-Nedensiz Düşünceler -

577 25 22
                                    

İyi okumalar <3

Bölüm Şarkısı: Perdenin Ardındakiler-Yalnız Kalmışım

Orhan hastaneden çıkalı 2 gün olmuştu ve aybikeyle oğulcan günlerdir okula gitmemişti ,bugün okula geri dönüyorlardı,aslında aybike hiç gitmek istemiyordu ama annesi zorlamıştı.

-"Ya anne eminmisin bi daha düşün istersen"
dedi kapıdan çıkarken aybike .

-"Aybike daha fazla israr edip de kafamın tasını attırma benim " dedi şengül sinirle.

O sırada Asiyelerde kümesten yeni çıkmışlardı ,Asiye gelip hemen Aybikenin koluna girdi

-"Yenge bi şey olursa hemen beni arıyorsun tamam mı "dedi kadir

-"Tamam oğlum sağol ,hadi siz daha fazla oyalanmayın da gidin artık " dedi şengül

-"Hadi gençler gidelim ,yürüyün " dedi kadir başıyla işaret ederken .

Bahçeden çıkıp otobüs durağına doğru yürümeye başlamışlardı

-"Aybike sen iyisin dimi "dedi Asiye

-"İyiyim Asiye merak etme ,sen boşver beni ,ömer niye böyle ?"dedi aybike ömere bakarak .

-"Aynen Ömer hayırdır kardeşim ,bu halin ne " dedi merakla oğulcan.

-"Bi bi şeyim yok ya gece biraz geç uyudum o yüzden." dedi ömer endişeyle ,yaptığı şeyi ne kadar geç ögrenseler o kadar iyiydi.

-"Tamam sakin ol ,hayır yani görende bi boklar yedin sanar " dedi oğulcan dalgayla karisik bir biçimde .

-"Oğulcan tamam boşver uzatma işte " dedi onlari dinleyen kadir .

Otobüse binmişlerdi

~~~~~
Okul bahçesine girdiklerinde Aybike yine olanlari hatırladı ve gözleri doldu yeniden ,bunu farkeden asiye aybikenin sırtını sıvazladı

-"Aybike rahatla artık canım "
Aybike güvenle baktı asiyeye ve derin bi nefes alıp dolan gözlerini sildi .

-"Gençler ben kafeye geçiyorum ,hadi görüşürüz iyi dersler ,Ömer bi sıkıntı olursa hemen yanıma gelin "dedi Kadir yanlarından ayrılırken .

-"Tamam abi geliriz " dedi ömer moralsiz bir şekilde .

İçeri girdiler ,hepsi sessiz bir şekilde koridardan geçiyordu ki ,Aybike karşısında gördüğü kişiyle bi anda donakaldı ,bütün siniri kafasına hücum etmişti,öfkeyle doldu bi anda

'Berk' diye fısıldadı,onun yaptıklari gelmişti aklına,babasına yaptıkları ,kuzenlerine yaptıkları ....
Gözleri dolmaya başlamıştı yavaş yavaş.

Ilk tepki oğulcandan gelmişti
-"Bu pisliğin ne işi var burda ,nasıl çıktı o delikten" dedi sinirle karışık şaşkınlıkla .

Ömer ve asiye sessiz kalmışlardı ,özellikle ömer, tek kelime etmeye bile yüzü yoktu .
Asiye ise oğulcana durumu açıklamanın çok zor olduğunu bildiğinden susuyordu .

Aybike bi anda berkin üzerine atladi ve ona vurmaya basladi ,Berk neye uğradığını şaşırmıştı.

-"Senden nefret ediyorum ,duydun mu "
diye bağırıyordu sinirle Aybike.

-"Aybike noluyor ,sakin ol " diyip Aybikenin ellerini üzerinden çekip onu sakinleştirmeye çalıştı ,tabi karşısındaki kız o kadar öfkeliydi ki ona ,bunu başaramadi .

Aybike
-"SENDEN NEFRET EDIYORUM" diye bagirdi tekrardan ,ama bu sefer ağliyordu ,yaşlar gözlerinden boca ediyordu sanki ,canı yaniyordu ...

Kendimi Sende Buldum ||AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin