• • •
TV ışığı yüzlerine gölge düşüren yerde, Loki konuşmak için cesaretini topladı. Çok korkuyordu. Ya Mobius, Loki'ye nazik davranmasının tek sebebinin onu istediği bir şey için yağlamak olduğunu kabul edecekti. Ya da Mobius amacını kabul etmeyecek ve sorduğu için ondan nefret edecekti. Her iki olasılık da büyüyen ilişkilerini mahvedecekti.
Yine de yapmak zorundaydı.
Böyle devam edemezdi, adamın dikkatini çekmek için her şey yolundaymış gibi davranamazdı. Mobius'u ne kadar özleyecek olursa olsun, yapılacak doğru şey buydu.
Adamın yakışıklı yüzüne bakan Loki sonunda konuştu, "Mobius, benden ne istiyorsun?"
Mobius'un rahat gülümsemesi yüzünden düştü, gözleri çabucak Loki'ninkiyle tanışmak için televizyonda oynayan sahil sahnesinden çekildi.
"Senden ne istiyorum?" diye sorguladı.
Loki, endişenin boynuna tırmandığını ve boynunu sıkıca kavradığını hissetti. Çelik gibi bir ses tonuyla onu aşağı itmeye çalıştı, "Evet, az önce sorduğum buydu. Tekrarlamalı mıyım?"
Kaşlarını kaldıran Mobius, Loki'yle tamamen yüzleşmek için döndü, Loki hareketle doğruldu.
"Hayır, ama neden senden bir şey istediğimi düşünüyorsun? Yani başlangıçta istediğim tek şey davaya yardım etmendi. Ve bunu zaten kabul ettin." dedi Mobius.
Loki diğer adama dik dik baktı, ama onun kapalı tavrıyla etkisi kayboldu ve endişesini sergiledi.
"Ve burada gümüş bir dile sahip olduğumu sanıyordum. Yalan söylemene gerek yok, eğer bana söylersen, onu sana verebilirim ve sen de durabilirsin." dedi Loki ısırarak.
"Durmak? Neyi durdurmak? Bu bütün zaman yolculuklarını mı? Bak, bunun oldukça yorucu olduğunu biliyorum ama buna alışacaksın. Yine de bir molaya ihtiyacın varsa, güzellik uykunu almak için bir şeyler bulabiliriz. Gerçi buna ihtiyacın varmış gibi değil." diye başıboş doladı kelimeleri Mobius; karışıklık yüzünde gün gibi açıktı.
Loki hayal kırıklığı içinde ellerini havaya kaldırdı, sesi yükseldi, "Tanrı aşkına Mobius! Mola vermeye ihtiyacım yok, sadece tüm iltifatları bırak. Baş edemiyorum!"
"Bununla mı ilgili? İltifatlar mı? Eğer seni rahatsız ediyorsa bırakırım." dedi Mobius ciddi bir şekilde.
Duyguları yüzeye çıkarken soğuk teninin altında ateşli bir sıcaklık dönüyordu. Mobius, Loki'nin sert sözlerine rağmen kibar olmaya devam ederken, konuşma uzadıkça Loki'nin hayal kırıklığı büyüdü.
"Ah hayır, bu beni rahatsız etmiyor, sadece nedenini anlamıyorum. Bundan ne çıkarın var? Söyle bana. Lütfen." diye yalvardı.
Loki'ye bakarken üzgün bir kaş çatma yüzüne ulaştı, "Çıkar mı? Loki, insanlar hain bir plan yapmadan sana iyi davranabilirler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Compliments? That's suspicious | Lokius
Fanfic5+1 Loki, 5 kez Mobius'un kendisine iyi davranmasının bir hile olduğunu düşündü ve 1 kez düşünmedi. Ya da Loki dokunma açlığı çekiyor ve övgü fetişi var. Mobius ona dokunmayı bırakmayacak. Ve ona iltifat etmeyi. Bu bir sorun haline geliyor. ** Loki...