Sasuke Susanoo Koruma Gıf/Yazar Bakış Açısı
Gece Vakti,
Çocuk,geçen gece uyumamanın verdiği göz altı morluklarına baktı.Oyun oynamayı çok abartmıştı ve uyumamıştı.Şimdi ise sıcacık yatağında dağınık bir şekilde uyumayı planlıyordu.
Babasının,kendi sensei ile görüşmek için köy dışına gittiği düşünülürse,annesi ve kardeşi çoktan uyumuş olmalılardı.Kız kardeşinin yarın sınavları vardı ve erken uyuması çok normaldi,annesi de çok yorulmuştu gün boyunca.
Karanlık koridorda yürüdü ve odasına girdi.Kapıyı ses çıkarmayacak bir şekilde kapadıktan sonra kendini yatağa bıraktı.
Aradan belki bir iki dakika geçti ama köyde yankılanan dev alarm sesi ile yataktan düştü.
"Bir uyutmadınız dattebasa,götünüzde kurt mu var?"
Sonra kaşlarını çattı.Bu alarm sesi yeni kurulmuştu ve şuan sadece köy merkezinde bulunuyordu.Masasının üstündeki kıyafetini üstüne giydi.Pelerinini de üstüne taktığında tamamdı.Hızlıca bir kaç ekipman aldığında odasının camını açtı ve çatıdan çatıya köy merkezine gitti.
Aşağıya baktığında tek tük yaşındaki shinobiler onun gibi köy merkezine gidiyordu.
...
Aynı Zamanda,
Sarada içeri girdiğinde,korumaları genjutsu ile dondurmuştu.Adamlar yerden çıkan sarmaşıklar ile tutuluyor,en azından öyle düşünüyorlardı.Sarmaşıkların ağızlarına kapandığını gördüklerinde inleme ıhm öhm gibi sesler çıkarmaya başlamışlardı.
Sarada bunun üzerine güldü,garip bir fesatlık çıkmıştı ortaya boş yere.Ardından kapıya bir tekme atıp içeri girdiğinde gördüğü kasalar sinirini bozmuştu.Nerde hangisi var nereden bilecekti?
Kasalardan birine dokunacağı sırada vazgeçti,eminim üstlerinde koruma vardı.Korumanın ne olduğunu bilmemesi onu dezavantajlı yapıyordu.
İçini bir huzursuzluk kapladığında,arkasını döndü.Ona gelen shurikenlerden kaçıp atan kişiye baktığında.Oraya yeni gelmiş olduğunu düşündüğü bir görevli acil duruma basmıştı.
Çalan cırtlak ses ile ellerini kulaklarına götürdü.Yüzünü buruşturduğunda görevli ona doğru koşmaya başladı.Lakin Sarada onu da genjutsu ile bağlamıştı.
Adamın yanından geçerken konuştu,onun ağzını bağlamamıştı.
"Evraklar hangisinde?"
Adam konuşmamaya devam edince kendi kendince aramaya devam etti.
...
Boruto aniden içeri daldığında gördüğü pelerinli kişiye seslenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wisteria/Sarada Uchiha
Fanfiction"Sana çok istediğin o mor çiçekleri getirdim Sensei."Diye bitmeliydi kitap ama yarıda bıraktım.O yüzden okumayın derim.