1.1

163 13 33
                                    

Yanlız kız Gıfı/Yazar Bakış Açısı 

Adımları koridora eşlik ederken kolunu tutan görevliye baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adımları koridora eşlik ederken kolunu tutan görevliye baktı.İfadesini vermişti,şimdi kaldığı hücreye gitmesi gerekiyordu.

Ama etrafına bakındığında bunun gitmesi gereken koridor olmadığını gördü.Gelirken etrafı incelediği kadarıyla sağa döndüklerinde hücre bölümüne gelmeliydi.

Lakin onlar sola dönmüşlerdi.Neden hücreye gitmiyorlardı?Zaten ifadesini vermemiş miydi?

Meraklı hali,onu götüren gardiyana bunu sormak istedi.Ama emin olamadı,ona bir şey mi yapacaklardı?

Kameraların olduğu bu yerde bunu yapamazlardı.Bir an bu fikrin saçma olduğunu düşündü ve vazgeçti.

Sormalı mıydı?

Dudaklarını ısırdı,meraktan ölse bile sormayacaktı.Lakin onu götüren görevli,her şüphelide aynı durumu yaşadığından onun ne hissettiğini anlamıştı.

"İfade kontolüne gidiyoruz."Saçına ak karışmış adam konuştuğunda kız yüzünü ona çevirdi ve ağzından sadece "ne" çıkabildi.

"Nasıl?"Aklı,duyduğu şeyi idrak ettiğinde nasıl yapacaklarını sordu kız.

"Sorgu kontrol odasına gidiyoruz işte.Daha fazla soru yok!"Adamın sesi koridorda yankılandığında birkaç kişi onlara bakarken kız rahatsız hissetti.

Bakışlardan dolayı morali biraz daha bozulurken düşündü.Geleceğin Hokage'si olmak isteyen Uchiha kızı bu binada bulunuyordu.Şaşırdılar mı sizce?Tipik bir Uchiha dediler belki,ailesinin yolundan gidiyor dediler belki de...

Kim bilir?O Uchiha değil miydi?Ondan beklenilen bu değil miydi?Suç içlemek yani...

Ya da birini öldürmek?Kendini rezil etmek?

Hani ben Hokage olacaktım?Hani Uchiha'yı temize çıkartacaktım?Hani babam gibi suç işlemeyecektim?

Düşünceleri onu gerçekten yordu.Her saniye kendiyle yüzleşmenin onu yorduğu gibi...

Kız belki koridorda ağlamak istedi,o bakışları görünce.Kendinden utandı,hiçbir sebep yokken...

Adımları yavaşladı hem kendine olan sinirinden hem de chakrasını yavaş yavaş sömüren bilekliklerin ondan aldığı ayakta durma kuvvetinden.

Ama kendini zorladı ve yürümeye devam etti.Bir süre sonra ise odaya girdiler.Adam,kızın kolunu bıraktığında kız yarı eğik olan yatağa oturdu.

Odayı incelediğinde buranın kesinlikle normal bir oda olmadığını anladı.Bir çeşit aletler vardı ve kesinlikle bir tanesi kafasını sokabileceği büyüklükteydi.

Wisteria/Sarada UchihaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin