One month has been passed.....since the announcement of Abeer and preeta's marriage and mahira and karan's marriage...
Now preeta is 8.5 months pregnant....till now preeta used to live with in karan's bedroom......due to Rakhi and kabeer insistence....
Karan slept on the couch ...There was no talk between Karan and preeta..... though she had lot of cravings for different foods ....but never told Karan ...to this....she did not want anykind of relationship with him
...While karan always wakes up till 3 am midnight...... always wait ..that Preeta will get up ...and vo use tang karegi bahar jaakr khaane k liye ...but this day never come after that incident...
She always had cravings....but she controls it..
Next day..,...
Pandit came ....he took out the auspicious date for abeer and preeta's marriage......it was after 1 week.........but bani dadi said ...nhi ye shaaadi 1 week baad nhi ho sakti....
Everyone .. prr kyun...
Bani - vo isliye kyunki preeta abhi pregnant h...aur uske pet mein agr baby girls hui toh ....abeer k saath bhi vo fere ho jaayenge.....
Pregnancy mein ko bhi ....bows or phere nhi le sakta.....ek baar preeta ki delivery ho jaaye....tb main khud preeta ka haath abeerrr k haaath mein dungi...
Kareena-..toh ek kaam krte h 1 week baad karan aur mahira ki Shaadi krva dete h .....
Listening this both preeta and karan fully broken.....but they didn't show that how much they got effected .....where as abeer noticed each and everything...Karan denies...to perform any ritual of haldi Sangeet and mehandi.... he said sirf shaadi....
Mahira- pr karan.
Karan- .. tumhe aise shaadi krni h toh kro nhi toh bhaaad mein jaao......Mahira- jaisa tum chaho karan...
Karan left wearing his goggles try to hide his tears....After one week..
It was day of marriage of karan and that chipkali.....🦎🦎🦎🦎
.Decoration were done .....only kareena and shirlyn was excited about this marriage ....they made all the arrangements....
Meanwhile preeta in her room...was sitting on bed....karan was getting ready for his marriage..
Karan in mind..... please preeta ek baar bol do karan ..ki ye shaadi mttt kro ....main usi waqt usss mahira ko ghr se bahar nikal dunga.....ek baar boldo ...tum apni puri Zindagi mere saath bitana chahti ho....usss abeer k saath nhi....main promise krta hun ki main ek achha insaan , best husband aur best father banunga... please....While preeta was already ready...she was in black dress and was looking absolutely gorgeous....then abeer came ...he looked preeta and got mesmerized......tied black thread on her legs..
Preeta- abeer ye kya h......
Abeer....bss kuch nhi ....waise inn main cheezo mein believe nhi krta.....prr pta nhi kyun subah se mnnn ghbra rha h......aur tumhe dekh kr lg rha h ...ye baat sachhh hi h.....ab itni khubsurat lg rhi ho... toh logo ki nazar toh tumhe lgegi hi na.....Saying this he kissed on her forehead.... preeta felt awkward ...she did not feel that emotion when karan used to kiss on her forehead......
Abeer- kuch bhi uneasy lge toh please btana ....kuch bhi hlka sa bhi drd ... please let me know haan
..... i know delivery date due h ...prr tumhara pet .... pelvic area se neeche aa gya h .....aur ye ...most of the cases .. labor pain start hone k sign hote h...Karan listened it very carefully....he got tensed.....
Meanwhile abeer left.... saying mujhe abhi kuch kaam h neeche milta hun....
YOU ARE READING
KUNDALI BHAGYA.
RomanceStory starts from .... joining of preera in cricket academy.