Yeni bölüm geldii ^-^ Oylarsanız ve yorum yaparsanız sevinirim.İyi okumalaaar!!!! Multimedia'da Tuna ve Hira var.Şarkıyla birlikte okumanız tavsiye edilir.Kendimi toparlamaya çalıştım.Kollarından ayrılıp ondan uzaklaştım.Berk beni dışarda bekliyordu.Beni görünce dehşete düşmüştü.Kötü göründüğümün farkındaydım.Beni yine en son Rüzgar bu hale getirebilmişti.Berk yüzümü ellerinin arasına aldı.
'Yine mi Hira?'
'BERK!KONUŞÇAK DURUMDA OLMADIĞIMI GÖRÜYORSUN.BENİ YANLIZ BIRAK.'
-------------------------------------------------
Rüzgar'ın Ağzından
Beden salonuna geri döndüm.Kimse kalmamıştı.Duvara yumruğumu defalarca vurdum.Ağrısını hissetmeye başlayınca yere oturmak zorunda kaldım.Gözlerimdeki yaşlara engel olamıyordum.
'Bitti mi bu işkence?Gitti mi nefesim?Onu kendimden soğuttum mu?Korudum mu kendimden?Artık Hira yok Rüzgar Çağman.Masmavi gözleri yok.Kalbimi ısıtan gülüşü yok.Nasıl dayanacaksın buna?NASIL DAYANACAKSIN?'
Kendimi toparlamaya çalışırken ayak sesleri duydum.Tuna'nın geldiğini görünce ayağa kalktım.Gözyaşlarımı sildim.
'Ne işin var burada?Defol!!'
'Hira'yla aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum ama onu bidaha üzmeyeceksin.Artık üzemessin zaten.Yanında ben varım.Bidaha onu ağlatmıcaksın.Anladın mı beni?Eğer böyle bişey olursa karşında beni bulursun.'
'Sen kimsin la?Onunla aramızdaki ilişki seni hiç ilgilendirmez.Bana böyle tehditlerle gelme.Sen nesi oluyorsun Hira'nın?Hiçbişeyi.O yüzden gelip de bana burda laf yapma.'
'Hira'nın seni sevdiğine üzülüyorum.Sen onu haketmiyorsun!'
'Kes lan!Sen mi hakediyorsun onu?Ne bu tavırlar ha?'
'Evet .Onu ben hakediyorum.Onu çok seviyorum!'
Yüzüne yumruğumu geçirmekten hiç çekinmedim.Onu çok sinirlendirmiştim.Kendimde en az onun kadar sinirliydim.Boş bir anımda yüzüme yumruğunu savurdu.Birbirimizi öldürebilirdik.Berk gelip bizi ayırmaya çalıştı.Beni zor tutuyordu zaten.Hoca geldi.Bana derslikte çalışma cezası verdi.Çabucak oradan ayrıldım.
----------------------------------------------
Eve geldiğimde Şermin beni bekliyordu.Koşarak yukarı çıktım.Kendimi banyoya attım.Küvetin içinde yığılıp kalmıştım.Rüzgar allah belanı vermesin.Hayatımın içine sıçtığın halde vermesin diyorum.O korktuğun şey neyse bulacağım.Aramızda hiçbir engel kalmayacak.Ona ölene kadar sarılmak istiyorum ötesi yok...
Kapının zilini duyduğumda küvetten çıktım.Büyük ihtimalle Berk gelmişti.Üstümü giyip aşağıya indim.Berk biraz tedirgin görünüyordu.
'Birşey mi oldu?'
'Sen.Seni merak ettim.Bi de sen gittikten sonra Rüzgar'la Tuna birbirine girdi.'
'Bişey olmadı değil mi?
'Ben gitmesem birbirlerini öldüreceklerdi.'
'Bu Tuna napıyor anlamadım.Yarın onunla görüşeceğim.' Tuna'yı aradım.Yarın ilk iş olarak beni bulmasını söyledim.
--------------------------------------------------------
Sabah erkenden kalkıp güzel bir elbise giydim.Penceremi açtığımda arabam aşağıda duruyordu.Hemen aşağı indim.Onu kullanmak için sabırlanıyordum.Bindiğimde heyecandan ellerim titriyordu.Bu harikaydı.Son hızla okulun önüne parkettim.Başta Tuna olmak üzere gözler üzerimdeydi..Tuna'ya sinirle yürüdüm ve kolundan çekiştirerek okula yürüttüm.
--------------------------------------------------
Rüzgar'ın Ağzından
Bugün hoca tarafından cezalıydım.Rehberlikte ders çalışmak işkenceydi.Işıkları kapatıp kestirmeye karar verdim.
----------------------------------------------------
Dersliğin orada Tuna'yı durdurdum.Ortalık sakindi.
'Senin derdin ne Tuna?!Ne yapmaya çalışıyorsun?
Masmavi gözleri bana odaklanmıştı.
'Ne mi yapmaya çalışıyorum?Senin üzülmene dayanamıyorum.Hepsi bu kadar.'
Bu sözleri beni sinirlendirmişti.
'Rüzgar'la kavga etmek de ne demek?Sen benim neyimsin Tuna İnal?Neden böyle yapıyorsun?Kendine başka bir uğraş bul lütfen...'
Tuna kolumdan tuttu ve bana yavaş yavaş yaklaştı.
'Sen benim aşık olduğum kızsın.Heryerde sen varsın tamam mı?Gittiğim her yerde sen varsın.Her yerde...'
'Ben..'
Tuna kolumu sıkıca kavradı ve beni rehberlik odasına itti.Dudaklarıma yapışmıştı.Duvara yaslanmak zorunda kaldım.Gerçekten anlamlı öpüşüyordu benimle.(Multimedia)
'Seni seviyorum Hira Şimşek.'
----------------------------------------------------
Rüzgar'ın Ağzından
O lanet odada bulunmasaydım keşke.Tuna Hira'ya aşık olmuş ve onu öpmüştü.Gözlerimin önünde.Bu Tuna'nın ölümü için yeter ve artardı bile...
----------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Onsuz Yaşayamam
Ficção AdolescenteBirbirlerini yanındayken bile özleyen iki farklı insan şimdi birbirlerinden çok uzak...Aşkın cezbedici esareti mi yoksa ölümün soğukkanlılığı mı ? 'Seni özlüyorum.Sonra başka biri senin yerini doldurmak için giriyor hayatıma.Bu kez seni daha fazla ö...