~9

29 3 2
                                    

Şok geçirmiştim. En yakın arkadaşlarımdan biri olan kız beni mi seviyordu? Ama ben erkeklerden hoşlanırım. Eşcinsel değilim ki. Ona bunu nasıl söylerim? Beni ne zamandır seviyor? Aklımı yemeye başladım.

Ginny gözümüzü açmamızı söylediğinde açtık ve ben Ginny'e bakmıyordum.

Pansy'nin söylemesi ile Ginny şişeyi çevirdi ve Draco ile bana geldi.

Draco"Doğruluk mu Cesaretlik mi?"

"Doğruluk Dray"

"Harry hariç aramızdan kiminle sevgili olurdun?"

En yakın olduğum kişi Draco ama onun adını verirsem iyi olmaz. Shot içtim ve direkt dolaba girdim. Hemen ardımdan Draco'da geldi.

"Niye söylemedin? Bari bana söyle."

"Asıl sana hiç söyleyemem Dray. Unut gitsin."

"Ya söyle hadi Lau."

"Ya Harry hariç en yakınım sensin. Zaten Harry olsa bile en yakınım sensin ama seninle sevgili olurdum diye cevap verecektim. Ama hakkımızda dedikodular çıkabilir diye söylemedim."

"Benden iyisini bulamazsın zaten."

"Egoist olma Dray."

1 dakika sessiz durduk ama Ginny'nin beni öpmesi aklıma geline ağlamamı tutamadım.

"Laura? Ne oldu? Özel döneminde misin? Sana sıcak çikolata getirebilirim. Abur cubur partisi yapabiliriz. Ağlama lütfen. Buradan çıkınca söz seni rahatlatacağım."

"Ondan değil Draco. Sana söyleyeceğim ama kimseye demeyeceksin."

"Lau ne zaman aramızdakileri söyledim?"

"Peki anlatıyorum,az önce oyunda Ginny'nin öptüğü kişi... Dray o benim. Ginny beni seviyor. "

"Amam tanrım sen kızlardan hoşlanmıyorsun ama. Ne diyim bilemedim ki. Aslında b- yani Ginny seni öptü şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum Dray,bilmiyorum."

Ağlamam şiddetlenince Draco elleriyle yüzümü kavradı ve yanaklarımı okşadı. Merlin,bana yaklaşıyor. Gözlerini kapattı, bu doğru değil. Her şey doğru olmak zorunda da değil. Bende gözlerimi kapattım. Yaklaştı,yaklaştı.

"10 dakika oldu ne yapıyorsunuz hâlâ AHHAHAAH"

Pansy bağırınca hemen toparlandık ve çıktık.

"Lau? Allık sürdüğünü farketmemiştim. Hani makyaj yapmıyordun?"

"Şey yapmadım zaten."

Bu kadar oyun yeter. Bu oyun bana hiç iyi gelmedi. Harry'nin beni sevmiyor olması, Ginny'nin beni öpmesi ve Draco ile yakınlaşmamız. Biz arkadaşız.

"Bu kadar oyun yeter gençler. Hadi çıkın odamdan. Hadi hadi kovuldunuz. Uykum geldi siktirin gidiniz."

Ginny "Sağol valla bacım ya"

"Bacım mı?"

Draco ile birbirimize baktık.

Ginny "Evet bacım,biz hep birbirimize böyle deriz. Sorun oluyor mu?"

"Şey yok,olmuyor bacım..."

Herkes odadan gittikten sonra soğuk-ılık arası suda duşa girdim ve çıktıktan sonra uyumaya karar verdim zaten neredeyse akşam oluyordu.

Gecenin bir yarısı uyandım. Sağ döndüm, sola döndüm ama nafile. Uyuyamadım. Biraz kitap okumayı denedim ama sıkıldım. Draco'nun odasına doğru yol aldım. Harry'nin odasından sesler geliyordu. Dinlemeye başladığımda değişik ne olduğunu anlayamadığım sesler duyuyordum. Koşa koşa Draco'nun odasına gittim ve uyandırmaya çalıştım.

"Aşkımm uyan bebeğimm."

Tepkisini ölçmek istedim. Sevgilisi onu uyandırmaya çalışırsa ne yapardı merak ettim. Kulağına fısıldıyordum.

"Sevgilim uyan artık sanırım canım seni istedi"

"Yine rüyadayım Laura uyumak istiyorum git rüyamdan."

"Yine mi? Beni kaç kere rüyanda gördün lan böyle şerefsiz."

Draco hemen ayaklandı ve gözlerini kocaman açtı.

"Laura öyle demek istemedim sevgil-can- her neyse demek istemedim. Yanlış anladın haya-Laura"

"Her neyse hadi gel Harry'nin odasından sesler geliyor dinlememiz lazım."

"Tamam hadi "

Draco ile en sevdiğim şeylerden biri ikimizde bir şey istediğimizde asla sorgulamayız. Hemen Harry'nin odasına gittik ve dinlemeye başladık. Draco biraz şaşırdı ama anlamaya çalışıyordu. Bende kulağımı uzattım ve anlamaya çalıştım. Bir kaç dakika geçti ve Draco hafif kızarmış suratıyla kaldı. Ben tekrar dinlemeye gittiğimde kulaklarımı kapattı ve yüzüme yaklaştı. Fısıldayarak;

"Sen bunları dinleme hadi senin odadanda oturalım pijama partisi yapalım."

"Peki kocişim gidelim de yapalım datlum."

"Gidelim datlu karıcım"

İkimiz gülerek benim odama gittik ve ben sakladığım abur cuburları çıkarttım ve en sevdiklerimizi seçip yemeye başladık. Draco'ya Hermione'den aldığım aletle film izlemeyi önerdim.

"Dray bak bu propeksüyon bunu odanın duvarına tutunca film izleyeceğiz tamam mı? Yani şey gibi düşün,quidditch izledigimizi ama bunu evdende izleyebileceğimizi düşün işte. "

"Lau zaten ben biliyorum propeksüyon u"

"He tamam ne izleyelim?"

"Korku filmi izleyelim,tabi korkmazsan"

"Ne korkucam be,açalım"

Yazar Bakış Açısı

İkisi beraber korku filmi izlemeye başladılar.Aradan zaman geçe geçe birbirlerine daha çok sokuldular. Korktuklarından değil,filmim sürükleyici sahneleriyle farketmeden yakınlaştılar. Gryffindor'un güzel kızı,Slytherin prensinin omzuna başını koymuş izliyordu. Artık abur cubur yemeyi bırakıp sadece izliyorlardı.

Bir anda sahneye çıkan yaralı adamdan korkup birbirlerine baktılar. Çok yakınlardı,birbirlerinin gözlerine kenetlendiler ve sadece birbirlerine bakıyorlardı. Draco'nun gözleri kızın dudağına kayınca dudaklarını ıslattı. Laura'da onun bu hareketiyle gözlerini dudaklarına kaydırdı. Draco gözlerini kızın göz ve dudaklarından ayırmadan filmi durdurdu ve yakınlaştı. Laura,Draco'nun gözlerinin koyulaştığını farketti.

Draco "Two best friends in a room they might kiss."

Laura "We will not.."

Draco "Yanılıyorsun."

Just Friends 🧝‍♀️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin