Sarılma Gıf/Yazar Bakış Açısı
...
Sarada son bir kez küçük kuzenine baktı,gece saçları ve beyaza çalan gözleri ile çok hüzünlü duruyordu.
Sonra hemen yanındaki kadına baktı.Ellerini arkasında birleştirmiş hafif bir tebessümle ona bakıyordu.Normal birisi için bu sadece bir tebessüm olabilirdi ama Sarada için "Biz iyi olacağız."demekti.
Kadın,giderken bile mutlu göndermek istiyordu kızı.
Kız son bir kez yanlarına gidip onlara sarıldı,sıkı bir sarılmaydı bu...Gücünden kaynaklandığını da söyleyebilirdiniz.
"Sarada Sensei çok sıkıyorsun."İyoki'nin rüzgara eşlik eden sesi ile sarılmayı bıraktılar.
"Özür dilerim İyoki."Kız hızlıca özrünü dileyip arkasına döndü.Bakışları Wisteria'ya döndü,sonbaharda bile mükemmel bir manzara vardı.Her şeye rağmen mükemmel bir manzara oluşmuştu.
Kız bununla beraber gülümsedi,gecenin perdeleri olan saçlarını eli ile kulağının arkasına itti ve elini salladı.
"Görüşürüz,sizi özleyeceğim."
Ağzından çıkan sözler,adımlarının harekete geçmesinin zamanı olduğunu belirtirken o da buna uydu.
Adımları yavaş yavaş uzaklaşmasını sağladı ve bir süre sonra İyoki ve Kiyomi Uchiha'nın yüzlerini göremedi.
Uzaklaştı ve yolculuğu devam ettirdi,şimdi son durağa doğru gitmeliydi.
Saklı Yaprak Köyü'ne,Konoha'ya...
Yüz üstü bıraktığı insanların yanına...
...
Adımları terk ettiği köyü bulduğunda kapıda duran adamlara baktı.Her zamanki gibi 3 jounin kapıda bekliyordu.
Kız,jouninlerin yanına yürümeye karar verdi o an.
Jouninlerin onu izlediği ise açıkça belliydi,genç jouninler gözlerini ondan ayırmıyor her adımına karşın tetikte duruyorlardı.Görevlerini yerine getiriyorlardı.
Kız,gözlerini hemen önüne adımladığı jounine sıraladığında genç jounin bu kızın 3 yıl önce yaptığı hareketten tanıdı.
Kız ilk gittiği zamanlarda 3 jounini yaralamaktan aranıyordu şimdi de bu sebepten aranıyordu ama aynı zamanda özel mülk odasından mülk çaldığı için de aranıyordu.Bunun için hiç bir belirtiden emin değillerdi ama kız şüpheliler kısmına giriyordu.
Genç jounin,kız ona ellerini uzattığında şaşırdı.Chakra kelepçelerini geçirmeli miydi?Ne yani kız teslim mi oluyordu?Bu kadar çabuk mu?Neden savaşmıyordu?Neden gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wisteria/Sarada Uchiha
Fanfiction"Sana çok istediğin o mor çiçekleri getirdim Sensei."Diye bitmeliydi kitap ama yarıda bıraktım.O yüzden okumayın derim.