Am inceput sa rad isteric.Am cazut pe pat si in camera a intrat Harry.
-Hey porumbeilor!A zis el si ne-a aruncat in fata pungi de plaja.Aveam in el un costum de baie dragut gri cu dinti de rechin in jurul soldului drept.Dintii erau in jurul decuparii.M-am uitat la Harry cu o spranceana ridicata si el a dat din umeri razand facandu-ma si pr mine.Se pare ca azi mergem la plaja.
M-am dus in baie si am imbrcat costumul de baie dupa care am iesit si Louis ma astepta.Mi-a zambit si m-a luat deana urmand sa plecam la piscina hotelului.Se pare ca nu era multa lume.Dar erau multi baieti fapt care l-a facut pe Louis sa se incrunte.Ne-am pus ochelarii de soare si am lasat capurile in jos.Ne-am asezat pe niste sezlonguri dintr-un spatiu mai retras si am inceput sa ne dezbracam de haine.Louis si baietii se uitau la mine ceea ce m-a facut sa ma inrosesc.Baietii de la piscina pe care nu ii cunosteam se holbau si ei.Super...exact ce aveam eu nevoie.M-am asezat pe sezlong si mi-am pus ochelarii pe ochi.Louis a venit langa mine si mi-a zambit.Mi-a dat jos ochelarii de pe nas si m-a pupat pe obraz dupa care m-a luat pe sus si a sarit cu mine in piscina.La ce ma asteptam?Am inceput sa ne batem cu apa pana cand nu ne puteam misca mainile.In sfarsit am iesit din apa ducandu-ne spre sezlonguri iar eu m-am asezat langa Louis.Ne-am uitat unul la altul si el a venit in sezlongul meu.
-Ai propriul sezlong Louis!!am zis eu
-Acum nu mai am!A zis el si m-a acoperit cu un prosop foarte mare
-Ce incerci sa faci?am intrebat
-Sa te iau din ochii pradatorilor cu multi hormoni duuuuh!a zis Lou si eu am chicotit eu
El a stat cu capul pe umarul meu si atunci cand la ridicat mi-a dat ochelarii jos.Mi-a zambit.Cel mai bun lucru pe care il pot avea de la Lou e zambetul lui.Plin de dragoste.Il iubesc atat de mult.I-am mangaiat obrazul si l-am sarutat scurt si dulce.Mi-am pus capul pe pieptul lui si am stat asa pana am adormit.
CITEȘTI
A New Tomlinson
FanfictionEste o poveste despre o fata de 19 care se ascunde intr-un orfelinat pretinzand ca are 17.Dar intr-o zi membrii 1D isi fav aparitia iar unul dintre ei se indragosteste.Care va fi acela?Ea va fo adoptata de catre Liam Payne si va deveni noua membra a...