AnnadanNeden koştuğumu veya ben neyden kaçıyordum bilmiyorum ama içimden bir ses bunu yapmamı söylüyordu. Dallar kollarımı çiziyordu ve canım yanıyordu. Nedensizce göz yaşlarım intihar ediyordu. Tüm cesaretimi toplayıp arkama baktım.
Arkam bomboştu o zaman ben neden koşuyorum? Bir anda bulunduğum yer değişti. Burası cennet gibiydi. Kuşlar,ağaçlar ve bir kadın..
"Kendini bul prenses" dedi kadın.
Bu da kimdi? Kafam soru işaretleriyle doluydu ki uyandım.
***
Bu bir rüya mıydı? Neden kolum sızlıyordu,hemde rüyamda çizilen yerler. Bu bir rüyaysa neden gerçek hayatta bunu hissediyordum? Ve o kadın kimdi? Ne prensesinden bahsediyordu? Kafam allak bullak oldu yine..
Uçaktan inerken gördüğüm manzara karşısında şoke oldum...
Gördüklerim karşısında göz yaşlarım intihar etmek istiyordu fakat ben izin vermiyordum. Kendimi bırakmamaya çalışıyordum. Yine o kadın ve o elindeki parlak şey de ne gözlerimi alamıyordum çok parlaktı, sonra bir anda uyandım.
Neler oluyor ben uyumuyordum ki uyumadan nasıl uyanılır? Neler oluyor ben neredeyim? Bu oda neden beyaz,gözlerim bulanık görüyordu. Burası neresiydi? Bir kadın geldi ve "iyi misiniz"dedi. Sonra başka biri geldi elinde stetoskop vardı. İşte o zaman hastanede olduğumu anladım.
***
Neden hastanedeyim? Bana ne oldu? Kapıda bekleyen kim? gibi sorular yağdırmaya başlamıştım. Kapıdaki kıza sende kimsin dedim. Yanıma geldi ve ben Anabel dedi.
--- Anabel bana ne oldu?--- Bilmiyorum uçağın merdivenlerinden inerken bir anda bayıldın,o sırada Bende senin arkandaydım ve seni tuttum,ambulansı aradım.
--- Teşekkürler Anabel.
--- Ahh
--- Ne oldu iyi misin?!
--- O kadın
--- Ne sende mi onu görüyorsun?!
--- Son bir kaç gündür görüyorum, yani sende mi onu..
--- Kalbim göğüs kafesimden çıkarcasına atıyordu,istemsizce gülerek kendini bul prenses diyordum. Anlam veremediğim acı sanki vücuduma felç inmiş gibi..
(Yorum yazmayı, vote(oy)vermeyi unutmayın bir sonraki bölümde görüşürüz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN GELDİ(6 Element)
FantasyBazen farklı dünyaların insanıyız derler ama mecaz anlamda, bizim dilimizde farklı dünyaların insanıyız demek gerçek anlamda çünkü biz gerçekten farklı dünyaların varlığıyız, insanı mıyız tartışırılır. İşte bizim farkımız da bu. Kitap Kapağı:@ruyamf...