Kısa bir süre sonra ayrıldılar ve Harry sessizliği bozdu.
"Benimle çıkar mısın Lau?"
Zaten utancından ölen kız kızaran burnunu saklamak için eğdiği kafasını kaldırdı ve sessizce "Evet" diyip gülümsedi.
"Harry saat zaten çok geç oldu ben artık odama gideyim. Zaten gitmeden önce Draco'ya bakmam lazım."
"Peki, iyi geceler sevgilim :) "
"...İyi geceler,sevgilim :) "
Laura odadan ayrıldı ve arkadaşının odasına gitti. Kapıyı tıklatlamadan içeri girdiğinde gözleri kızarık Draco ile karşılaştı.
"Dray ne bu hâlin?"
"Sadece başım ağrıyor bir sorun yok Laura."
"Bekle hemen geliyorum."
Laura bir koşu kendi odasına gidip ağrı kesici aldı ve geri döndü.
"Al bunu kullan. İyi gelir ben hep bunu kullanırım."
"Sağol Lau" İlacını içti. "Ee Lau bir müjde vermen gerekiyor mu?"
"Ah,evet. Harry'de benden hoşlanıyormuş Dray. Bana çıkma teklifi etti,sevgiliz."
"Umarım mutlu olursun Laura, beni unutma da nasıl yaparsan yap."
"Dray seni neden unutayım? Sen benim en yakın arkadaşımsın,kardeşimsin."
"I don't wanna be your friend,I wanna kiss your lips"
"Draco ne diyorsun sessiz sessiz?"
"Şarkı mırıldanıyordum Laura. Benim uykum geldi,senin gelmedi mi?"
"Ee şey geldi yani. Rahatsız mı ettin üzgünüm,iyi geceler."
Laura kendi odasına gitti ve sevdiği çocukla sevgili olmasının heyecanıyla uykuya daldı.
Ertesi gün
Laura yine her zaman ki gibi herkesten önce uyandı. Çizim defterini alıp bahçeye indi ve elma ağacının altına oturdu.
Laura Diggory'den
Çizim defterimin son sayfalarındaydım. Bu ikinci defterim ve son 3 sayfam kaldı. Bu sayfaya Fred'i çizmeye karar verdim. Zaten karakalem şeklinde çizdiğim için uzun sürmüyor. 10-15 dakikanın ardında çizimim bitti ve herkesin uyanmasını bekledim.
Tekrar odama çıktım ve uniformalarımı giydim. Diğer öğrenciler uyanmaya başlamıştır. Ders kitaplarımı aldıktan sonra Büyük Salon'a indim ve Harry'le her zamanki oturduğumuz yere oturdum. Çok uzun sürmeden Herm,Ron ve Harry geldi.
"Günaydin sevgilim."
"Günaydin sevgilim." Hermione ve Ron bize değişik baktı. Harry'de farketti.
"Neden öyle bakıyorsunuz?"
"Harry siz sevgili misiniz? Hermione ve bana neden söylemediniz?"
"Evet ya mesela ben Ron ile çıksaydım sana söylerdim!" Hermione ne dediğini kavradı ve utanıp bakışlarını kaçırdı. Yaw seviyosunuz birbirinizi başlarım flörtünüze he.
"Tamam sevgiliyiz işte. Harry demek ki sürpriz yapmak istemiş. "
"Evet öyle istedim. Zaten çok olmadı dün gece çıkmaya başladık :) "
"Şey evet."
Yazar bakış açısı.
Draco,Laura'yı odasında bulamadı ve aşağı indiğini anlayıp o da kendi başına aşağı indi. Gryffindor masasına baktı ve sürekli gülüştüklerini gördü. Anlaşılan yoğun bir sohbetteler diye düşündü Slytherin'in gözdesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends 🧝♀️
Fanfiction𝟐𝟑/𝟎𝟕/𝟐𝟎𝟐𝟏 Voldemort'a karşı geldiği için acıyla hayatlarına son verilen ailenin geriye sadece 3 yaşında bir kız kaldı. Cedric Diggory yani kuzeni ile yaşayan Laura Diggory'nin hikayesi. Draco Malfoy ile Hayal Et kitabıdır.