ZAMANDA YOLCULUK

83 68 10
                                    

         
          N-ne ama ben en son 2020 yılındaydım nasıl olabilir. Ahahah neden takıyorum ki bu da bir rüya olmalı dimi rüya değil mi bana lütfen biriniz rüya desin. B-bu sanırım rüya değildi. Peki nasıl oldu bunun için sadece zamanda yolculuk yapmış olmam gerekir ki böyle bir şey imkansız. Bir video izlemiştim bi anda aklıma o geldi solucan delikleri hakkındaydı. Böyle bir şey gerçek olabilir miydi olsada neden beni buldu?

            Her şey üst üste geliyordu. Peki hadi zamanda yolculuk yaptım, benim elementlerim var diyelim eee sonra nolucak eğer gerçekten zaman gezginiysem nasıl kendi zamanıma geri döneceğim derken düşüncelere dalmışım yine, dışarıyı incelemek aklımın ucundan bile geçmemişti. D-dışarıda r-robotlar,uçan arabalar ve bizim beynimizin henüz kaldıramayacağı bir çok şey..

            Sinirden gülmeye başlamıştım. Ah sanırım gerçekten 3020 yılındaydım. Tüm bunları bırakıp arkamı döndüm. Terkedilmiş hastaneye gitti gözlerim. Beynimden mantıksız şeyler geçiyordu. A-acaba hastanede başka bir çıkış kapısı bulabilir miydim? Bulsam ne mi yapacaktım aklımdan geçen şeyler cidden mantıksızdı acaba hastanede başka bir çıkış kapısı bulursam kendi zamanıma geri dönebilecek miydim? Denemekten zarar gelmez.

             Yavaş adımlarla gidiyordum bu defa sessizlik,örümcek ağları,yıkık duvarlar hepsi dikkatimi çekiyor. Yürüyordum sadece yürüyor yürüyor yürüyor..

              Doktoru gördüm kapının dibinde kanlar içinde kalbimden gidip yanına ölüp ölmediğine bakmak geçiyordu. Ama beynim bunu engelliyor bacaklarım o yöne doğru hareket edemiyordu. İlerlemeye devam ettim. Sanki burada yürümek bir ömür sürecekmiş gibi hissediyordum. Yürüdüm yürüdüm yürüdüm..

          Yelkovan akrebi kovalıyor zaman su gibi akıp geçiyordu saatler geçmişti hissediyordum. S-sonunda hiçbir şey düşünmeden koşuyordum, sadece koşuyor..

           Sonunda gelmiştim çıkış burası olmalıydı kapıyı açtım ve bambaşka bir dünya burası hangi yıldı dur bi dakika bu hastane y-yoksa bu hastane...

BİLİNMEYEN GELDİ(6 Element)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin