Chapter 4: Blue loki is underrated and i will die on that hill

228 25 15
                                    

• • •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• • •

Loki kuyuya yaklaşırken yavaşladı ve Mobius'un Alternatif Loki tarafından kabaca tutulduğunu görünce panik boğazını tırmaladı. Boynunu sıyıran gümüş gibi parıldayan bir bıçak vardı.

Hayır.

Mobius olmaz.

Loki'nin bu zaman çizelgesinde sahip olduğu tek kişi oydu. Hayatındaki soğuğu kesen parlak bir sıcaklık. Ona daha iyi olabileceğine dair umut veren.

Onu kaybetme düşüncesi midesini bulandırdı. Mobius'u güvenli bir yere götürmek için beyni olası taktikler arasında savruluyordu.

Sömürmek için kendi zayıflıklarını düşünmek garip bir deneyimdi. Loki, çıkış durumlarını cezbetmeye ya da başkalarını onun için savaştırmaya alışmıştı. Ama bu, düzgün bir şekilde yapması gereken bir şeydi.

Neyse ki Loki kendini tanımak için bir bin yıl geçirmişti. Bütün kusurları ve korkularıyla. Bu Alternatif Loki, tamamen farklı bir insan olsa da, bu zayıf yönlerden en az birkaçını paylaşmak zorundaydı. Sadece hangisi olduğunu bulmalıydı.

Yaklaşırken Alternatif Loki'nin yüzünde acımasız bir gülümseme oluştu. Bütün dişlerini gözler önüne serdi.

"Ahh Loki Ne zaman ortaya çıkacağını merak ediyordum." dedi Alternatif Loki alayla.

Mobius'un iri gözleri kendi gözleriyle buluştu, yüzünde hüzünlü bir gülümsemeyle.

"Arkadaşınla benim yaşadığımız tüm eğlenceyi kaçırdın." dedi Alternatif Loki, gözleri sadist bir sevinçle parıldayarak.

"Öyle değil mi Mobius?"

Alternatif Loki, diğer elini Mobius'un çenesine götürürken Mobius'u daha sıkı tuttu, çenesini alaycı bir şekilde hareket etmeye zorlarken parmakları kabaca derisine battı. Hareket, bıçağın derisini çok hafif kesmesine neden oldu, yüzeyde yakut kırmızısı bir damla birikti.

"Loki." dedi Mobius, ancak onun yakalayabileceği kadar yüksek bir sesle.

Alternatif Loki kısa bir an için Mobius'a baktı, eli çenesinden omzuna doğru hareket etti, parmakları kabaca ceketini çekti.


Görsel ikiz, kızgın ifadesini kendinden emin bir sırıtmaya dönüştürdü. "Biliyor musun, ikinizi de buraya yalnız getirmenin bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Küçük bir ipucu ve ikiniz de buraya acele ediyordunuz. Senden daha iyisini beklerdim Loki. Ama sen benim tuzağıma mükemmel bir şekilde düştün. Artık benden sonraki iki kişiyi tek hamlede öldürebilirim. Artık işime girmeye çalışan kusmuk TVA dronları yok. Ve sen de benim istediğimi yapacaksın."

Tanıdığı bu Loki, güvensizliğin üzerini örten bir kibir görünümüydü. Kendini kanıtlama ihtiyacı. Bunu kullanabilirdi.

"Ve birini rehin tutarken dramatik bir konuşma yapmamanı bekliyordum. Biraz klişe, değil mi? Kanlı bıçaklı olmak? Pek orijinal değil." dedi Loki alaycı bir havayla.

Compliments? That's suspicious | LokiusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin