Darbe

377 14 3
                                    

Bin kişiye ulaştık.Okuyup oy veren herkese çok teşekkür ederim.Yeni bölüm karşınızda.İyi okumalaar! ^-^ Multimedia'ya göz atmanız önerilir.

Tuna'nın Ağzından

Hira...Bana hiçbirşey demeden çekip gitmişti.İşte bana acı veren de buydu.Ben ona kalbimi açmıştım.

Derslikten çıktım.Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.Okuldan uzaklaştım.

---------------------------------------------------

Rüzgar'ın Ağzından

Tuna salağı beni farketmedi.Birkaç adam ayarlayıp bir depo buldum.Tuna'yı defalarca aradım fakat açmadı.Yarın görüşeceğiz Tuna İnal...

----------------------------------------------------

Tuna bana deliler gibi aşıktı.Benim yapabileceğim birşey yoktu.Onun beni ne kadar istediğini biliyordum fakat bu imkansız gibi birşeydi.Benim kalbimin sahibi belliydi.Onu üzmek istemiyordum.Kendimi tamamen sıkışmış hissediyordum.Berk'i aradım.Bana geldi.Olanları anlattım.Hiç şaşırmamıştı.Bildiğinden şüphelenmemek elimde değildi.

'Berk.Sen biliyor muydun?'

'Yoo.Ya nerden bileyim böyle birşeyi.Senin sinirler altüst olmuş.Ben gideyim artık.Sende dinlen.Yarın görüşürüz.'

'Sen bilirsin.Görüşürüz.Beerk.Senden bişey isteyeceğim.Tuna'yla konuşur musun?'

'Tabiki.Merak etme.'

Berk'e sarılma gereği duydum.Gülümsedi ve arabasına doğru yürüdü.

--------------------------------------------------

Okulun bahçesine arabamı parkettim.Ne Rüzgar ne de Tuna ortalıkta görünüyordu.Berk'in biriyle konuştuğunu gördüm.Konuştuklarına(kesinlikle yanlışlıkla) kulak misafiri oldum.Çocuk Tuna ve Rüzgar'ın bir depoda buluşacaklarını anlatıyordu.Başımdan kaynar sular dökülmüştü.Berk'i itip çocuğun üzerine yürüdüm.

'Ne dedin sen?Herşeyi en başından anlatacaksın!'

'Sen kimsin?Ben sana niye anlatayım ki?'

'Ben.Ben...Tuna'nın sevgilisiyim.Anlatacak mısın?Yoksa kendi yöntemlerime başvurayım mı?'

'Rüzgar, Berk'e Tuna'nın bir depoda hakkından geleceğini,hatta onun da gelmesini istediğini söyledi.Ben de tam bunları aktarıyordum.'

Çocuktan deponun yerini öğrenip arabama koştum.Berk peşimden geliyordu.Arabaya bindiğim an arabayı çalıştırdım.Berk yan koltuğuma oturmuştu.O kadar hızlı gidiyordum ki Berk beni adres konusunda yönlendiriyordu.

----------------------------------------------

Rüzgar'ın Ağzından

Tuna'yla birlikte depodan içeri girdik.Birden adamlarım belirdi.Tuna'yı bir sandalyeye oturttular.Kaçmasını engellemek için iple ellerini arkadan bağladılar.Tuna ne olduğunu anlamayacak kadar aptal değildi ama bu kadarını beklemiyordu sanırım.

'Hira'yla nasıl gidiyor?Seni umursursadığını pek sanmıyorum ama sen onu öpecek cesarete ulaşıyorsun.Bunu nasıl yapabiliyorsun biraz anlatsana!!'

'Sen nasıl biliyorsun?Herneyse.Hira'yı çok seviyorum elimde değil.Bakışları,gülüşü,kokusu beni içine çekiyor.Hala neden onun peşindesin?Hani bana soruyorsun ya sen kimsin Hira için diye.Sen kimsin peki Hira için?Ben sana söyleyeyim.O konuşmadan sonra Hira için sadece eski kalp ağrısısın.O kadar.'

Sinirlenip yüzüne bir yumruk geçirdim.Hırsımı alamayıp bidaha vurdum.

'İstediğin kadar vur Rüzgar Çağman!Gerçeği değiştiremeyeceksin!'

'Ondan uzak duracaksın.Yoksa seni gerçekten öldürürüm Tuna İnal!'

'Öldürürsün ha.Sen anca konuşursun Rüzgar.Bu hep böyle.Hira'yı da kendinden böyle mi soğuttun?'

Bu sefer beni iyice sinirlendirmişti.Yüzüne birkaç yumruk daha attım.Ellerimin kanamaya başladğını hissettiğimde bir sandalyeye oturup buz getirmelerini istedim.Dışarıdan birkaç kişinin ayak sesleri geliyordu.

--------------------------------------------

Koşarak depodan içeri girdik.Tuna'yı o halde görünce Rüzgar'ın üzerine yürüdüm.Ellerini gördüğümde öfkem biraz da olsa azalmıştı.

'Napmaya çalışıyorsun sen?Bir sorunun varsa benimle hallet.Tuna'ya zarar vermek niye?Ona dokunamazsın!'

'Ne arkadaşından bahsediyorsun?O sana sırılsıklam aşık.'

'Rüzgar.Sen beni istemiyorsun.Bundan sanane.Hatırlarsan beni sevmediğini yüzüme bakarak söylemiştin.Şimdi neden böyle yapıyorsun?Seni anlayamıyorum!!'

Rüzgar dediklerimden etkilenmiş olacak ki sandalyeye sert bir şekilde vurarak yanımızdan uzaklaştı.Ben Rüzgar'la konuşurken Berk de Tuna ile ilgilenmişti.Berk'le birlikte Tuna'yı arabaya taşıdık.

'Berk hastahaneye sürüyorum.Belki dikiş falan atılabilir.'

'Tamam.'

Tuna birden'hayır'anlamında başını salladı.Berk Tuna'yı kendi evine götürüp bakmayı teklif etti fakat kabul etmedim.Sonuçta bu olanların ucu bana dokunuyordu.Bu yüzden kendimi suçlu hissediyordum.Tuna'yı kendi evime götürdüm.Şermin durumu görünce ilk yardım setinden birşeyler getirdi.Yüzündeki yaralara dokundum.Acıtıyormuşum gibi hissettim ve elimi geri çektim.

'Çok acıyor mu?'

'Sen dokununca geçti.Artık acımıyor'.

Birşey diyemedim.Ona küçük bir gülümsemeyle karşılık verdim.

'Bu gece burdasın Tuna İnal.Uslu durmak şartıyla.'

'Sizinle aynı evde bir gece geçirmek benim için harika birşey.Bunu bozmayacağıma emin olabilirsiniz Hira Hanım.'

Tuna'ya bir yatak hazırladım.Burda kalacağını söylediğimde halinden gayet memnundu.Kendi odama geçtim.Rüzgar bugün Tuna'ya neden böyle birşey yaptı?Bunun tek sebebi bana hala aşık olmasıydı.En azından bence öyleydi.Bunu anlamanın tek yolu vardı.Tuna'yla kıskandırmak...

Artık Onsuz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin