3.Bölüm-Titan Boy, Eren Jeager

716 61 49
                                    

(4 Yıl Sonra, Eren Jeager Mahkemesi)

"Erwin çocuğu oraya bırakamayız üstünde deney yapıp öldürecekler!" diye itiraz ettim.

"Titana dönüşebilen bir çocuk!"

"Yine de bir çocuk, kendine gel sen böyle acımasız bir adam değilsin."

"Birliğimin güvenliğini düşünmem gerek."

"Çocukla abim ilgilenecek."

"Konuştunuz yani?" dedi abime bakarak.

"Evet, eğer abim ilgilenirse kabul eder misin?" diye sordum yavru kedi bakışlarımı kullanarak.

"Peki madem Levi ilgileniyor o zaman çocuğu Keşif Birliğine alıyoruz."

"Teşekkür ederim!"

"Oi! Fazla sevinme velet tek bir hatasında öldürürüm!" diye lafa girdi abim.

"Biliyorum biliyorum..." mahkeme için hazırlanmaya gittik. Sadece yüksek rütbeli askerler katılacaktı. Onun dışı çaylaklar Titan Çocuk hakkında endişeliydi.

Bir süre sonra mahkemeye gelmiştik. Askeri İnzibatın saçmalıklarına dayanamayan abim ortaya atlamış ve zavallı çocuğu tekmelemeye başlamıştı. Yapabileceğimiz tek şey buydu eğer çocuk bir şey yapmazsa hayatta kalmasını sağlayabilirdik.

Bir süre sonra siyah saçlı, kırmızı atkılı bir kız oraya gitmeye çalıştı. Hafifçe kolundan tutup geri çektim.

"Arkadaşının acımasız deneylere kurban gitmesini istemiyorsan sadece izle. Emin ol ne yaptığımızı biliyoruz." bunu dediğimde kız yerinde durdu ve öldürücü bakışlarla izlemeye başladı.

Mahkeme çocuğu Keşif Birliğine vermeye karar vermişti. Tekme manyağı olan çocuğun kalkmasına yardım ettim ve arabaya kadar götürdüm.

"Bunun için üzgünüz Titan Çocuk bunu yapmasaydık Askeri İnzibata verilecektin."

"Adım Eren, Eren Jeager."

"Keşif Birliğine hoş geldin Jeager. Yüzbaşı Rin Ackerman, tanıştığıma memnun oldum."

"Beni tekmeleriyle kum torbasına çeviren adam kimdi peki?"

"Yüzbaşı Levi Ackerman. Abim olur kendisi biraz agresiftir şimdiden başına gelecekler için kolay gelsin diyorum."

"RİİNN TİTAN ÇOCUK MU O BAKİYİİİM!!"

"Belan geldi, geçmiş olsun Jeager."

"OHA BAK! OHA ÇOK HIZLI İYİLEŞİYOR! BİR KERE TİTAN OLSANA! DOKUNABİLİR MİYİM?"

"T-Tabi..." Hange çocuğun her yerini evire çevire inceledi.

"SENİ SEVDİM TİTAN ÇOCUK!"

"Hange çocuk taze dayak yedi bırakta dinlensin."

"Baksana şimdiden dişi çıkmış!"

"Ee şey diğer arkadaşlarımı görebilecek miyim?"

"Ah elbette 1 hafta sonra keşif birliği için yeni askerler almaya gideceğiz orada görebilirsin."

"Sevindim."

"Oİ! RİN! ŞU TİTAN VELEDE BU KADAR ŞEFKATLİ OLMA!"

"Sussana sen çocuğu mahvetmişsin zaten insan biraz yavaş vurur!"

"Tch."

"Evet Levi Takımında olacaksın. Bunun içinde ayrı bir geçmiş olsun diyeyim."

"Teşekkür ederim. Yani sanırım..."

Levi's Sister (Erwin x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin