• • •
İlk başta oldukça masumca başlamıştı. Mobius orada burada iltifatlar yağdırıyordu. Daha önce gerçekten duymadığı hiçbir şey yoktu, sadece küçük şeyler konuşmaya gelişigüzel serpiştirilmişti.
Mobius, bir hayran olduğunu gelişigüzel bir şekilde kabul ettiğinde, insanların her zaman gözlerini devirdiği metaforlarının onu zeki gösterdiğini ilk başta pek düşünmedi. Ne de olsa o bir tanrıydı, gücü, zekâsı, insanların dizlerine kapanarak hayran olması onun doğuştan hakkıydı.
Ama onun dediği gibi oldu. Dudakları kelimeleri bir gülümsemeyle şekillendirirken gözlerinde neşeli bir sıcaklık vardı. Loki onun kendisine iltifat etmekten ne çıkarı olduğunu anlamadı. Elbette, kendisinin alternatif versiyonunu getirmek için yardımına ihtiyacı vardı. Ama fazla seçeneği de yoktu, bilet bölümündeki adamı nasıl hızlı bir ışık kıvılcımına çevirdiklerini görmüştü.
Ancak, bu beraber araştırmaya başlayana kadar bir sorun değildi. Loki'nin sımsıkı sarılmış kararlılığı, her dokunuşta, her övgüde soluyordu, ta ki yüzü kızaran bir karmaşaya bırakana kadar.
#
Oklahoman sahasının kesilmemiş çimleri yan yana yürürken arkalarında ıslak izler bırakan kullanışlı çizmelerle ıslaklaşıyordu. İki adam, adamların öldürüldüğü dakikaya geri dönüyorlardı. Şimdiye kadar hiçbir şey bulamamışlardı, Loki'nin alternatif versiyonu geride hiçbir ipucu bırakmamıştı. Bir yanı, görsel ikizinin bu kadar yetenekli olduğu konusunda kendini beğenmişti ama çoğunlukla hayal kırıklığına uğramıştı.
Loki, Mobius'un yürüyüşünün yavaşladığını, durup ona bakmasını izledi. Bakışları, TVA'nın ona verdiği uymayan üniformayı süzdü, tembelce Loki'nin vücudunda gezindi. Mobius'un pudra mavisi gözleri, konuşmadan önce eğlenceyle kırışarak kendi gözleri ile buluştu.
"Biliyorsun, daha önce yaptığın tüm Asgard Prensi tarzını özlüyorum. Sana gerçekten çok yakışıyordu."
Loki'nin kötü havalarda zorlanarak geçen bir günden beri zaten somurtkan olan ruh hali bu yorumla daha da kötüleşti. Dramatik moda seçimlerine gülen insanlara yabancı değildi ama bunu Midgardlı ikinci el araba satıcısı gibi giyinmiş birinden beklemiyordu.
"Evet, evet, gül bakalım sen." dedi Loki alaycı bir şekilde. "Daha önce duymadığım boynuz şakası yok."
"Ha evet, kelime oyunlarını hayal edebiliyorum." Mobius kendi kendine kıkırdayarak söyledi.
Diğer adamın tekrar etrafta dolaşmaya başlamasını, sonuçsuz bir şekilde ipucu aramasını izledi. Loki yerinde kaldı, güneşin başıboş ışınlarının diğer adamın yağmurla ıslanmış saçlarını parıldayan bir gümüş rengine çevirmesini izledi. Adamın ıslak kıyafetlerine ve ayakkabılarına çamura bulamasına rağmen bu kadar sıcak ve çekici görünmesi adil değildi.
Düşüncelerinden sıyrılan Loki, bir kez daha omuz omuza olana kadar isteksizce ona yetişmeye başladı.
"Kötü zevkin ne olursa olsun, TVA'nın bana verdiği bu canavarlığın bir alçatma olduğunu kesinlikle katılıyorsun değil mi?" Çılgınca ellerini hareket ettirirken, çabasıyla Mobius'u neredeyse yanlışlıkla tokatlarken söyledi. Asgardlı deri zırhının yok edildiğini hatırladığında ağzından bıkkın bir ses çıktı. "Görkemiyle övünen bir yer için, düzgün bir terzileri olduğunu düşünürsün."
Loki'nin hayal kırıklığı gösterisiyle Mobius'un gözleri neşeyle parladı. "Evet, buralarda pek tarzımızla tanınmıyoruz."
"Besbelli."
"Yinede ciddiydim. Sana çok yakışmıştı. Ayrıca uzun palto hayranı olduğumu da söylemeliyim. Heybetli bir figür." dedi Mobius, sesi öncekinden biraz daha içtendi. "Sanırım bunun için giyiyordun."
Konuşurken, iyi huylu bir şekilde Loki'nin omzunu okşadı. Loki temasta gerildi, acıyı bekledi. Gerginlik vücudundan çabucak sızdı, omuzları temasla hoş bir şekilde karıncalandı. Mobius'un büyük ellerinden, dokunuşundan hızlı temas sırasında kıyafetlerinin üzerinden aç tenine sıcaklık süzüldü.
Loki gecikmeli olarak yorumu işledi, temasa çok fazla kapıldı. Bir kızarıklık vücudunu yakıp kavururken kulakları kıpkırmızı kesildi, dokunuş ateşi körüklemekten başka bir işe yaramadı. Yarışan düşüncelerden oluşan bir serap uçtu; biri iltifattan yarı memnun, diğeri Mobius'un amacından şüpheli.
Loki, ifadesini hızla uygulamalı bir kayıtsızlık görünümüne dönüştürdü, ancak "Sonuçta işe yaradı" derken gururu parladı.
***
Hikaye flyffindoor a ithaf edilmiştir. Tanışıklığımız olmasada hikayeyi çevirmek konusunda bana ilham veren onun hikayesidir. Okumadıydanız, ki eminim okumuşsunuzdur kendisi ilk lokius kitabıdır, sayfasına göz atın.
Zamanım kısaydı o yüzden hatalarım varsa kusura bakmayın. Keyifli okumalar.
Seviliyorsunuz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compliments? That's suspicious | Lokius
Fiksi Penggemar5+1 Loki, 5 kez Mobius'un kendisine iyi davranmasının bir hile olduğunu düşündü ve 1 kez düşünmedi. Ya da Loki dokunma açlığı çekiyor ve övgü fetişi var. Mobius ona dokunmayı bırakmayacak. Ve ona iltifat etmeyi. Bu bir sorun haline geliyor. ** Loki...