4.Bölüm-Team Rin

615 47 36
                                    

Pekala millet telefonum sıkıntı çıkardığı için geçici olarak bilgisayardayım ve aman tanrım bilgisayarda bölüm yazmak çok zor... AMAN TANRIM GEÇİŞİMİ NASIL YAPACAĞIM! İMDAT!!

Kendimi 60 yaş dede gibi hissettim. Telefonum düzeldi geri geldim evet teşekkürler.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

O gece biraz daha sohbet edip odalarımıza dağılmıştık. Daha çok Erwin odama kadar eşlik etmiş ve daha sonra gitmişti. Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım ve olanları düşünmeye başladım.

"ERWİN BENİ ÖPTÜ! AMAN TANRIM!!" yatağımda debelenirken kapım açıldı.

"Oi! Velet ne yapıyorsun?"

"Uyumaya çalışıyordum eheh..." olayı beceriksizce toparlamaya çalıştım.

"Eheh?"

"Batırdım değil mi?" dedim derin bir nefes vererek.

"Oldukça."

"Sen ne için gelmiştin?"

"Konuşmamız gerek."

"Pekala." abim odamdaki koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı.

"Erwinden nefret ediyor değilim." bu onun seviyorum deme şekliydi.

"Yani biliyorsun...?"

"Seni üzerse ağzını tekmelersin sen güveniyorum sana." abim dalga geçerek bunları söylerken kıkırdadım.

"Sen de biliyorsun o çok nazik ve düşünceli bir adam."

"Belli oluyor." Abim bir süre etrafa bakındı ve aniden konuşmaya başladı.

"Oi, o parmağındaki kırmızı şey ne?" Karargaha girmeden önce ikiye ayırdığımız ipin bende olan ucu parmağımda kalmıştı.

"İp."

"Tamam ip ama neden parmağında."

"Kırmızı ip efsanesini duydun mu hiç?"

"Evet?"

"Erwin bu ipleri parmaklarımıza bağladı. Diğer ucu onda."

"Vay Yürüyen Kaş'a bak sen."

"Aslında bu konu hakkında tartışmaktan korkuyordum. Şu an rahatladım..."

"Rin, mutlusun. Çok belli oluyor. 25 yaşındasın ve hayatında birilerinin olması gerçekten güzel. Sana kızmam bu konuda aksine tamamen yanındayım." lafını bitirince abime sıkıca sarıldım.

"Teşekkür ederim."

"Hadi uyumalısın velet. Saat geç oldu."

"Sen de uyumalısın."

"Odam fazla uzak." dediğinde yatağımda abim için yer açtım.

"Gel hadi küçükken yaptığımız gibi sarılarak uyuyalım." abim yavaşça yatağa uzandı. Abime sıkıca sarıldığımda o da bana sarılmıştı. Huzurla gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

Sabah uyandığımda abim çoktan kalkmış ve gitmişti. Sabah ilk işi çay almak olduğundan pek şaşırmadım. Üstümü değiştirip kahvaltı için yemekhaneye gittim. Henüz hazır olmadığını görünce bahçede Birliğin kurallarının anlatıldığı yeni askerleri gördüm.

Kurallar anlatıldıktan sonra takımımın yanına gittim.

"Düşün önüme ahırı kontrol edeceğim." Kafalarını sallayıp ahıra kadar başları eğik gittiler. Ahıra baktığımda gayet temiz olduğunu gördüm.

Levi's Sister (Erwin x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin