12||Ben ölecek olsam bile, o yaşayacak.

44 4 14
                                    

İlk öncelikle okuyan herkesten özür diliyorum. Geç, fazla geç kaldım ama sorun üstüne sorun yaşadım üzgünüm.

Ayrıca artık final yapmak istiyorum. Bu nedenle fazlaca zaman atlaması olacak. Şaşırmayın, aman ne oluyor, neresi burası daha demin evdeydik demeyin ndksjdks

İyi okumalar tatlı kirazlarım!!
____________________

2 yıl sonra...

-Yazar-

"Öğğk! Öhhö!"

Katsuki, İzuku'nun kusmaları yüzünden artık endişelenmeye başlamıştı. Sürekli başı dönüyor, ağrıyordu. Her bir yemeği yiyen İzuku, artık hiçbir şey yiyemiyordu ve her kokuya karşı hassastı.

Gelin onlar böyle dursunlar. Bu iki yıl içinde neler olduğuna bakalım.

Mezuniyet sonrası bir çok arkadaşları sırra kadem basmıştı. İki ay sonra ise Momo ve Jirou görkemli bir düğün ile evlenmişlerdi. Şu an ise bir kızları vardı.
Ochaco'nun ailesi ile arası düzelmişti. Hatta şu an Tsuyu ile nişanlıydılar.

Kirishima ve Denki evlenecekti. Çünkü Denki hamileydi. Sero daldan dala konan çapkın bir oyuncu olmuştu. Tanınmıyordu fazla ama yine de belli bir kitlesi vardı. Bir diziden ana karakter olması için teklif gelmişti.

Todoroki ve Lida balayındaydılar. Italya'dan sürekli nispet olsun diye paylaşım yapıyordu Todoroki. Mina, kendine birini bulmuştu bile. Çalıştığı okulda Edebiyat öğretmeni olan Ayame ile güzel bir ilişkileri vardı.

İnko ve Mitsuki sürekli düğün ve çeyiz alışverişi için dışarı çıkıyorlardı. Onlar mutluydu.

İzuku ve Katsuki iki ay sonra evleneceklerdi. Lâkin İzuku'nun bulantıları ve kusmaları başlamıştı. Katsuki onun için endişeleniyordu. Ne de olsa sürekli kusması iyi değildi. Geçen gün iki kilo eksik çıkmıştı tartıda.

Katsuki, İzuku yüzünü yıkarken konuştu. "İzuku, ben dayanamıyorum artık. Hazırlan, doktora gideceğiz." dedi. İzuku şok olmuş şekilde ellerini yüzünden çekti ve açık musluğu kapattı. "Gerek yo-" Lafını bitiremedi. "Sus. Gerek var. Ya ciddi birşeyse?" dedi Katsuki onu bölerek.

[Angst bitirem mi ha🙃]

"Ah, peki. Ben hazırlanayım." dedi ve bir yıl önce tuttukları bu güzel evde olan güzel odalarına çıktı. Her bir köşesi ikisinin kokusu ile harmanlanmıştı evin.

İzuku üstüne montunu geçirdi ve kapıyı açtı. Lâkin bir el onu tuttu. Sonra o el montunun önünü çekti ve elindeki kırmızı atkıyı boynuna iyice sardı. Kıvırcık saçlarına da beyaz bir bere geçirildi. Ellerine eldiven giydirildi.

İzuku, Katsuki'ye baktı. O da aynı onun gibi giyinmişti. Çift kıyafetleri normalde ona klişe gelirdi ama bugün özel olarak aynı giyinmişti küçük bebeği ile Katsuki. "Şimdi gidebiliriz." dedi ve kapıyı açtı.

İkisi karla kaplı yolculuktan sonra hastaneye geldiler. Randevu alıp beklemeye başladılar. İzuku geldiği yere baktı. Ne kadar çok insan doluydu böyle.

ᴅᴇᴀʀ ꜰᴜᴛᴜʀᴇ ʜᴜꜱʙᴀɴᴅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin