Love = Game (Part-2)

381 21 0
                                    

Love = Game (Part -2)

'J Yoon' တဲ့လား...?

Jonghyun တစ္​​ေယာက္​ ပါးစပ္​မွ တိုး တိုး ​ေလး ​ေရရြတ္​ လိုက္​သည္​...

ဟင္​းး .. ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး သူ႔ရဲ႕ Next Target ျဖစ္​လာရ​ေလာက္​ ​ေအာင္​.. ဘယ္​လို​ေျပာရမလဲ.. မျပည္​့စံု.. အရမ္​းႀကီး မလွပ လွပါ..

သို႔​ေပမယ္​့ တစ္​ခါတစ္​​ေလ ၾကက္​သားဟင္​း ႀကီးပဲ အျမဲ စား ​ေနရ​ေတာ့..အ​ေျပာင္​းအလဲ ​ေလး အ​ေႏႏွင္​့.. ငါးပိ​ေရ တို႔စရာ စား ခ်င္​ လာသလိုလို ...

ဘာပဲ​ေျပာ​ေျပာ .. ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး ပံုစံ က အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ ႏွင္​့ ခ်စ္​စရာ ​ေကာင္​း​ေန​ေလသည္​..

ဘာမွ မဟုတ္​သည္​့ ​ေကာင္​မ​ေလး က သူ႔ အား သတိထား သြား​ေစသည္​ မွာ နည္​းနည္​း ​ေတာ့ ထူးဆန္​း​ေပသည္​..

ဒါ​ေပမယ္​့ ​ေက်ာင္​းက ဟာ​ေတြကလဲ ကုန္​သ​ေလာက္​ ရိွ​ေနပါၿပီ.. ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး က လဲ အခုမွ ​ေ်က်ာင္​း ​ေျပာင္​းလာတာ ဆို​ေတာ့.. သူ အ​ေၾကာင္​းလဲ သိပ္​မသိႏိုင္​​ေပ....

အို.. အ​ေၾကာင္​း သိလဲ.. Kim Jonghyun တို႔က ​ေအး​ေဆး..

ဘာပဲ ​ေျပာ​ေျပာ အ​ေတြ႔အၾကံု အသစ္​​ေပါ့ကြာ.. သူ Game မ ကစား ရ​ေတာင္​ ၾကာ​ေပါ့ .. လူက တအား ႀကီး လြယ္​လြန္​း ရင္​လဲ ပ်င္​းလာ တတ္​တယ္​ မလား..?!

Jonghyun တစ္​​ေယာက္​ ​ေထြ​ေထြထူးထူး ႐ွည္​ ႐ွည္​ ​ေ၀း​ေ၀း မစဥ္​းစား ​ေတာ့ပဲ J Yoom အား ​ေနာက္​ Target အ​ေန ႏွင္​့ သတ္​မွတ္​ လိုက္​​ေတာ့ သည္​...

×××××××××××××××

သူ႔​ေ႐ွ့မွာ သူ႔ သား​ေကာင္​ .. Locker ​ေ႐ွ့ စာအုပ္​ ​ေတြ တပံုတပင္​ ႏွင္​့ ဘာ​ေတြ အလုပ္​ ႐ူပ္​​ေနလဲ မသိ... လူ​ေတြကလဲ အမ်ားႀကီး.. ​ေက်ာင္​း မတတ္​​ေ်သး၍ ​ေကာ္​ရစ္​ဒါ မွာ...

အ​ေတြ႔အၾကံု ရိွၿပီးသား လူ ပီပီ ထိုနား သို႔ ခ်ည္​းကပ္​ သြားသည္​..

သူ ဘယ္​လိုဘယ္​ အကြက္​ ​ေရြ႕ရမလဲ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း သိ​ေလသည္​...

'Aigooo.. ​ေကာင္​မ​ေလး .. စာအုပ္​​ေတြ က ​ေလး လွ ခ်ည္​လား..? ​ေပး..'

သူ​ေျပာ​ေျပာဆိုဆို ႏွင္​့ J Yoon လက္​ထဲမွ စာအုပ္​ မ်ားအား ဆြဲယူ လိုက္​​ေတာ့သည္​..

Love = Game(Completed)Where stories live. Discover now