♡
נ.מ. טאהיונג:
טינג
טינג
טינג
טינג
לא, לצערי זה לא הקול של פצצה שעומדת להתפוצץ, זה הפעמון של בית הספר. אלוהים זה רק השיעור השני וכבר בא לי למות.
מזל לפחות שאחרי השיעור הזה יש הפסקה ואז אני סוף סוף אפגש עם ג'ימין ונוכל לדבר.
ג'ימין הוא היחיד שניסה לדבר איתי פה, אולי זה בגלל שגם לו לא היו אף חברים.
אני שמח שעברתי לפה, עם כמה שהמוניטין שלי באמריקה החמיא לי, זה היה די מתיש. להיות מושלם, להיראות מושלם, לא להתנהג מוזר, לא להיות עצמי.
אני מתגעגע לחברים האמריקאים שלי, אני והם התחברנו כל כך מהר. אני מניח שזה התחיל כי הם התלהבו מהמראה שלי ובגלל זה התחילו לדבר איתי אבל משם החברות שלנו רק התחזקה. אפילו שהם היו החבורה הכי פופולארית בתיכון שם, הם אף פעם לא היו מגעילים לאחרים או התנהגו כאילו שהכל מגיע להם.
אני מתנער כשאני שומע את הפעמון מצלצל ומבין שהעברתי את כל השיעור במחשבות. בזמן שאני הולך במסדרון אני שם לב שהרבה אנשים מסתכלים עלי בצורה מוזרה, אני בדרך כלל מקבל מבטים מוזרים אבל הפעם זה שונה. אני רואה את ג'ימין נשען על אחד הלוקרים ומתקרב אליו.
"היי ג'ימין אתה יודע למה כולם בוהים בי ככה?" אני שואל בזמן שאני ממשיך להסתכל על כולם מסביבי. ג'ימין לא אומר שום דבר, הוא רק מרים את הפלאפון שלו לכיווני ומראה לי פוסט באינסטגרם.
-
@kimtaehyungpicsסומן כאהוב על ידי 756 אנשים
@kimtaehyungpics
קים טאהיונג יכול להשיג כל מה שהוא רוצה עם המראה הזההצג תגובות:
@taehyungxlola
😻😻😻😻😻@kinsleykline
חבל שהוא בקוריאה עכשיו😍😍@pettypeyton
אחי תחזור לפלורידה כבר💛💛
YOU ARE READING
happier- taekook
Fanfictionשרשרת אירועים המפגישה בין הבאד בוי של בית הספר ובין החנון. סיפור מתורגם, כל הזכויות שמורות ל: @yourhopemyhope