Ne sarutam si Louis m-a luat pe sus mergand in camera pe care nimeni nu o folosea de la parter si incuind usa in urma lui.Eu eram in bratele lui cu picioarele in jurul taliei sale.
-Porumbeilor sa nu faceti galagie ca vine Simon si cu nu stiu cine!!!!striga Harry dupa usa si noi radem cu pofta.
-Daca nu fcem nimic asta nu inseamna ca nu putem sa ne sarutam!am zis eu isor si Lou a zambit unindu-si buzele cu ale mele.Ne-am asezat usor pe pat si ne uitam unul la altul razan furandu-ne cate un sarut rapid.Am auzit zgomote si am hotarat sa mergem afara.
Acolo era Simon cu Ed Sheeran?What the actual fuck?!?!Cred ca Louis avea aceeasi impresie.
-Oh pe tine te asteptam draga mea Ally.a zis Simon si s-a uitat la mine.Avea acel set pentru inregistrat acasa.
-Ce facem azi?am zis eu rezemandu-ma de Louis.
-Vei inregistra o melodie cu Ed.a zis el si eu am ramas masca.
-O-ok!am zis eu si am mers spre el si am luat versurile melodiei.Sau a mai multor melodii. Am inceput cu The A Team.Am cantat destul de sus pentru ca asa imi zicea Simon.
-Okay a iesit superb! a zis Simon
-Vreau sa cantam Take Shelter de Years and Years.am zis eu si am zambit draceste.Adoram melodia si am cantat cat de bine am putut.
-Stii,tu chiar ai o voce buna!a zis Ed si eu am ras
-Stiu!Normal!Duhh.am zis eu si totinau ras dupa mine
Am continuat asa toata zoua sa radem si sa stam cu Ed si la sfarsit am comandat pizza.
-Deci cine ce vrea?am zis eu
-Doua prosciuto fungi,4 quatro fromaggi,3 margherita siii....4 cu de toate.a zis Liam zambitor si eu am comandat.Pizzele au vevit in jumatate de ora si si dupa ce le-am platit toti au sarit pe mine eu incepand sa rad cand Louis a inceput sa tipe.
-Ce morcovii mei imi sufocati iubita!!!a tipat si m-a luat din acel vartej desigr am salvat doua pizze cu de toate si una i-am dat-o lui.El a ras si m-a sarutat dulce si dupa m-a pupat pe nas si m-a lasat jos.E asa dulceee o sa fac diabeeett.
CITEȘTI
A New Tomlinson
FanfictionEste o poveste despre o fata de 19 care se ascunde intr-un orfelinat pretinzand ca are 17.Dar intr-o zi membrii 1D isi fav aparitia iar unul dintre ei se indragosteste.Care va fi acela?Ea va fo adoptata de catre Liam Payne si va deveni noua membra a...