Capitolul XII O zi de vacanta

114 15 2
                                    

Ryo P.O.V.

  Dupa ce mi-am luat o bataie buna am hotarat toti sa mergem sa inotam...Stiu ca doar noi putem inota dimineata dar va reamintim ca o avem pe Ayame...care apropo inca era suparata rau.

Ayame:Miscati odata!!

Toti:DA,SA TRAITI!!

 Lacul fiind destul de aproape de cabanuta nu ne-a luat decat 5 minute sa ajungem...offf Doamne,inca sunt traumatizat de la faza aia cu porcu,adica atunci cand m-a prins eu credeam ca ma va manca dar el a inceput sa ma linga pe fata,deabia am mai scapat!!Yeehhh!!!!

Ayame:Bun!!Sa incepem!!

Taiki:Ayame,o sa ai nevoie de sabie...

Ayame:Ma descurc si fara... Zice Ayame cu o fata gen"Stiu ce fac"...nu imi place fata aia,de fiecare data cand o vad stiu ca voi suferi...mai ales cand vine de la Ayame...Ayame face o bila de foc destul de mare si o arunca,dar dupa cum ziceam nici vorba sa nimereasca lacul...defapt eu am fost cel palit...de ce mereu o patesc eu??

Ryo:AhhhhhHH!!!!AUAUAUAUAU!!!  Incep sa tip si sa ma arunc in apa...Toti incep sa rada,ce m-ai prieteni...mai intai ma lasa in urma si apoi ma parlesc...

Azami:Acum iti chemi sabia?

Ayame:Kantana,apari!

  Ayame a incalzit apa iar dupa o baie eu Azami,Ran si Iwa am iesit afara din apa sa ne relaxam...am mers undeva la umbra..intre timp se pare ca Taiki sa gandit sa sara de la 10 metri inaltime si le-a stropit pe Ayame si Ine...

Ayame:TAIKI!!!

Taiki:Scuze,scuze,nu m-am putut abtine....

Ine:IDIOTULEEEE!!

 Noi incepem sa radem cand vedem ca Taiki este fugarit atat de Ayame cat si de Ine,dintr-o data din spatele nostru se aude un ghuitat....o nu....Imi intorc privirea si ma uit in spate...era acolo..cu privirea aia ...Spre surprinderea mea porcul trece de mine si se indreapta catre cele trei fete...ele au luato la fuga...

Ran/Azami/Iwa:Ajutorrrr!!!!!

 Cei 3 auzind asta se aproprie sa vada ce se intampla...cand vad scena incep sa rada...la fel ca mine,bineinteles....

Ran:Ce vrea porcu asta!!!!??

Azami:Cred ca e geloasa!!??

Iwa:De ce!??   Zic ele fugind...asa le trebuie cu totul ca vroiam si ca ceilalti sa fie acolo,mergea si doar cu ele...

Azami:Pentru ca ne-a vazut langa Ryo!!!

Ran:Ayame!!!Opreste-o te rogg!!

Ayame:Bine,bine.

Ayame se aseaza intre porc si fete...

Ayame:STOP! Porcule! ...

Ryo:Serios?Crede ca va functiona?

Ayame:Nimeni nu se da la Ryo!!Si nimeni nu imi raneste PRIETENII!!ASA CA MAI BINE PLEACA!!!

Porcul se aproprie incontinuare

Ayame:Kantana,apari!!

Serios,Si-a chemat sabia???O nu,acum se uita cu privirea aia de criminal in serie,saracul porc.

Ayame:Haide sunculita...mai ai tupeul sa te apropri...te voi face porc la rotisor!

Zice ea cu fata ei de om nebun...sincer sa fiu ma cam sperie,defapt ea sperie pe toata lumea...

Porcul a luato la fuga mancand pamantul...il si inteleg...si eu as fugi..

Taiki:A speriat porcul...

Singuri intre demoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum