Trecusera doua zile si acum teebuia sa imi dea jos gipsul.Am mers la spital cu Louis si l-am dat dupa care am mers sa ne pregatim pentru Aqua Park.mi-am luat un costum de baie turcoaz si o palarie meagra iar pe mine mi-am luat o rochita de vara.Eram deja in 30 iunie.Woow.Am iesit din casa sinam mers spre masini.A venit si Bella,Perrie,Dani si Eveline.Noua iubita a lui Niall.Am vazut-o pe Eveline de cateva ori si ni-am dat seama ca Nialler al nostru o iubeste mult de tot.Am ajuns la parc dar nu era nimeni.
-Unde o fii toata lumea?am zjs
-L-am inchiriat pe tot azi!a zis Niall si eu am facut o fata uimita.
-Pe bune?am zis eu
-Dap!a zjs Louis.Am intrat in parc si ne-am dus spre sezlonguri.Eu mi-am dat rochia jos si m-am asezat jos la umbra.Am simtit un corp ud si rece deasupra mea.
-Louis!!am zis eu di el m-a sarutat.
-Hai in apa.a zis el suav la urechea mea
-Nu.am zis eu
-Haide.a zis el si si-a pus mainile pe soldurile mele si m-a ridicat jn sus eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui.
-Tine-te bine bebe!!!!a tipat Louis cu o voce amuzanta si eu mi-am tinut respiratia.M-am simtit deodata sub apa si am inceput sa inot sa ies afara.Eram in alta piscina fata de ceilalti.Eu m-am dus la fund iar Louis a venit dupa mine.Aveam ochii deschisi si m-am apropiat incolacindu-mi picioarele in jurul lui si ne-am unit buzele. a atins cu picioarele fundul bazinului si ne-a impins in sus.Am iesit la suprafata si am inceput sa ne sarutam
-Pun..pariu...ca....nu..ajungi....primul...la topogane!am zis eu lrintrw saruturi si l-am impins iesind din apa si jncepand sa alerg spre totogane.Am ajuns acolo prima si Louis a venit dupa mine,m-a prins de solduri si m-a pus usor pe spate.El era deasupraea si se uita in pchii mei.Stropi de apa ii cadeau din parul lui perfect.
-O sa regreti ca ai facut asta!a zis el si a inceput sa ma sarute animalic.Nu aveam aer dar nu conta.Ne-am oprit incercand sa respiram si Louis m-a luat pe sus punandu-ma in bratele lui si ducandu-ne in jos pe topogan.Am
Aterizat in apa razand de mama focului si dupa care am mers la toti ceilalti si
am facut o bataie cu apa de mama focului.In scurt timp am iesit afara si am mers spre sezlonguri se ne uscam dupa care am plecat acasa.Eram toti super obositi.Cum am ajuns am facut un dus lung si m-am bagat in pat langa Louis care m-a tinut in bratele lui protectoare.Am dormit mai ceva ca un bebelus.Stiind ca Louis era acolo.Era asa cald si bine si ma simteam protejata si in siguranta.Dimineata am dat de dou ochi albastrii...
CITEȘTI
A New Tomlinson
FanficEste o poveste despre o fata de 19 care se ascunde intr-un orfelinat pretinzand ca are 17.Dar intr-o zi membrii 1D isi fav aparitia iar unul dintre ei se indragosteste.Care va fi acela?Ea va fo adoptata de catre Liam Payne si va deveni noua membra a...