Sabah gözlerimi açtığımda Erwin horlayarak uyuyordu. Dün yaşadığımız romantik andan sonra onu böyle görmek beni güldürmüştü.
Hala uykumun olduğunu fark ettim ve bugün zaten hepimiz izinli olduğumuz için biraz daha uyumaya karar verdim.
Saatler sonra gözlerimi açtığımda yatak boştu.
"Erwin?" diye seslendiğimde birkaç adım sesi duyuldu.
"Günaydın bebeğim aç mısın?" dedi Erwin. Altında sadece bir eşofman vardı. Elinde ise spatula vardı.
"Biraz."
"Tamam birkaç dakika bekle kahvaltın hazır zaten."
"Sen en iyisisin." Erwin gülümsedi ve odadan çıktı.
O sırada çıplak olduğumu fark ettim.
"Aman tanrım az önce Erwinin yatağında çıplak uyandım!" Yanaklarım kızarırken hızla kalktım. İç çamaşırlarımı giyip üstüme Erwinin bol tişörtlerinden birini geçirdim.
Erwin gelene kadar etrafı topladım ve koltuğa oturdum. Erwin elinde bir tepsiyle geldi ve küçük sehpaya bıraktı.
"Sen böyle yapınca kendimi prenses gibi hissettim."
"Sen her şeyin en güzelini hakkediyorsun."
Erwinin özenle hazırladığı kahvaltıyı yemeye başladık. Dürüst olmak gerekirse fazlasıyla lezzetliydi.
"Erwin."
"Evet?"
"Bu gerçekten çok lezzetli!"
"Yemeği gerçekten seviyorsun..." hafifçe gülümseyip yemeğime devam ettim.
Ardından birlikte kalan bulaşıkları topladık ve odaya geri döndük.
"Tişörtümün içinde fazlasıyla güzel görünüyorsun."
"Teşekkür ederim."
Erwin beni kucağına çektiğinde sırıttım.
"Daha dün yaptık."
"Sen bu kadar güzelken kendimi nasıl tutabilirim?" kafamı Erwinin boynuna gömdüm.
"Biliyorsun biraz yorgunum..."
"Biliyorum o yüzden bunun için ısrar etmeyeceğim."
"Ev gibi kokuyorsun." diye mırıldandım.
"Nasıl yani?"
"Benim hiç evim olmadı. Sürekli oradan oraya sürüklenerek yaşadım. Şimdi ise bu karargahta yaşıyorum. Ama sen ev gibi kokuyorsun..."
Erwin yavaşça dudaklarıma yaklaştı ve öpmeye başladı. Bir elimi yavaşça yanağına koydum ve karşılık vermeye başladım.
(Keşif Günü, Reiner'ın İtirafı)
Erenin peşine düştük. Onu kurtarmak için hepimiz ilerliyorduk. Sadece birkaç dakika içinde Erwin bir titan tarafından yakalandı.
"İLERLEYİN!" diye bağırdı.
"ERWİN!" elimi ısırıp titana dönüştüm. Erwini yavaşça titanın elinden aldım ve kafasını ezerek titanı öldürdüm.
Beni de kaçırmaya çalışacaklardı fakat son anda fark edip bunu engelledim.
Erwini surların üstüne bıraktım ve diğerlerine yardım için geri döndüm. Ereni kurtarmıştık fakat Reiner ve Bertholdtu yakalayamamıştık.
Surların üstüne Erwinin yanına geri döndüm.
"ERWİN! İYİ MİSİN?"
"Acıyor..." diye mırıldandı zar zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi's Sister (Erwin x Reader)
Fanfic"Ancak, bu partide bulunan en güzel kadın sizsiniz Leydim." "Beni utandırıyorsunuz Bayım..."