(Medyadaki biziz arkidişler)
Draco ile beraber Büyük Salon'a gittik. O kendi masasında Gryffindor tarafındaki sıraya oturdu. Bende Slytherin masasının tarafındaki sıraya oturdum. Harry karşımdaydı ve onunla konuşmak istedim.
"Harry neden onunla arkadaş olmamı istemiyorsun."
"Çünkü o Malfoy ve Slytherin'li insanlara ne kadar zorba farkında değil misin?"
"Ama bana öyle davranmıyor."
"Hermione'ye bulanık dedi!"
"Bu konu hakkında benden özür diledi."
"Senden mi özür dilemesi gerekiyor yoksa Hermione'den mi?"
"Harry tam olarak açıkça söyler misin?"
"Onunla arkadaş olmanı istemiyorum Laura. Bizimle takılmak yerine hep onunlasın. Bugün odasından çıktın. Sana bir şey yaptı mı diye ne kadar düşündüm!"
"Tamam olay böyle çözülecek mi? Eğer onunla küsersem yani?"
"Evet"
"Peki öyle olsun."
Yemeğimize devam ettik ama ben bir şey yememiştim.
Yazar bakış açısı
Harry,Hermione ve Ron ile konuşup yemeğini yiyordu. Draco ise arada Laura'yla bakışıp gülümsüyordu. Aslında onları dinlemişti ama Laura'nın üzülmesini istemiyordu. Yemek saati geçtikten sonra Hermione ve Laura odalarına hazırlanmaya gittiler. Çok uzun sürmeden geri aşağı döndüler. İlk ders Uçuş Dersleri'ydi. Ron,Harry,Hermione ve Laura yanyana Draco'da Laura'nın karşısındaydı. Laura ona bakmak istemiyordu. Draco'da Laura'nın Harry'yi sevdiğini Harry'e söylemek istiyordu. İçinde tutarsa patlayacaktı.
"Potter,şşt Potter."
"Ne oldu Malfoy"
"Dersten sonra yanıma gel,seninle konuşmam lazım."
"Tamam"
Tekrar önlerine döndüler. Madam Hooch süpürgelere nasıl binileceğini gösterdi.
"Yukarı,hay aksi"
"Yukarı, yukarı!"
Draco kendi süpürgesini havalandırmıştı. Ardından hemen Harry'de havalandırdı. Laura'nın yapamadığını görünce Harry öğretmek istedi. "İçinden gelerek sanki büyü yapıyormuş gibi dene." Laura, Harry'nin dediklerini uyguladı ve başardı. Süpürgeyi eline hızla geldiği için dengesini kaybedecekti ama Harry onu tuttu. Draco görmemezlikten gelemedi.
Ders sonunda Harry ve Draco buluştu. Harry,Draco'nun heyecanını fark etmesi çok uzun sürmedi.
"Evet Malfoy,dinliyorum. Ne saçmalayacaksın?"
"Bu önemli bir konu tamam mı? Özellikle seni ilgilendiriyor... Ve Laura'yı"
"Peki anlat"
"Bu sabah bizi odamda gördün. Tam çıkarken elimde bir defter vardı. Laura'nın defteri."
"Ee ne yapmış defteriniz mi karıştı?"
"Hayır Potter dinle. O Laura'nın çizim defteri ve ilk sayfasında seni çizmişti. O senden hoşlanıyor. Ona kötü davranma sakın. Benden de uzaklaştırmaya çalışma!"
"Malfoy emin misin? Yani bu daha 2 gün oldu. Nasıl olabilir bu?"
"Ben nereden bileyim Potter. Merlin miyim?"
"Neyse söylediğin iyi oldu hoşçakal"
Laura Diggory'den
Harry hâlâ yanımıza gelmemişti. Ortak salonda toplanacaktık ama o peşimizde değildi. Ne işi vardı ki? Bunları düşünürken biri parolayı söyleyip içeriye girdi. Harry neden bu kadar heyecanlı ve garip.
"Harry iyi misin?" Hermione'de farketmiş ve benden önce sordu.
"İyiyim Hermione sağol. Laura bi' gelir misin?" Onun peşinden gittim ve beraber benim odama gittik. Yatağıma oturunca bende yanına oturdum.
"Laura ben bir şey duydum. A şey pardon gördüm diyecektim. Çizim defterini."
Hayır,hayır,hayır. "Ve ilk sayfasını,neden beni çizdin?" Bunu nasıl görebilir ki? Hiç onun yanında defterimi açmadım. Her neyse şuan bunu düşünemem. Hemen koşarak uzaklaştım oradan. Odama gidip bir sonraki dersin kitaplarını yanıma aldım ve KSKS dersine gittim. Harry çoktan gelmişti. Ama onun yanına oturmak istemedim ve Draco'nın yanına,en arka sıraya oturdum.4. Sene
Draco ile her zaman oturduğumuz gibi arka sırada oturuyorduk. Ders KSKS ve Profesörümüz Remus Lupin. Kurtadam olduğu için ayrılmıştı fakat Harry ve ben onu ikna etmek için çok uğraştık. Zaten kimse de olumsuz karşılamadı.
Draco ile çok yakın arkadaş olmuştuk,bizim arkadaşlığımızı hep kıskanırlardı. Her yere beraber gideriz. İkiz gibiyiz. Profesörler bile bize alıştı artık. Hatta aramızda kalsın,Snape beni diğer Gryffindor öğrencilerinden özel tutuyor.
Draco ile 4 yıldır yakın arkadaş olmamıza rağmen onun evine sadece 1 kere gittim. Ama evde kimse olmadığı için gitmiştim. O benim evime hiç gelmedi çünkü Cedric bizi bazen sevgili sanardı ve bu yüzden Draco ondan çekiniyor. Derste canımız sıkıldığı için Draco ile bir plan yaptım.
"Profesör iyi değilim karnıma sancı girdi. Çok kötüyüm ahh." Draco cidden iyi rol yapıyordu. Lupin izin verince ayağa kalktı ve tam kapıdan çıkacakken kendini yere attı. "Draco iyi misin? Ah benimki de soru tabiki değilsin. Aman tanrım kalkmana yardım edeyim" Umarım Lupin yemi yutmuştur. "Bayan Diggory,arkadaşınızı revire götürün bu ders izinlisiniz. Ders notlarını arkadaşlarınızdan alırsınız." Yutmuş ehehe. "Teşekkürler profesör bunu telafi edeceğiz" Draco'nun koluna girdim ve beraber sınıftan çıktık.
"HAHAHAHAHAH çok güzel numara yaptım."
"Evet Bay Malfoy lütfen bana ders verin lütfen lüften."
"Imm bir düşüneyim. Belki verebilirim ama benim kadar yapabileceğini sanmıyorum. Bir kere haddin değil."
"Haklısınız bayım fakat ağzınıza sıçmadan özel mekanımıza gidebilir miyiz?"
"Korktum... İyi yürü hadi."
Beraber Astronomi Kulesi'ne çıktık. Manzaraya bakan yere oturduk. Ben kafamı onun omzuna koymuştum.
"Dray,sence Harry'de beni seviyor mudur?"
"Tabiki seviyordur seni herkes sever Lau."
"Öyle demiyorum Draco. Benim onu sevdiğim gibi yani."
"Bence seviyordur yani. Ben seninle 3 yıl kadar flört etsem severdim. Hem anlaşıyorsunuz zaten. Aslan ve Yay burcu anlaşır diye biliyorum"
"Ah değil mi?"
Draco bir süre konuşmadı ve burnunu çekmeye başladı.
"Dray iyi misin? Kötü görünüyorsun."
"Sanırım burası biraz tozlu ondandır. Merak etme geçer şimdi tatlım."
"Dizine yatabilir miyim?"
"Bir daha sorarsan yarın saçını siyah bulmuş olursun."
" :( "
Draco'nun dizine yattım ve benim saçımı okşuyordu. Bir süre öyle kaldık ama ben mayışmaya başlıyordum.
Artık kelime yazmayacağım boku çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends 🧝♀️
Fanfiction𝟐𝟑/𝟎𝟕/𝟐𝟎𝟐𝟏 Voldemort'a karşı geldiği için acıyla hayatlarına son verilen ailenin geriye sadece 3 yaşında bir kız kaldı. Cedric Diggory yani kuzeni ile yaşayan Laura Diggory'nin hikayesi. Draco Malfoy ile Hayal Et kitabıdır.