1

45.4K 2.2K 1.4K
                                    

WP

Seoul Spor Üniversitesi 1. Sınıflar

Katılımcılar: Bay Lee, Bff, Han, Hobi, Hyunjin, Jisoo, Koç, Rose, Taehyung, Yoona ve diğer 68 kişi

Koç
Ek olarak yapmayı düşündüğüm voleybol antrenmanını yarına aldım
Normalde bugün olacaktı ama işlerimden kaynaklı olarak bir sorun çıktı

Bay Lee
Bugün boks sahası 4. sınıflarda.
3 hafta sonraki maça hazırlanıyorlar o yüzden küçük bir erteleme yaptım.
Cuma günü ek antrenman olacak.

Jongho 
Bay Lee benden 4. sınıflardaki maça katılacağı kesin olan iki boksörü çağırmamı istemiştiniz ama gittiğimde yoklardı

Bay Lee
Şimdiye gelmiş olmaları gerekiyor.
Antrenman saatleri çünkü.

Jongho
Şuan okulda değilim efendim
Birkaç eşya almak için merkeze gittim

Bay Lee
Tamamdır.
Voleybol kaptanı kim?

Taehyung
Benim Bay Lee

Bay Lee
Okulda mısın?

Taehyung
Evet
|Takımdakilerle voleybol oynuyoruz

Bay Lee
Boksörlerin antrenman sahasının yerini biliyorsundur.

Taehyung 
|Umarım biliyorumdur

Bay Lee
Orada iki kişi olacak; Jeon Jungkook ve Kim Namjoon.
Onların antrenman saatlerinin yazdığı ve yaptıkları her şeyi not ettikleri kağıtları var.
Kağıtları iste, sende kalsın.
Yarın bana getir.

Taehyung 
|

Kendileri niye size getirmiyor ki


Tabi Bay Lee.

***

Beyaz çantamı koluma takmış ilerlerken içimden Jungkook ve Namjoon denilen kişilere sinirle söyleniyordum. Koça "Biz kendimiz getiririz." demek ne kadar zor olabilirdi? Jongho'ya daha çok üzülüyordum. Hep böyle şeylerle uğraşıyorsa cidden yazıktı. Neyse sorunsuz bir şekilde kağıtları alacaktım ve bitecekti; bu kadar. 

Boksörlerin antrenman salonunun ismini uzaktan görünce adımları hızlandırarak çabucak kapıya ulaştım. İçeri girdiğimde burnuma dolan ter ve feromon kokusuyla yüzümü ekşittim. Boksörlerin neredeyse hepsi alfa olurdu bu sebepten dolayı her zaman rahatlardı. Birbirleri ileyken feromon salgılamakta bir sorun bulmuyorlardı. Merdivenlerden bir üst kata çıkarken etrafı inceliyordum. Her şey siyah beyazdı, sanki 1970'lerdeki televizyonların birinin içindeydim. Çok kasvetliydi. Duvarları bile siyaha boyamışlar! 

Merdivenler bitince kapısı ardına kadar açık olan salona giriş yaptım. Bay Lee'nin dediğinin aksine burada iki kişi yoktu. Ringde kum torbasını yumruklayan sağ bileğinden omzuna kadar dövme olan, siyah uzun saçlarını tokayla bağlamış beyaz tenli bir alfa vardı sadece. Üstüne tişört giyme zahmeti bulunmayıp altına siyah kapri giymişti. Elleri siyah bantla sarılıyken yumruk atmaya devam ediyordu, sırtı dönük olduğu için geldiğimi fark etmemişti. Sırtı dönük demişken kaslarından bahsetmiş miydim? Her neyse odaklanmam gerekiyordu. Kaslı ya da üstü çıplak olan birçok alfa görmüştüm, sonuçta burası spor üniversitesiydi. 

Redamancy [Düzenleniyor... ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin