Love = Game (Part -10)

243 17 0
                                    

Love = Game (Part -10)

J-Yoon Taemin ကိုသာ ဖုန္​းဆက္​ ​ေခၚလိုက္​ရ ပါ​ေတာ့သည္​..

သူ ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့ Taemin က အိပ္​​ေတာင္​ ​ေနၿပီ..

'Noona ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ လာတာ ​ေနာ္​.. မဟုတ္​ရင္​ ဒီလူ႔ မ်က္​ႏွာ ျမင္​ခ်င္​တာ မဟုတ္​ဘူး..'

Taemin ​ေရာက္​​ေရာက္​ ခ်င္​း သူ႔ကို ​ေျပာသည္​့စကား..!!

'​ေအးပါ.. Gomawow..^^'

'သူ႔ကို ဘယ္​လို လုပ္​မွာလဲ??'

J-Yoon ပုခံုး ​ေပၚတြင္​ အိပ္​​ေပ်ာ္​ ​ေန​ေသာ Jonghyun အား Taemin တစ္​ခ်က္​ ၾကည္​့ၿပီး ​ေမးလိုက္​သည္​..

'သူ႔အိမ္​ကို ဖုန္​းဆက္​ၿပီး နင္​ပဲ ျပန္​လိုက္​ပို႔ ​ေပးလိုက္​ပါလားဟင္​ ??'

'အခုက​ေရာ.. ဘယ္​လို ျဖစ္​ၾကျပန္​တာလဲ??'

'ငါ အိမ္​​ေရာက္​ မွ ဖုန္​းဆက္​ ၿပီး ​ေျပာျပမယ္​ဟာ.. အခု သူ႔ကို အိမ္​အရင္​ လိုက္​ပို႔ လိုက္​ဦး..နင္​မွ ျပန္​ပို႔လို႔ အဆင္​ မွာ..'

'ဟူး..Arryasoe.. Arryasoe.. လာ..အားးး.. Boyarr..'

Taemin..Jonghyun အား ဆြဲ မ လိုက္​သည္​့ အခ်ိန္​ တြင္​ Taemin ​ေဘာင္​းဘီ ​ေပၚသို႔ Jonghyun ထိုး အန္​​ေတာ့သည္​..

'အားးး.. Mo sara Naega'...!!!'

'Arishh.. Noona ​ေဘာင္​းဘီ တစ္​ထည္​ ျပန္​၀ယ္​ ​ေပးမယ္​ ​ေနာ္​..'

'ဘယ္​သူက ​ေဘာင္​းဘီ လိုခ်င္​တယ္​ လို႔ ​ေျပာ​ေနလို႔တုန္​း..ရတယ္​...သြားမယ္​...လာ..'

Taemin , Jonghyun အား ဆြဲ​ေခၚသြား​ေတာ့သည္​..

'Jonghyun Hyung မို႔ Noona နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို အထင္​လြဲရက္​ တယ္​..!! အမွန္​ဆို Noona သူ႔ကို ဘယ္​​ေလာက္ ခ်စ္​လဲ သူ သိသင္​့တယ္​..!!'

Taemin မသြားခင္​ ​ေနာက္​ဆံုး ​ေျပာသြားသည္​့ စကား...

'ကားငွါး​ေပး ရမလား??'

'မလိုဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​့ မွာ ကားပါ တယ္​..!!'

Taemin အ​ေ၀းကလွမ္​း ​ေအာ္​ ကာ ကား​ေသာ့ ​ေျမႇာက္​ျပသြားသည္​..

အခုမွပဲ J-Yoon သက္​ျပင္​းခ်ႏိုင္​ကာ အိမ္​သို႔ အျမန္​ ျပန္​​ေတာ့သည္​..

Love = Game(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora