Selaaammmm
Of benim niye sizinle bu kadar çok dedikodu yapasim var
Abi anime izleyenleri hep kafa dengi bulmusumdur..
Ve kitabimida anime izleyenler okuyacağı icin aşırı sohbet edesim var yeminle
Neysee bölüme geçebilirsiniz..
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Shota mina..
"Mina! Kalksana okula geç kalacaksın!"
"Baba..biraz daha ya!"
"Yok yazılacaksın ilk günden kötü izlenim bırakma!"
Sinirle ayağa kalktım.
"Ya adam! Sen zaten sınıf öğretmenim olacaksın! Ne sabah sabah ya!""Düzgün konuş benimle"
Kedi gibi yerime sindim ve babama baktım.
"Özür dilerim"
Gülümsedi."Hadi okul firmanı giy doğru okula"
"Peki baba"
Eğer bir kahramanın çocuğuysanız disiplinli bir hayat yaşamak zorunda kalırsınız.
Eğer en büyük kahraman okulda bir kahraman öğretmenin çocuğuysanız sadece disiplinde yetmez."Mina! Ben erkenden gideceğim bir toplantım var! Seni hawks bırakacak"
"Peki baba!"
Kapı çarpma sesi gelirken babamın gittiğini anlamam ile kendimi tekrar yatağa attım.
"Babandan kurtuldun da-"
"Keigo abi!"
Yataktan fırlayıp kalkmam ile kahkaha atmaya başlayınca gülümsedim ve çantamı alıp pencereden koşarak sırtına atladım."Bir gün seni tutmayacağım"
"Babamla konuşmak istiyorsan tutma"
"Ciddi ciddi beni nasıl şekilde öldürür?"
"Uzuvlarını koparıp açlıktan ölecek olan yamyam villainlere verir herhalde"
"Güzelim kanatlarım yenecek mi yani?!"
"Evet.."
"Eee minik yaratık, şuan kaç gücünü kontrol ediyorsun bakalım?"
"14"
"En son geldiğimde de 14 dü mina..kendini geliştirmen gerekiyor"
"Aynı anda bir çok gücü kullanmak ne kadar zor haberin var mı senin?"
"Seni anlıyorum ama bu güçleri kontrol altına alabilirsen bir gün 1 numaralı kahraman olabilirsin"
"Ben 1 numaralı kahraman olmak istemiyorum"
"Ha? Neden?"
"1 numaralı kahraman olacak kişinin sağ kolu olmak istiyorum. Yardıma ihtiyacı olduğu zaman diğerlerine değil bana güvenmesini istiyorum"
"Ama sen ondan daha güçlü olabilirsin"
"Hey okula gelmişiz!"
"Küçük velet.."
Keigo abi beni yavaşça yere indirirken bahçedeki öğrencilerin bizi görmesi ve fısıldaşmaya başlaması an meselesi olmuştu.
"Başarılar, yenilgilerini izliyor olacağım!"