Ryo:Deci...in ce clasa suntem?
Iwa:Vrei sa spui ca nu sti in ce clasa esti??
Ryo:Paiii...ma gandeam ca stiti voi....
Ayame:Esti un idiot....pfff...
Taiki:Asta este una din putinile dati cand ai dreptate,Ayame...
Ayame:Ce vrei sa spui!!! ?? Vrei sa zici ca vrei sa primesti bataie in prima zi de scoala!!??
Ran:Clasa noastra e 9-D...
Ine:Da,din cate am auzit despre clasa D.....
Ran:Continua...
Ine:e o prostie pricum...e despre demoni...
Ayame:De cate ori za va zic ca nu exista demoni...
Azami:din cate am auzit eu foarte multi delicventi au fost in D ,dar cu faza cu demoni sunt de acord cu Ayame...
Ayame:Ei bine...daca am stabilit si asta,hai la clasa...
Cei 7 ajung in clasa si se aseaza ...ei se aseaza in bancile de o persoana care erau libere...dar din pacate ei ajunsesera ultimi asa ca nu puteau fi unul langa altul cu bancile...Taiki se puse intr-o banca din spate la randul de la peretele clasei pentru a nu-l vedea profesori cand doarme..
Ryo in primul rand fiind mai mic de inaltime si Azami in spatele lui...Ayame si Ran s-au asezat in spate pe randul de la geam,Ayame fiind in spatele lui Ran...Iar Iwa si Ine pe undeva pe la mijloc...
In clasa intra un om cam de 45-50 de ani,acesta presupun ca e dirigintele..
Dirigintele:Numele meu este Horo Saraci,eu sunt dirigintele acestei clase...bun incepand din fata cu randul de la geam va veti ridica in picioare si ne veti zice ce va place sa faceti,ce urati si sa va prezentati...
A venit randul lui Ran
Ran:Numele meu este Ran Sato..imi plac foarte multe lucruri,cum ar fi sa ma distrez si urasc...nimic,eu nu urasc nimic...
Ayame:Numele meu este Ayame Yamada...Ce imi place?? Pai as putea zice ca imi place sa ma dau cu bicicleta si rolele,imi place sa rezolv mistere,sa citesc romane si manga sau sa ma uit la filme sau anime...si urasc cand cineva isi incalca promisiunea si cand jura sau promite stramb...cam atat...
Veni si randul lui Azami.
Azami:Numele meu este Azami Kilari imi place sa citesc si urasc sa ma uit la filme..
Ryo:Numele meu este Ryo Sora... Imi place sa mananc si sa ma uit la filme si nu imi place deloc sa citesc....
Acum era randul lui Iwa
Iwa:Numele meu..este..Iwa Eiji.. si iimmi placeee saa citesc...si urasc...ca sunt asa de timida...
Ine:BUN!Randul meu...Ma numes Ine Noboru,imi plac o gramada de lucruri si urasc cand trebuie sa merg la restaurant si sa astept o jumatate de ora pentru un amarat de suc...
Si incet incet veni randul lui Taiki...
Dirigintele:Baiatul din ultima banca!! Ai vrea sa te prezinti?
Ayame P.O.V.
Nuu imii zice ca doarmeAyame:Idioatule! Trezestete!!
Taiki:Hmmm??Deja e randul meu?? Pai ma numesc Taiki Yasuo si imi plac jocurile video si urasc ca nu pot sa dorm cand vreau eu...a da si imi mai plac fetele...cam atat.....
CITEȘTI
Singuri intre demoni
ActionAceasta este o poveste bazata pe un grup de prieteni format din 7 persoane care merg impreuna la un liceu...Multe legende spun ca in acel liceu invata demoni care au fost izgoniti din iad sau care au fugit de acolo pentru a duce o viata normala pe...