Bölüm Şarkıları : Perdenin Ardındakiler -Meseleler | Göksel-Acıyorİyi okumalar : )
' "Berk"
Berk tam okulun girişine doğru yürürken ,aybikenin ağlayarak oraya doğru geldiğini görünce hızla koşup çalılıkların arkasına saklanmıştı ,aybikeyle karşılaşmak istemiyordu çünkü eğer karşılaşırsa olası bir felaketin kopması an meselesiydi .
Bulunduğu yerde oturup beklemeye başlamıştı ,bu sırada çok fazla olmasada aybikeyi görebiliyordu
-"Bu niye ağlıyor ki yine ,biri bişey mi dedi acaba " dedi kendi kendine sessizce ,merak etmişti aybikenin neden ağladığını ,izlemeye koyuldu genç kızı ,garip bir şekilde kızı ağlarken görünce üzülmüştü .
Bi süre daha bekledikten sonra
-'Off hadi be aybik kalk artık şurdan da gideyim ,ağaç olduk be burada ,toprak beni içine çekecek diye korkuyorum zaten'
berk gerçekten korkuyordu biraz ,o kadar saattir oradaydı ki , belkide muhteşem ötesi kaslarının getirmiş olduğu ağırlığıyla birlikte toprak dayanamayıp çökücekti .
(max berk zekası sorgulamayin :)Aybikeyi dikkatle izlerken ,aybikenin kulaklıklarını çıkarıp kenara koyduğunu gördü
'Lan gidiyormu yoksa '
Ama aybikenin hala kalkmadığını görünce ,yine hayal kırıklığına uğramıştı .
Sonra aybikenin gözlerini kapatıp beklediğini gördü ,'hadi oğlum fırsat bu fırsat' diyip tam sessizce kalkıp gidicekken bi anda ayağına takılan taşla az önce kalktığı yere pat diye düştü .-'off kahretsin yaa bacağım ,kırılmamıştır inşallah ,aaahhhh'
Canı yanmasına rağmen aybike duymasın diye sesini bile çıkartamamıştı ,sesi çıkmasın diye dudağını ısırıyordu hatta ,ama nafileydi bu çabası-"Kim var orada "aybike çoktan duymuştu onu ,aybikenin sesini duymasıyla korkudan kalbi hızla çarpmaya başlamıştı
-'Sıçtım ,aybike duymuş beni ,napıcam şimdi'
-'Dur sesimi çıkarmazsam umursamaz bırakır gider belki '
-"KİM VAR ORADA"
Evett işte şimdi gerçekten sıçmıştı ,aybike sinirlenmişti çünkü.-'Allah kahretsin sinirlendi, sıçıcak ağzıma '
Kara kara düşünüyordu-'Tabi bu kızın inadını da sinirini de hesaba katmadan umursamayıp gitmesini bekliyorum gerizekalı gibi off napıcam ya '
-'Çıksam mı ya daha fazla bekletirsem daha çok sinirlenicek yoksa ,çıkayım en iyisi, en fazla ne kadar kızabilir ki ' diye düşünüp bulunduğu yerden yavaşca kalkıp aybikenin karşısına dikildi
-"Berk"
Aybike hem şaşkın bi o kadarda sinirli bir şekilde ona bakıyordu ,işte şimdi sıçmıştı .-"A-Aybike "
Ne hesap vericeğini bilemiyordu .-"Senin burada ne işin var ?"
Berkin neden orada olduğunu anlamaya çalışıyordu .-"Şey ben ııı, ben şeyy " berk korkudan tek kelime bile edemiyordu .
-"Ne berk ,daha doğru düzgün iki kelime bile kuramıyorsun ya "siniri bozulmuştu aybikenin ,o berkten en azından düzgün bir cevap beklerken ,berk konuşamıyordu bile .
-"Aybike ben şeyy " ondan korktuğunu söylerse aybike onunla dalga geçerdi biliyordu o yüzden neden orada olduğunu açıklayamıyordu bi türlü .
-"Hala şey diyor yaa ,elimin tersiyle bi yapıştırcam görüceksin şeyi ,söyle artık " aybike o kadar sinir olmuştu ki gerçekten berki yine dövebilirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimi Sende Buldum ||AyBer
FanfictionKardeşlerim Aybike ve Berk karakterleri için yazılmış kurgusal bir drama ~ Yüksek Doz Dram içerir ⚠️ Not: Dramseverler için özel içerik ✅