Kafam çok karışıktı. Ama bu olayı çözmeye kararlıydım. Hem neden ormanın ortasında saçma sapan hareketler yapayım ki. Artık buna bir dur demem gerekliydi. Üç seçenek vardı. Ya rüyadaydım ya hepsi gerçekti ya da tüm yaşadıklarım beynimin oynadığı bir oyundu. Hangisini seçmeli ve inanmalıyız?
Dur dur! Ormanda saçma sapan hareketler yapıyorsam demek ki rüya olmalıydı. Ama ya o hastaneyi bir tek ben görebiliyorsam? Burdan kalkmalı ve her şeyle yüzleşmeliydim. Bunların hepsi bir işaret olmalı. Bu işaretin ne olduğunu bulursam her şey yoluna girecektir. Ben bu düşüncelere dalmışım içeri doktor girdi. Annemle babamın olmadığını öğrenmiş. Bana şöyle dedi:-"Toprak neden güzel kokar bilir misin?"
"Neden?" diyerek karşılık verdim
-"Sevdiklerimizi aldığı için.." dedi.
Etkilenmiş ve biraz hüzünlenmiştim. Sanırım o da ailesini kaybetmişti. İnsanları anlarım ama onların beni pek anladığını düşünmüyorum. Doktora beni biraz yalnız bırakmasını rica ettim.
Sorularla kendi mezarımı kazacak kadar gaza gelmiştim. Çünkü mutluydum artık beynim yoktu. Dünyanın sonuna doğmuşum. İşte benim şansım da bu kadar. Bir an beynime tık etti. Aklıma denek olarak kullanıldığım gün geldi. Öldürdüğüm doktor "O güçleri bana ver!" demişti. Bunu düşünmeye fırsatım olmamıştı. Ama şimdi var. Evet ne güçleriydi bu! Minik bir kahkaha attım kendi kendime. Güçler ancak çizgi filmlerdedir dedim. Misal küçükken Winx izlemeyi severdim büyük ihtimal aklıma ordan kazınmış olmalı gibi mantıklı cevaplar bulmaya çalışıyordum. Ya da gerçekten güçlerim vardı. Zombi doktoru nasıl öldürmüştüm(hatırlıyor musunuz?) ellerimden ışık çıkmıştı. O kadar güçlü bir ışıktı ki saçlarım havaya uçuşmuştu. Önceki anılarım aklıma gelmeye başladı. Anabel o gün bana onun da o kadını gördüğünü söylemişti! Evet evett! Her şey yerine oturuyor işte. Anabele içeri girmesini söyledim. Ne olduğunu sordu. Sen bana beni uçaktan kurtardığın gün senin de rüyanda bir kadın gördüğünü söylemiştin doğru mu? "E-evet neden sordun ki?" Her şeyi biliyorum kekeleme. Beni kandırmaya çalıştığını da biliyorum. Neden yaptın NEDEN! "B-ben özür dilerim." Kes! Dışarı çık defol! Bir daha görünme gözüme yoksa sonun kötü olur. Cani kız beni kandırabileceğını sanıyor aptal..
Yalancı! Ahmak! Neymiş ormanda saçma sapan hareketler yapıyormuşum. Yalancı. O hastane gerçekti. Eminim!!
O sırada Anabel:
"Neden o kadar büyüttü ki? Altı üstü telefonununda ipucu aradım. Dur bir saniye her şeyi yanlış anladı sanırım off"
Anna:
Yeterr! Şu güçleri bulmam gerek. Eminim güçlerim var. Ama nasıl kullanacağım. Elime baktım. Tüm enerjimle, tüm gücümle, beynimde gücümün çıktığını düşünerek baktım ellerime..
Whatt! Ellerimde beyaz bir şey belirdi. Evettt güçlerim vardı evet! Evet evett! Çok mutluydum. Sevinç çığlıkları atıyordum. Gözümden minik damlalar gelmeye başlamıştı. Sanırım doğduğumdan beri yaşadığım en ilginç ve en güzel günlerdendi.
Elime bir ayna aldım ve ilk gördüğüm mor gözlerdi!
Gözüme ne olmuştu böyle neler oluyor!?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN GELDİ(6 Element)
FantasyBazen farklı dünyaların insanıyız derler ama mecaz anlamda, bizim dilimizde farklı dünyaların insanıyız demek gerçek anlamda çünkü biz gerçekten farklı dünyaların varlığıyız, insanı mıyız tartışırılır. İşte bizim farkımız da bu. Kitap Kapağı:@ruyamf...