Damn Nightmares!

427 16 0
                                    

Dimineata m-am trezit atat de frumos in timp ce Louis imi saruta ceafa..Imi trimitea fiori in tot corpul si manfacea sa ma simt ca in mijlocul gerului de iarna.
M-am intors cu fata la el si ne uitam in ochii altuia.Doamneee ochii aia!!
-Neata Boobear!am zis eu si el a zambit
-Neata bebe!a zis si m-a pupat pe nas.
-Doar atat???am zis eu punand botic si facandul sa chicoteasca si sa ma traga mult mai spoape incat ma striveam de el ca mai apoi sa ma sarute.
-Te iubesc Lou!am zis si ne-am unit funtile.
-Nu imi ajung cuvintele sa spun un doar te iubesc.Este banal pentru ceea ce simt eu pentru tine.a zis el si mie mi-au dat lacrimi.L-am tras langa mine si l-am sarutat si o lacrima mi-a curs in sa el a oprit-o stergand-o cu mana sa.
-Si te rog sa nu mai plangi pentru ca mi se frange inima!a zis el imbratisandu-ma eu punandu-mi capul in scobitura gatului lui.Mirosea atat de fabulouis!
-Dar o fac de fericire!!am zis eu
-Nu conteaza!a zis si s-a pus peste mine.Nu cei mai plange pentru ca nu suport sa te vad asa.Ok?
-Ok Boobear!am zis eu si el a zambit dupa care m-a sarutat.
-Vrei...sa...vii....cu....mine.....in.....vacanta......la......Doncaster?a zsi Louis in timp ce ma saruta.
-Louis...nu cred ca e o idee buna!am zis eu
-De cee???a zis el
-Daca mama ta nu ma place?am zis eu
Si cum ramane cu familia lui Liam?
-Pa mama oricum te va placea dar mam lui Liam e o problema.Stiiiiuuu!!a zis el lundu-ma in brate si punandu-ma deasupra lui.
-Si ce idee ai?a zis eu
-Facem vacanta jumate jumate.
Avem vacanta o luna si mergem i saptamana la ai nostrii deci sunt 7 zile deci vei sta...4 zile la Liam si 3 zile la mine.
-Saaaauu pot sta o saptamana la Liam si restul ci tine?
-Pff bine accept!a zis el si ne sarutam cu foc pentru ca azi plecam in vacanta.
M-am ridicat de pe Louis a sa imi iau o pereche de pantaloni scurti si am vut sa plec spre liam insa Louis m-a prins si m-a mai sarutat odata ca sa se sature dar desigur ca nu ii ajungea.Off o sa imi fie dor de el.
Am mers la Liam si cand am intrat in camera faea ca toate alea de frica pentru ca avea o lingura in camera.
-Surioaraaa cat de bine ca esti aici!a zis si m-a pus in fata lui.
-Ce ai Li!am zis eu
-Ia monstrul ala din camera mea!!a zis el aratand spre lingura.
Am luat lingura si am aruncat-o pe geam si el a sarit pe mine si ma lua in brate spunandu-mi ca l-am salvat.
-Ok cand plecam bro?am zis
-Pai peste trei ore deci i-ati la revedere de la Louis pentru ca el pleaca odata cu noi.a zis el dar u deja fugisem.Am intrat in camera si Louis termina de inghitit o bucata de morcov.Am chicotit si am sarit pe el lipindu-l de perete si incepand sa ne sarutam.
-Wow ce e asta?a zis el plasandu-si mainile pe talia mea.
-Boobear plecam peste teei ore si nu ne vedem o saptamana!!am zis eu
-Cee?!!!Trei ore!???a zis el si si-a lipit buzele de ale mele.Cred ca ne sarutam de foarte mult timp chiar o ora am vazut cand ne uitam la ceas in pauze.Mi-am incolacit picioarele in jurul lui si il strangeam la poeptul lui el ridicandu-ma putin.Avea un gust vag de morcovi in gura si ma facea sa zambesc in timpul sarutului.Ne-am oprit ca sa nu se intample altceva si am incwput sa ne imbracam incet incet dupa care am iesit odata cu baietii si am plecat spre aeroport.Dani venea cu noi in vacanta la Liam.Of chiar vroiam sa merg cu Louis acum...Dar Li s-ar supara pentru ca am vazut cat de fericit a fost cand a auzit ca vpi merge cu el si nu vu Louis.Dar mi-e frica de cosmauri.Se pare ca nu o sa trec foarte bine saptamana.Am wjuns la aeroport si avioanele noastre plecau.Lacrimi s-au adunat in ochii mei.
-Nu plange iubito...Imi va fii dor de tine!a zis el si m-a strans in brate.Am urcat in avion si decolam intimp ce in batrana Londra picura.Am stat tot timpul ascultand muzica la casri in timp ce Liam si Dani dormeau.Off cat de dlagut.Am ajuns acolo in mai putin de doua ore.Am coborat odata cu cei doi porumbei si am mer spre o femeie pe care mi-a aratat-o Liam.
-Buna dragilor.Liam!Scumpule!a zis ea di Liam a chicotit.
-Mama!a zis el
-Buna ziua doamna Payne!am zis eu
-Ohh draga spune-mi mama!Presupun ca tu esti Allyson!
-Da eu sunt!M...mama...am zis eu incet lacrimile adunandu-mi-se in ochi ea speriindu-se dar am vazut ca Liam ii zicea sa ma lase.
M-a luat in brate si m-a strans iar eu m-am simtit mai bine dar acum jumai Louis era de ajutor.
-Vreau sa va rog ceva pe toti trei.Va pune-ti dopuri in urechi noaptea.Si nu accept un refuz.O sa verific.
-Okay?au zis toti.
Am mers acasa si am facut cunostinta cu tatal lui Liam si dupa am intrat in camera oaspetilor vizavi de cea a lui Liam.Ziuq a trecut foarte repede si noi am mers la masa.Mama lui Liam face o mancare foarte buna!!Am mancat absolut tot din farfurie si m-am pus la somn dupa aproximativ trei ore dupa ce m-am dus sa verific daca toti au dopuri in ureche.Si surprinzator chiar aveau!Am mers sa dorm si am avut un cosmar oribil.M-am trezit transpirata si speriata dupa care nu am mai dormit deloc.Dimineata m-am dus jos sa mananc ceva si am ajuns la un castron de cereale cu lapte.Au coborat toti pe rand si s-au asezat cu mine la masa.Liam mi-a aratat imprejurimile orasului sau natal dupa care am ajuns a un Starbucks si ne-am luat o cafea cu frisca multa.Am mers acasa unde am lenevit aai toata ziua pe ywitter pana cand m-a sunat Louis. -Hey bebe!a zis el si eu am zambit la auzul vocii sale. -Hey Boobear!Stau si ma plictisesc de moarte!!MI-e dor de tine!am zis eu si simteam cum vocea mi se sparge. -Si mie iubito!Va trebui sa rezistam!Nu te voi mai lasa din brate cand ne revedem!a zis el si eu am zambit>Aproape ca imi venea sa plang dar i-am promis ca nu o sa mai plang niciodata>Am mai vorbit putin despre ce a mai facut acolo si ce am facut eu dupa care am vazut ca se facuse tarziu si am inchis.............

A New TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum