~10

29 3 2
                                    

Draco,Laura'nın beklemediği bir anda dudağına yapıştı. Laura ilk başta anın şokuyla karşılık vermesede belli bir süre sonra o da karşılık vermeye başladı.

Draco kendini suçlu hissedip kızdan ayrıldı ve ona sadece sarıldı. Laura kızaran suratını saklamak için oğlanın boynuna sokuldu.

"Bu doğru değildi unutalım Draco"

"Evet özür dilerim Laura,hâlâ arkadaşız değil mi?"

"Tabi ki arkadaşız Draco bunu bir daha sorma"

Gece Draco odasına çekildi ve ikiside uzun uzun birbirlerini düşündüler. Zaten Draco için çokta yabancı değildi bu durum. Çok uzun sürmeden kendilerini uykuya bıraktılar.

Ertesi Gün

Laura'nın telefonuna -Cedric ile beraber konuşabilmek için aldığı bir muggle aleti- bildirim gelince baktı.

0507******* Sizi "Hogwarts Öğrencileri grubuna ekledi

"Bunlar kim ya?"

Bu ne grubu ne siz kimsiniz?
✅✅

507******: Lau benim Hermione,bizde telefon aldık ve grup kurduk. Kimse profesörlere söylemeyecek!

540******: Selam Lau :)

Numaralarınız bende yok kimsin?
✅✅

540******: Hey benim sevgilin!

Harry sen miydin? Biz sevgili değiliz.
✅✅

537******: Ne! Neden değiliz?!

Şu an çok lafam karıştı. Herkes ismini söyleyebilir mi? Telefonuma kaydedeyim.
✅✅
540******: Ben Dray


537******: Harry.

507******: Hermione

Harry sence de ayrılmamız normal değil mi?
✅✅

Harry Potter: Bunları konuşuruz. Yüz yüze.

Herm: Gerilime son verin. Gelin bahçede buluşalım,derse az kaldı zaten.

Ask: Ben odandan alırım seni Lau.

Cedric neden grupta değil?
✅✅

Ask: | Ben odandan alırım seni Lau.
Tamam hazırım zaten bekliyorum.
✅✅

Siz | Cedric neden grupta değil?
Herm: Numarasını bilmiyoruz ki. Sen ekle.

Tamam ekliyorum
✅✅

Ced kişisini eklediniz

Ced: Bu grupta ne Lau?

Bu bizim tayfanın grubu. Benide şimdi eklediler.
✅✅

Ced: Siz telefonun ne olduğunu ne zaman öğrendiniz?

Herm: Ben anlattım. Malfoy için biraz zor oldu ama Laura'nın da geleceğini öğrenince kabul etti.

Ask: :)

Draco nerede kaldın seni bekliyorum
✅✅

Ask: Geldim tıklattım duymadın bende müsait değilsindir diye bekledim.

Özür dilerim Dray. Duymamışım.
✅✅

Ask: Saçmalama sorun değil.

Saçımı kurulayıp geliyorum.
✅✅

Laura saçını kurulayıp hemen odadan çıktı ve kol kola bahçeye çıktılar.

"Selam gençler, grup kurmanız çok güzel oldu. Alışmanız uzun sürebilir ama gerçekten çok yararlı bir alet. Biz Cedric'le yaklaşık bir aydır kullanıyoruz."

"Bana neden söylemedin? Berabe kullanırdık. "

"Üzgünüm Dray,inan ki aklıma bile gelmedi ."

"Hadi derse geç kalacağız. Gidelim."

"Tamam Herm. Görüşürüz Ced. "

"Görüşürüz Lau."

Gryffindor ve Slytherin ortak dersi için Bitki Bilim serasına gittiler. Harry, Laura ile konuşmak istediğini söylediği için yanyana geçtiler. Draco'da karşılarına geçti.

Profesör Sprout "Evet hoşgeldiniz. Çok uzatmadan dersimize başlamak istiyorum. Adamotları hakkında ne kadar bilgilisiniz?"

Sadece Hermione el kaldırıyordu. Laura,Neville'in kulağına fısıldadı.

"Neville bu derste en iyisi sensin. Utanmanın sırası değil. Hadi göster kendini."

Neville yine de kendine güvenmedi ve derse devam edildi.

Harry ve Laura sakin bir şekilde tartışıyorlardı. Sebebi Harry'nin ayrılmak istemediğiydi.

"Harry başkasını seviyorsun,beni değil. Git sevdiğin kişi ile mutlu ol."

"Hani beni seviyordun Laura! Bana sen açıldın. Hayır ayrılmıyoruz. İstemiyorum."

"Ben ayrılmak istiyorum. Zaten bende başkasını seviyorum. Amortentia'da aldığım kokuların kime ait olduğunu anlamaya başladım."

"Hayır,sen beni seviyorsun. Beni. Ayrılmıyoruz bitti."

Laura kendini zorda hissetmişti. Draco ile dün öpüşmesi aklına gelince bir plan yaptı.

"Harry,ben Draco'yu seviyorum.Seni değil. Ayrıldık. Eğer bunu kabul etmezsen seni terketmek zorunda kalacağım."

"Hey Millet! Duydunuz mu? Yakın arkadaş hatta kardeş olduklarını bildiğimiz kişilerin aşk yaşadığını öğrendim. Söylesene Laura,ne zamandan beri Malfoy'u seviyorsun?"

Draco ne duyduğunu anlamaya çalışıyordu. Doğru mu duymuştu?

"Harry sus."

"Ne kadar komik değil mi? Kimseye güvenmemek gerekiyormuş"

Profesör Sprout dersin bittiğini söyleyip çıktı ama öğrenciler olayı izlediği için çıkmadılar.

"Laura, Umarım Neville,Ron ya da Zabini'den hoşlanmıyorsundur. Hahahha!"

"Yeter! Ne bu kuyruk acın? Terkedilmeyi hazmedemedin tabi. Başkasını sevdiğini söylüyorsun ama ayrılmamıza karşı çıkıyorsun. Hatta beni zorluyorsun. Seni artık sevmiyorum ve görmek istemiyorum."

"Görüşmeyelim zaten,bir sürtük ile neden görüşeyim?"

Laura kendini tutamayıp gözyaşlarını serbest bıraktı. Fazla ağlamıyordu ama yine de belli oluyordu. Draco hemen onun yanına gitti ve herkesin içinde dudağına yapıştı. Ayrıldıktan sonra kulağına fısıldadı.

"Oyun olduğunu biliyorum."

Şimdi normal ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Benimle çıkar mısın Lau?"

"Şey evet."

Sarıldılar ve sınıftan çıktılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just Friends 🧝‍♀️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin