#Aşk ve Nefret#

164 15 1
                                    

Bölüm şarkıları; İçinde aşk var -Sufle
Sana bir gün anlatırlar -Çagan Şengül/Mavi gri

İyi okumalar:)
------------------------------------
Aybike'den

Aynamın karşısında okula gitmeye hazırlanırken son olan olayları düşünüyordum babamı,berki...

Çok mu gitmiştim üstüne , çok mu açık konuşmuştum onunla, gerçekleri duymayı hakediyor muydu ?
O günden beri ne bizimle uğraşıyordu ne tek bı kelime ediyordu ne de arkadaşlarının yanına gidiyordu, öylece duruyordu,ne yapacağını şaşırmış gibi bı hali vardı , fırtına öncesi sessizlik miydi yoksa yorulmuş muydu bunca şeyden...

Hiçbir şey anlayamıyordum sır küpü gibiydi bildiğim tek şey ise ona karşı içimin yumuşamaya başlamasıydı ama buna engel olmam gerekiyordu çünkü duygularımın zaafım olmasına izin veremezdim daha almam gereken bi intikam vardı,bunu nasıl yapacağımı ise zaman göstericekti..

Hazırlanmam bitince odamdan dışarı çıktım annem işe gitmişti babam ise uyuyordu babamı kontrol edip evden dışarı çıktım bugün biraz erken gidip okulda ders çalışıcaktım , malûm son zamanlar aklım fazla dağılmıştı sınavlar yaklaşıyordu toparlanmam lazımdı, bahçeden çıkıp otobüs durağına doğru yürümeye başladım,tam durağın önüne geldiğimde otobüsün geldiğini farkedince hemen bindim...

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Berk'ten

Hergün geç geldiğim okula bugün erken gelmiştim,kimse yoktu , kitaplarımı çıkarıp ders çalışmaya başladım,nedense kafam hiç almıyordu dersleri ,serserinin birinden de zeki olması ders çalışması beklenemez tabii ki ama ne yazık ki derslerden geçmem gerekiyordu eğer sınıfta kalırsam babam beni mahvederdi.

Biraz ders çalıştıktan sonra hava alma ihtiyacı hissettim kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım tam kapıdan çıkıyordum ki karşıma bı anda Aybike çıktı o da beni görünce tam geri çekilicekti ki ayağı kaydı bende düşmesini engellemek için anlık refleksle belinden tutup kendime çektim ,bi anda o kadar çok yakınlaşmıştık ki nefes bile alamıyordum ,şuan tek odaklandığım şey ise bana bakan güzel gözleriydi ,benim kalbim gibi onunda kalbi hızlı hızlı atıyordu heyecanlanmışmıydık?
Bi an gözlerim dudaklarına gitti garip bı şekilde onu öpmeyi çok istemiştim, Aybike ise dudaklarına baktığımı farketmişti ki bedenini kollarımdan ayırıp kendini geri çekti bı anda ,ben ise afallamıştım ne diyeceğimi düşünürken Aybike nefes nefese
-"Benden uzak dur Berk !" diye beni uyarıp yanımdan koşarak ayrılmıştı .
Neydi bu şimdi,az önce ne yaşamıştık biz ?!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Aybike'den

Yaşadığım şey beni fazlasıyla afallatmıştı kendime gelmeye çalışıyordum ,aslında Berki gördüğüm gibi geri çekilicektim ama birden ayağım kayınca bı anda kendimi onun kollarında ona çok yakın bı halde bulmuştum , gözlerime öyle bi bakıyordu ki bu yakınlık yüzünden kalbim dışardan bile duyulucak şekilde hızlı atmaya başlamıştı , gözleri bi an dudaklarıma kayınca nefes bile alamaz bi hâle gelmiştim bi an benim gözlerimde onun dudaklarına kayınca bı an ne yaptığımın farkına varıp kendimi geri çekmiştim ,nefes nefese kalmış bi halde ona benden uzak durmasını söyleyip yanından kaçarak nefes nefese bi halde tuvalete gelmiştim ,ne olmuştu bana nasıl bana yakın olmasına izin verirdim ,neden onu öpmek istemiştim benim gibi güçlü bi insan nasıl olurda hisleriyle kalbiyle başa çıkamazdı.

Kendimi Sende Buldum ||AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin