Capitolul 26

283 11 0
                                    

-Te iubesc.a zis
-Nu eu te iubesc.am zis
-Da dar eu mai mult!a zis
-Imposibil.am zis eu zambind
-OH FRATEE!!!SUNT DOAR 4OREE!!a tipat Niall
-Bine bine vin acum.a zis Lou si eu am ras pupandu-l pe frunte.
***
Louis lipseste la repetitii de prea mult timp.Mai sunt 15 minute pana ajunge.Il vreau pe Louis...Vreau sa stau la el in brate...HAIDE LOUIS!!
Cineva a intrat pe usa hotelului.Eu am inghetat.Mergea incet asa ca eu am luat feonul de langa mine si am mers spre sunet.
-Hei iubir...AAAAA.
-Boobear de ce mergi asa incet?am zis eu
-Am vrut sa te surprind!a zis el razand si puandu-mi feonul jos mainile plasandui-se pe talia mea.Mi-am inclestat mainile in jurul gatului lui si i-am zambit.
-Te iubesc!am zis eu
-Si eu te iubesc.Mult.a zis el si m-a sarutat asa de dulce.Sa zicem ca sarutul se...hmm...Intensiona?Da asta e cuvantul.El m-a ridicat de pe pamant si la propriu si la figurat dupa care si-a pus mainile pe fundul meu.
-Heii!!Funduletul e al meu boobear!!
-Nah-ah!Tot ce e al tau e al meu!a zis el
-Buzele astea,ochisorii astia,chiar si fundul tau si mai ales stii tu ceeee!!!Sunt ale mele!a zis el punandu-ma pe pat si continuand sa ma sarute destul de intens.
-Stii...Cam subtem intr-un apartament la ora...am inceput eu dar pe fundal se auzeau gemete.Foarte multee!!
-Ce mai zici acum?a zis Louis zambind malefic la mine mangaindu-mi piele de sub tricou.
-Hmm..Pai eu zic...si m-am ridicat prinzandu-i fata in palme si muscandu-i buza si jucandu-ma cu betelia curelei.
Louis a marait si m-a trantit de pat.
-Ce ar fi sa...incercam ceva nou?a zis el sarutandu-mi maxilarul si coborand mai jos.
-Ok...am zis eu fara suflu.
-Bine pai...Eu te leg sau tu iti tii mainile pe tablie.
-Mainile pe..ah...tablie..am zis eu gemand.
-Bine si daca te misti...Incetam totul..a zis Louis uitandu-se in ochii mei
-Da e ca si cum mi-ai spune sa nu respir!
-Bine.a zis el dandu-se jos de pe mine dar eu mi-am inclestat mainile de tablie.
-Asta-i fata mea..a zis el sarind pe mine si sarutandu-ma salbatic.A coborat...

A New TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum