe dikkat ederek kendine çekti. "Öncelikle bunlar güzelliğine güzellik kattı. İkincisi o çatlaklar umrumda değil, üç belin kalın değil o kısımda bizim bebeğimiz olduğu için böyle, dört kalçan ve basenlerinin geniş olması benim çok hoşuma gitti doğrusu. Çok seksi bir şey oldun sen İzuku. Beş, göğsün büyüdü. Dayanamayacak gibi hissediyorum. Yapsak mı?" diye sıraladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇᴀʀ ꜰᴜᴛᴜʀᴇ ʜᴜꜱʙᴀɴᴅ
Fiksi Penggemar[Bakudeku!!] [@chxrrylil_ hesabında olan kitabımın devamı, hikayenin ilk bölümünde nedenlerim var.] Sevgili gelecekteki kocam, İşte tüm hayatım boyunca benim tek ve biriciğim olmak istiyorsan bilmen gereken birkaç şey. [Quirkless] [Küfür ve cinsell...