(8.bölümden sonrasını kendi kafama göre kurguladım ,diziden tamamen kopuk bir kurgu olmayacak ama dizide olan çogu olaydan bahsetmicem,bu arada kesinlikle medya da önerdiğim "Harry Stylesh /Sign of the times "ı bölumü okurken dinleyin o zaman daha zevkli olur ayrıca bölumde zaten şarkıyla ilgili bir kısım var dinlemeniz daha iyi,şimdiden iyi okumalar :) )
♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Son olan olaylardan sonra orhan yaklaşık iki gündür yoğun bakımdaydı, aybike ise o günden beri annesi ve abisiyle birlikte babasının başında bekliyordu ,olan olaylardan kendini sorumlu tutuyordu, ona göre berkin bunları yapmasının tek suçlusu kendisiydi ,o gidip berke bulaşmasaydı, onunla karşılıklı bir skora tutuşmasaydı bunların hiçbiri yaşanmıyacak ve şuan babasıyla birlikte evlerinde rahat ve huzurlu bir şekilde oturuyor olucaklardı işte bunları düşünerek ağır bir vicdan azabı yaşıyordu aslında ,aybike bu şekilde düşuncelere dalıp kendini kahrederken birden annesinden gelen sesle irkildi .
-"Aybike kızım hadi kalkın oğulcanla birlikte eve dönün ben babanızın başında beklerim" dedi şengül .
Oğulcan aybikeden once davranarak
-"Hayır anne ne alaka yaa seni burda yalnız bırakamayız ,hem ne yapıcaz biz evde " dedi.
-"Aynen anne seni burda bırakamayız ,içimiz rahat etmez hem zaten eve dönsekte duramayız biz yerimizde" dedi annesine bakarak aybike .
-"Iyi peki siz bilirsiniz çocuklar size ısrar edicek gücüm kalmadı zaten ." dedi şengül bezginlikle yerine geri otururken .
Tam o sırada aybike babasına bakan doktorun onların olduğu tarafa doğru gelmeye başladığını farketti annesine dönerek :
-"Anne doktor geliyor "dedi.
Bir anda ayağa kalkıp doktorun yanına gittiler
Doktor onlara bakarak konuşmaya başladı
-"Orhan Eren 'in yakınları siz misiniz ?" diye sordu .
-"Evet ben karısıyım doktor bey kocamın durumu nasıl Allah rızası için artık bir şey söyleyin iki gündür tek bir kelime bile etmediniz ." diye sitemkar bir sesle konustu şengül.
-"Doktor bey nolur söyleyin artık babam iyi mi ? " diye sordu aybike sıkıntıyla.
-"Hanımefendi kocanızın durumunun iyi olduğunu söylemeyi çok isterdim ama çok üzülerek söylüyorum malesef ki kocanızın beyne giden kalp damarlarindan biri iç kanamaya bağlı olarak tıkanmış bu sebeple beyin dokusu yeterli oksijeni alamadığından belden aşağısı felç geçirmiş " dedi doktor üzülerek .
-"N-ne yani benim kocam artık yürüyemiyecek mi ,sakat mı kaldı benim kocam "dedi sengül gözlerini kocaman açıp korkuyla doktora bakarak.
-"Maalesef öyle bir süre sonra fizik tedaviye başlıyacağız ama kesin iyileşir diyemem, çok geçmiş olsun ." dedi doktor ve yanlarından uzaklaştı.
Hepsinin hali bir anda değişmişti hepsi perişan olmuştu
Şengül yere diz çökmüş acıyla feryad ediyordu ,Aybike duvara dayanmış sessizce ağlıyordu ,Oğulcan ise şok olmuştu ve bir anda aybikeye dönerek bağırmaya başladı
-"HEPSİ SENIN YÜZÜNDEN ,SEN O BERK PİÇ*YLE UĞRAŞMASAYDIN BUNLAR BAŞİMIZA GELMIYECEKTI,BABAM FELÇ KALMAYACAKTI,O LANET HASTANE YATAĞINDA DEĞIL KENDI ODASINDA KENDI YATAĞINDA YATIYOR OLUCAKTI ,AMA SEN NAPTIN ,HEP BI SKOR HEP BI SKOR SİDİK YARIŞTIRDIN O ŞEREFSİZLE ,SONUNDA İSE OLAN BABAMA OLDU ,MUTLUMUSUN ŞİMDİ AYBİKE BEĞENDİN Mİ YAPTIĞINI ,SENIN YÜZUNDEN BABAM ÖLEBILIRDI,BUNLARIN HEPSI SENIN YUZUNDEN AYBIKEEEE " dedi bir anda bütün sinirini ortaya dökerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimi Sende Buldum ||AyBer
FanfictionKardeşlerim Aybike ve Berk karakterleri için yazılmış kurgusal bir drama ~ Yüksek Doz Dram içerir ⚠️ Not: Dramseverler için özel içerik ✅