Ay ay ay
Sıkıldım
Bölüm yazayım dedim..
Çokta tutmak istwmiyorum
Bölüme geçebilirsiniz..
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Shota mina...
"Tırnakları çok güzel.."
"Dokunma lan ona!"
"Sus be! Oje sürüyorum dikkatimi dağıtma!"
"Seni öldürürüm dokunma ona!"
"Bağırma lan! Başım ağrıyor seni mi dinleyeceğiz!"
"Kes lan!"
"Ba-bakugo"
Başım çok ağrıyordu..
Gözlerimi yavaş yavaş açarken gördüğüm manzara ile doğrulmaya çalışırken bağlı olmam ile çırpınmayı bıraktım.
Yanımda bağlı olan bakugoya bakarken gülümsedim.
"Bakugo! İyi misin?""İyiyim seni lanet olası! Neden geldin?!"
"Seni kurtarmak için gelmişti-"
"Çok güzel kurtardın!"
Gereksiz yere bana bağırıyordu!
Ellerime oje süren kıza bakarken bağırdım.
"Bıraksana be! Ojeden nefret ederim ben!""Sevgilinin sinirini benden çıkarma seni öldürürüm!"
"Öldürsene lan! Kemiklerini teker teker yakarım!"
"Bakugo sakin ol!"
"Of çok kafa ütüledin sen!"
Yanımıza gelen adam bakugonun ağzını bantlayınca adama sinirle baktım.
"Sen..sen babamı yaraladın alçak puşt! Şuradan kurtulayım kendi gücünle seni öldüreceğim!"
Alayla güldü ve karşımda diz çöküp elinden alev çıkardı." Bu güç sende var mı?"
"Japonya'daki her güce sahibim seni piç!"
"Ah siz gençler.. büyüklerinizle konuşmayı bilmelisiniz!"
"Bu ipleri çözemem mi sanıyorsun? Çözerim..ve şu lanet olasının özgünlüğünü kullanıp hepinizi ifşa ederim ve keyifle sana cezanı veririm! Eminim endevaor öldü sandığı oğlunun bir villain olmasını hoş karşılamaz değil mi touya todoroki?"
Keyifle gülümsedim ve arkama yaslandım.
Çatık kaşları ile çok keyif verici duruyordu." Bu kadar yeter, dabi uzaklaş onlardan!"
"Ah dabi mi..daha güzel isimler vardı."
"Sus."
"Shigaraki tomura..piçin oğlu."
O sinirlenmek yerine keyifle gülümsedi ve yanımıza geldi.
Bakugonun ağzındaki Bandı çıkarırken hafif geri çekildi."Siz ikiniz..bize katılın ve yanımda dünyaya hükmedin."
"Öldür beni daha iyi!"
Bakugonun dedikleri ile gülümsedim.
"Yanımdaki ne diyorsa o."
Oda bana bakıp gülümseyinca o kız yanımdan ayrıldı."Tırnakların çok güzel oldu."
Tırnaklarımı oturduğum şeye sürerken ojelerin hepsi bozulmuştu. Tekrar keyifle güldüm.
"Onlara 1 saatimi verdim ben! Öldüreceğim seni!"
Bıçağını çıkarıp yanıma gelirken shigaraki onu durdurdu..
"Bence ne yapalım biliyor musun tomura, sen bizi bırak ve kaç, çünkü burayı bulmaları an meselesi.."