-Acı Veren Kelimeler-

492 27 13
                                    

Bölüm şarkısı ; Rei -Dibe İniyorum

İyi okumalar :)(

-"Baba"

Resul oturduğu koltukta iyice yayılmış ,kollarını koltuğun arkasına atmış oğluna bakıyordu ,sinirli de gözükmüyordu sakin de ,ikisinin ortası denebilirdi .

-"Sonunda teşrif edebildiniz Berk bey "
-"Bu saat olmuş nerdesin sen ,nerede sürtüyordun gene "
Berk cevap vermedi babasına ,oğlundan cevap alamayan adam devam etti sözlerine

-"Ben sana demiyormuyum eve geç gelinmeyecek ,hele ki son yediğin haltlardan sonra ,nasıl sözümden çıkıpta buna cesaret edebiliyorsun ?"
sinirli bi şekilde hesap soruyordu oğluna.

-"Ben ben şey ben" berk korkudan doğru düzgün hiçbir şey söyleyemiyordu ,elleri titriyordu ,bakamıyordu karşısında oturan babasına .

-"Şuna bak ne oldu korktun mu,ama bekle sen ben senin cezanı kesicem ,o zaman korkundan eser kalmaz "sesini iyice yükselterek söylemişti .

Berk hissettiği korkuyla sertçe yutkundu ,babasının vericeği cezayı düşünmeye başladı

-"Felç bırakmışsın adamı,sen de iyice vicdansız oç çıktın be berk "dalga geçer gibi konuşuyordu oğluyla ,hakaret ediyordu ki iyice ezilsin oğlu ,küçük düşsün.
-"Eee sırada ki vukuatın ne ,adam öldürüp gerçekten bi katil olmak mı ?"
Tek kaşını kaldırmış ,yüzündeki alaycı ifadesiyle bakıyordu.

-"SÖYLESENE,konuş hadi çocuk "

-"Ö-özür dilerim baba isteyerek olmadı" yutkunarak sessizce söyledi kelimelerini .

-"Ney ney özür mü diledin sen az önce ahhahahah ,bi özürü bile beceremez mi bi insan ya ,bir daha söyle "önce dalga geçer gibiydi sonra sona doğru ciddileşmişti sesi .

-"Özür dilerim"

Resul bi anda ayağa kalktı ve berkin ensesinden tutup hafifçe yere eğip sıkmaya başladı .

-"Senin gibi piçler özür dilemeyi bile beceremez berk ,boşuna uğraşma,dilediğin özürler hiç bi boka yaramıyor ,hala iğrenç bi çocuksun ,bi de akifin oğluna bak pırlanta gibi bi çocuk ,yanında dolaşıyorsun ama örnek alamadın onu "

Berkin gözleri dolmuştu hafiften ,babasının kelimeleri canını yakıyordu ,gerçi alışmıştı artık bu sözlere ama tek bir kelime bile söyleyemiyordu ,babası birden bıraktı ensesini

-"Aynı annen gibisin ,uslanmıyorsun, sonunun annen gibi olmasını istemiyorsan artık kendine gelsen iyi edersin ..."
Sakince söylemişti son sözlerini ve evin mini barından bi viski açıp kadehe koymuştu yavaşça

-"Şimdi defol git odana ,gözüme görünme ,
DEFOL" babası bağırınca irkilmişti ,kafasını sallayıp odasına çıktı ,kapıyı kapatıcak hali bile yoktu ,yavaşça yatağa attı kendini ,yaşların gözlerinden akmasına izin verdi ,annesinin bahsi mahvetmişti onu yine , en zayıf noktası annesiydi ,kalbinde ki en büyük yara ...
Babası da bunu bildiği için tuz basıyordu yarasına ,sırf berkin canını daha çok yakabilmek uğruna ...

Öylece yattı orada ,gözlerini kapattı ve annesini hayal etmeye başladı ,bu onun en çaresiz hissettiği anlarında yaptığı bir şeydi.
Annesi gözünün önüne geldiğinde yine hatırladı ona olan özlemini ,çok güzeldi annesi ,kızıl saçlı ,ela gözlü ,mükemmel çilleri olan beyaz tenli bi kadındı ,aynı ona benziyordu ...

Annesinin hayaliyle uykuya dalmıştı ,bu onun en huzurlu anı sayılırdı ...

~~~~~~~~~~~~~~~

Kendimi Sende Buldum ||AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin