♡
"אני כל כך מצטערת חמוד", אמא שלי ממשיכה ואומרת לתוך הפלאפון. היא הרגע הודיעה לי שהבן של אחת החברות הישנות שלה יצטרך להישאר בבית שלי לכמה חודשים כי ההורים שלו צריכים ללכת לנסיעת עסקים ארוכה.
אני לא יודע מי זה אבל אני יודע שהוא מהתיכון שלי. שזה לא טוב כי אני יודע שזה לא ג'ימין והוא החבר היחיד שלי.
" כן כן, זה בסדר. מתי הוא אמור להגיע?", אני שואל מקווה שזה לא בקרוב כדי שכל העניין עם האינסטגרם יספיק להישכח עד אז.
"ביום ראשון", היא אומרת והלב שלי נופל. אלוהים זה בהחלט לא ישכח עד אז. " אני חייבת לזוז, אוהבת אותך ", היא אומרת ומנתקת. אני נאנח ומוציא יללת תסכול.
הפלאפון שלי מצפצף ואני רואה שתייגו אותי בפוסט באינסטגרם.
-
@kimtaehyungpicsסומן כאהוב על ידי 436 אנשים
@kimtaehyungpics
כל כך חמוד 😚הצג תגובות:
@kinsleykline
זה החבר הכי טוב שלי💗@scottyyyy
אחי אנחנו באים לסיאול😍@baileydials
^^^😻@bambam
🔥❤-
אלוהים יש לזה כל כך הרבה לייקים זה מטורף. אני בכלל מכיר כל כך הרבה אנשים? אני חושב שחצי מהם מפלורידה והחצי השני מקוריאה.
מי שמעלה את זה בטח חושב שזה עוזר לי.
זה בהחלט לא.
אני רוצה לבכות, זה לא בסדר. זה כמו סיוט שאני לא יכול לברוח ממנו. ה'שותף' החדש שלי מגיע ביום ראשון ואני צריך להתכונן. אני עומד לבכות. אולי כדאי שאכנס לקבוצה הישנה עם כל החברים שלי מפלורידה כדי שזה יעודד אותי. אולי אני צריך פשוט לבכות.
בדרך כלל אני מתכתב איתם הרבה אבל לאחרונה הייתי עסוק בעבודות כיתה ולא היה לי ממש זמן להתעסק בשום דבר אחר.
YOU ARE READING
happier- taekook
Fanficשרשרת אירועים המפגישה בין הבאד בוי של בית הספר ובין החנון. סיפור מתורגם, כל הזכויות שמורות ל: @yourhopemyhope