Selaaaammm
Nasılsınız bakalım?
Çok sıkılıyorum ya
Neyse
Bölüme geçebilirsiniz..
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Shota mina..
"Otobüse yetişemeyeceğiz!"
Keigo abi hızla uçarken ben geç kalacağız diye korkuyordum.
Babamın dediğine göre çoktan yola çıkmışlardı."Ya bak merak etme! Hem alış veriş yapmak yerine bir daha benim t-shirtlerimden istediğin için evime gitmeseydik şuan yetişirdik!"
"Seninkiler daha güzel ama banane!"
Cevap vermeyip önüne bakınca aşağıyı izlemeye başladım.
"Keigo abi! Bak bizimkiler orada!""Fakat otobüs orda değil..seni kamp alanına götüreceğim."
"Ama onlar orda bir şeyle savaşıyor."
"Muhtemelen eğitim içindir."
Kamp alanı gözler önüne serilirken dışarıda bekleyenler ile keigo abi hızla yere indi.
"Geç kaldınız."
"Özür dileriz, alış veriş biraz uzun sürdü."
Küçük bir çocuğun bana dik dik bakması ile kaşlarımı çattım ve bende ona dik dik bakmaya başladım.
(Çocuğun ismi kotaydı sanırım..1 aydır izlemiyorum unuttum..)
"Ah bu benim yeğenim kota."
Çocuğun yanına diz çökerken güldüm.
"Bende mina, tanıştığıma memnun oldum."
Yüzüme hâlâ dik dik bakarken teyzesi bana gülümsedi."Kota kahramanları sevmiyor."
"Hey! Ben kahraman değilim ki bak kahraman olan o"
Dedim ve elimle keigo abiyi gösterdim.
"Senin gücün ne bakalım.""Sanane."
"Ah pekala..bak mesela benim bir sürü gücüm var ama sadece 14 tanesini kontrol edebiliyorum."
Teyzesi şaşkın şaşkın bana baktı ve ardından babama döndü.
"Demek gerçekti.."
Babam cevap vermezken bizimkilerin perişan bir şekilde gelmesiyle gülümsedim ve yanlarına gittim.
"Size katılamadım özür dilerim, sizi gördüm ama bazıları beni bırakmadı!"
Dedim keigo abiye bakarak."Sorun değil.."
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ertesi gün..
Çok garip bir eğitim yapıyorduk.
Ben shotonun gücünü kullanmaya karar vermiş onunla aynı eğitimi yapıyordum.
Bir fıçının içinde su vardı ve suyun içinde de biz.
"Shoto ben çok terledim, ve yoruldum."
Oda benimle aynı şekildeydi."Bende."
"Çocuklar, bu kadar yeterli. Şimdi yemek vakti. Tabi önce saunaya gideceksiniz"
Neredeyse akşam olmuştu..
Kızlarla saunaya girerken hızla suya atladım.
Ah Tanrım çok rahat.."Çok güzel, tüm yük gitmiş gibi hissediyorum."
"Hey! Mineta bizim hakkımızda sapık şeyler söylüyor."