• • •
Loki, Doğu Avrupa'da eski bir şatodaydı. Alternatif Loki'nin burada olduğuna dair kanıt bulmuşlardı, saatlerce ıssız alanları taramak sonunda bir şeylerle sonuçlanmıştı.
Zamanda geriye gitmesine rağmen, kale hala eskime belirtileri gösteriyordu, tuğla donuk ve yontulmuştu. Asgard'ın sihirle ışık yayan ve milenyumlar boyunca hiç yaşlanmamış gibi görünen parıldayan metal şatolarına hiç benzemiyordu. Buna karşın, bu şato, her kusurun bir hikayesi olan, belirgin bir şekilde ev gibi bir his veriyordu. Partiler düzenlemek için tasarlanmış birçok oda; bir köyü besleyecek kadar büyük masalar bulunuyordu.
Loki, taş zeminleri ısıtan yemyeşil kadife perdeler ve karmaşık kilimlerle dolu geniş yatak odalarından birine bakıyordu. Kuşkusuz Mobius'tan kaçınıyordu, sürekli nezaketiyle başa çıkmak gittikçe zorlaşıyordu. Genelde gümüş dili, diğer adamın yanında tüm keskinliğini kaybederken, yanakları kalıcı bir parıltıyla parlıyordu. Sanki bedeni, övgüsü ve dokunuşuyla içini içten dışa ısıtan kişinin Mobius olduğunu anlamış gibiydi. Kendi alanına çekilip daha fazlasını istiyordu.
Bunların hepsi bir numara olabilir, diye hatırlattı Loki'nin beyninin güvensiz tarafı ona. Gizemli motivasyonun uzun bir oyun planı.
Sert bir adım onu düşüncesinden kurtarırken, bir acı sancısı bacağına tırmandı. Loki'ye Mobius'tan saklanmasının bir diğer nedenini hatırlattı. O da acısını saklamaya çalışmasıydı. Zaman geçtikçe ve vücudu depolanmış büyünün son kalıntılarını da döktükçe, uzuvları gitgide daha fazla ağrıyordu. Soğukluk kemiklerine yerleşmiş ve gök mavisi parmak uçlarını boyamaya başlamıştı.
Neler olduğunu biliyordu. Odin'in büyüsü, beslenecek kendi büyüsü olmadan zayıflıyordu. Ömür boyu taktığı maske yavaşça kayıyordu.
Diğer adama söyleyemezdi. Elbette Mobius onun bir Buz Devi olduğunu biliyordu ama bilmek ve görmek tamamen farklı iki şeydi. Sıradan bir Jotun'a bile benzemiyordu, kuş gibi çerçevesi keskin kenarlarla doluydu ve dönüşüm sırasında yağsız kasları taşıyordu. Kendi ırkının yükselen savaşçılarına kıyasla en çelimsiz yavruydu.
Hayır, ona gösteremezdi, diğer adamla yaptığı her türlü gecikme tiksinti içinde kaybolacaktı.
Sadece onunla uğraşmak zorunda kalacaktı. Sonuçta daha kötüsünü atlatmıştı. TVA tarafından tutuklanmasından haftalar önce, hem Avengers hem de Thanos'tan bir dizi acı darbe almıştı. En dikkat çekeni ise Hulk olmuştu. Öfkeli kükremeleri yüzüne keskin şekilde tükürmüş, canavarın devasa yeşil kolları onu tekrar tekrar yere çarpmıştı. Tanrısal gücü darbeleri azaltmak için hiçbir şey yapmamıştı.
Loki bu düşünceyle kaşlarını çattı. O an karar verdi, sihri olmadan bile bunu yapabilirdi; dönüşümü bastırabilirdi. Ne de olsa o hâlâ bir tanrıydı, biraz acı hiçbir şey değildi ve Mobius'un nazik sıcaklığından vazgeçemezdi.
Yeşil kumaşla kaplı bir gardırop fark eden Loki, merakla ona doğru yürüdü. Tek bir hareketle çarşafı çekip çıkardığında, cilalı bakırdan yapılmış bir aynada yansıyan kendi yüzü ortaya çıktı. Görünüşünü incelemek için öne eğildi, gözlerinin altındaki koyu halkaları fark etti. Ağrıyan kaslarla dolu uykusuz gecelerin kanıtı.
Hâlâ aynaya baktığında, kaleyi çevreleyen arazide parıldayan altın ve gümüş parıltıları gördü. Aceleyle döndü ve arkasındaki pencereden dışarı baktı. Oydu. Alternatif Loki. Bakış açısı onu net bir şekilde görebilmesini sağlıyordu. Uzaktan bile aralarındaki küçük farklılıkları görebiliyordu, ancak belki de sadece Loki'nin kendisi için barizdi.
Loki, Mobius'u aramak için kapıdan dışarı fırladı, diğer adamı en son gördüğü yere koşarken uzun bacakları hızla yeri kapladı.
Yemek odasını kurcaladığını görünce yavaşladı, yaklaştıkça tıslamaya başladı.
"Mobius! Onu buldum."
Mobius'un sıkılmış bakışı sarsılmış bir ifadeye dönüştü, ağzından kelimeler döküldü. "O? Alternatif Loki?"
Loki, aşık olduğu diğer adamı şefkatle düşünerek gözlerini devirdi. Ne salak ama.
"Hayır, Odin. Tabii ki, diğer embesil Loki'yi kastediyorum, başka kimden bahsediyor olabilirim ki?" Loki, sesinden alaycılık akarken söylendi.
"Tamam tanrım, o zaman nerede o?"
"İçeri girdiğimizde yanından geçtiğimiz su kuyusuna doğru gittiğini gördüğüm gerekçesiyle orada."
Bir koluyla Loki'ye dolanan Mobius, omuzlarını sıkıca kavradı, bir zevk ve heyecan hareketiyle sıktı.
"Tamam harika iş Loki. İyi çocuk. Seni burada tutmanın faydalı olacağını biliyordum."
Loki, diğer adamın sözleriyle yavaşlayarak durdu. İyi çocuk mu? Odin ona yardım et, ölecekti. Midesinde bir ısı dalgası birikti ve omuzlarında karıncalanmalar patladı. Teni temas için açtı. Kurt gibi aç.
Boğazını temizlemek için hafifçe öksürdü ve konuşmadan önce kendini toparladı, sesi her zamanki güvenini kaçırmıştı.
"Ahh doğru, onu tekrar kaybetmeden önce harekete geçsek iyi olur."
Mobius onu bıraktı, Loki'nin vücudu teması hemen özledi, gerçi teni hala hafifçe karıncalanıyordu.
Mobius, belirsiz dramatik el hareketleri ile bir gösterimde planı açıkladı. Loki diğer adama asla söylemezdi ama o jestlerin sevimli olduğunu düşünüyordu.
"Doğru doğru. Arazinin kuzey ucundaki kuyuyu söyledin. Ayrılalım. Sen uzun yoldan git, ben de ahırların arkasına gizlice gireceğim."
"Birincisi, bu planı sadece mantıklı olduğu için kabul ediyorum, bana söylediklerini yapmak zorunda olduğum için değil."
Mobius hızla devreye girdi. "Biliyorum."
Durmadan Loki kelimeleri yuvarladı, giderken sesi daha da panikledi.
"İkincisi, onu yakalarsak ne yapmamı bekliyorsun? Sihrim ya da silahım yok."
Mobius diğer adamın sözlerine başını salladı ve kısa bir tereddütten sonra takım elbisesinin cebinden bir bıçak çıkardı. Küçüktü ama çok keskindi. Harika, diye düşündü Loki.
"Tamam, sana bunu veriyorum çünkü başka seçeneğim yok. Ve bunu Hunter B-15'e söylemeyi bile düşünürsen haftanın geri kalanında seni Casey ile masa başında görevlendireceğim. Anladın mı?" Mobius'un sesi her zamankinden daha ciddiydi, meslektaşının öğrenirse ona ne yapacağından endişelendiği belliydi. Tüm evraklar. Onu azarlarken oturması gereken tüm performans değerlendirmeleri. Loki artık ona fazlasıyla aşinaydı.
Balığın ne olduğunu bilmeyen adamı düşünerek ağzını kilitleyip anahtarı fırlattı. "Gık demek yok."
"Tamam şimdi gidelim, umarım gitmeden önce ona yetişebiliriz."
Ağır ahşap kapılardan dışarı çıkıp araziye doğru yürümeye başladılar. Tartışmak için ne kadar zaman harcadıklarını fark ettiklerinde hafif bir koşu onları sarstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compliments? That's suspicious | Lokius
Fanfic5+1 Loki, 5 kez Mobius'un kendisine iyi davranmasının bir hile olduğunu düşündü ve 1 kez düşünmedi. Ya da Loki dokunma açlığı çekiyor ve övgü fetişi var. Mobius ona dokunmayı bırakmayacak. Ve ona iltifat etmeyi. Bu bir sorun haline geliyor. ** Loki...